Cdwow reviews

Cdwow reviews

4.1

Meget billigt og effektivt

Har et godt udvalg til meget fornuftige priser. God information under ekspeditionen af ordren.
Leveringstiden på ca. 1 uge er acceptabel, når varen afsendes fra Hong Kong.
Har en enkelt gang mistet en vare under forsendelse og der var ingen problemer i at få den refunderet. Super hurtig kunde support.
Bemærk risikoen ved at købe varer med en værdi over DKK 80, da disse skal fortoldes (varer købt udenfor EU) - altså hvis de bliver nuppet i tolden ;0) Det er ikke så meget den beskedne told, men mere PostDanmarks ublu gebyr på DKK 150, der er træls!!

Billigt og let hver gang

Har kun en gang ønsket at at ændre noget, og de lod mig annulere uden noget som helst bøvl

God service.

Har handlet adskillige gange ved Cdwow og altid fået en god service.
Man skal dog forvente en længere leveringstid.
Cdwows kundeservice er rigtig god.
Fantastiske priser.

Billigt, men...

Prøvede at forudbestille en Blu-ray, til en fornuftig penge. Da dagen for udgivelse nærmede sig kunne jeg se prisen var sat ned. Da jeg rettede henvendelse til dem, var beskeden at det var fra et andet parti. Så det var bare ærgeligt for mig.

Morale: KØB ALDRIG på forudbestilling, men vent til emnet er kommet i handelen.

Har dog altid fået mine varer, men der er typisk MEGET lang leveringstid

Laaangsom levering og elendig returret

Købte boksen Pink Floyd Discovery til 1300 kr hos dk.cdwow.com. Efter noget tid kom den frem, men var beskadiget. De tager den retur og jeg betaler fragten på 132 kr. (skulle sendes retur til England). De vil dog kun tilbagebetale "til et maksimum af £5.00 eller lignende" og så som en kupon til køb på deres webside. Jeg "taber" altså 80 kr. på at skulle sende en beskadiget vare retur og tvinges til at bruge 50 kr. på deres webside. Har skrevet til dem flere gange, men de vil kun refundere hvad der svarer til 50 kr. ;-(
Har handlet flere gange siden, varen er en uge eller to om at komme frem.
Sidst jeg handlede på dk.cdwow.com fik jeg en serverfejl da handelen skulle godkendes. Jeg loggede herefter ind og ud flere gange, men kunne ikke se at købet stod på min konto. Jeg prøvede derfor igen og denne gang gik handelen igennem. Nu kunne jeg også se det jeg havde købt fremgå af min konto. Dagen efter får jeg en email om at det købte er sendt, men der er dobbelt op af det hele! Jeg forklarer dem sagen og de kan godt se af deres log at den dobbelte bestilling er sket som følge af en serverfejl. Nu vil de så have jeg betaler fragten for at sende den ene bestilling retur og vil herefter kreditere det som en kupon til køb på deres webside. Men gu vil jeg ej igen tvinges til at købe mere hos dem, så der står jeg nu ;-((
Nogle af deres varer er billige, andre kan man nemt finde billigere andre steder. Pengene hæves straks, også selv om en varer ikke er på lager og endnu ikke er afsendt.

Tjekker altid deres priser før jeg handler

Jeg har handlet hos dem ofte, og tjekker altid deres priser, før jeg køber noget. For spilpriser.dk har dem ikke med, så de er nogle gange billigere.

Jeg har aldrig haft problemer med vare eller leverance.

Jeg handler der gerne igen

Køb ikke hos CDWow - toldafgift gør varen dobbelt så dyr

Bestilte og betalte PC spil for 14 dage siden.
Nu kræver de danske toldmyndigheder næsten 200 kr. i afgift hvis jeg ønsker spillet udleveret fra Posthuset.
CDWow kundeservice oplyser at udgiften er dem uvedkommende - henviser til deres handelsvilkår - men ....
Man tror man handler med et firma inden for EU ( og derfor ingen afgift) og det er ikke til at se nogen steder at det ikke skulle være tilfældet.
Har annulleret ordre men ingen reaktion.
Tæt på bedrageri.

JA OG NEJ ?

DE HAR LAVE PRISER FÅR VAREN TIL TIDEN OG NOGET VAREN FÅR MAN IKKE TIL TIDEN ISÆR NÅR DER STÅR Sendes normalt indenfor 24 timer KAN DER GÅ OP TIL EN UGE FØR MAN FÅR VAREN DET HAR JEG PRØVET

Godt udvalg, gode priser, fri fragt.

Jeg har handlet cd'er adskillige gange hos cdwow og har aldrig oplevet nogle problemer.

Priserne er generelt lave dog sjældent på dansk musik.

Cd'erne bliver pakket enkeltvis så de nemt kan gå i postkassen. Så undgår man også, at skulle betale told af en større og dyrere pakke.

Hvis man gerne vil have sine varer meget hurtigt skal man nok vælge, at handle et andet sted. Leverings tiden er typisk 4-5 hverdage hvis varen er på lager.

Langsomt

De er MEGET langtid om at levere. Ikke det sted man skal bestille fra, hvis man skal bruge det inden for en uge. Bestilt en DV til weekenden. Den kan stadig nå at komme Lørdag, men tvivler... skal bruge den Lørdag. Overvejer at købe dvden et andet sted, og sende den her retur. Ikke optilmalt

jag kan garantera att du blir nöjd med dina varor

allt liger till bra priser och frifrakt i över 13 lender jag gillar den sidan nåt enormt

Man får hvad man betaler for

CDwow er billig! Der skyldes at de sender fra udlandet, så husk at du ved køb på over 80 kr, bliver opkræver for dansk moms (25%) og gebyr (ca. 120 kr) af postdanmark. CDwow er næsten altid billigst, hvis det drejer sig om en enkelt cd. De sender altid varerne enkeltvis. Husk at hver vare max må koste kr 80, hvis du vil under bagatelgrænsen for fortoldning, ellers er den nok billigere at købe alle andre steder.
Modtog på et tidspunkt en varer, som skulle retur. Det tog noget tid. Men jeg fik et tilgodebevis, som blev brugt til et nyt indkøb.
De har også en pointordning, hvor man kan få en gratis CD, hvis man køber nok indenfor en periode.

De lyver og beholder ens penge

D. 28.maj bestilte jeg en tv serie via cdwow.com.
Som flere andre herinde skriver, så står der på hjemmesiden, at firmaet er beliggende i England, MEN varerne sendes fra Hong Kong (uden dette står nogen steder)!

En uges tid senere finder jeg så ud af at pakken er stoppet i tolden. Dette vil så koste 160kr + MOMS oven i den allerede betalte pris. Jeg skriver til CDwow, fordi der står ingen steder på deres hjemmeside, at priserne er exl. moms. CDwow holder hårdnakket fast i, at deres priser er inkl. moms. Javel.

Jeg sender pakken retur d. 14.juni (nægter modtagelse), og hele vejen igennem holder jeg kontakt med deres kundeservice gennem email. På intet tidspunkt skulle det være et problem at få mine penge retur. Men ak ...

Her d. 14. august, altså 2 MÅNEDER efter jeg sendte pakken retur, har de åbenbart ikke fået den, og jeg får ingen penge retur. De vil spise mig af med et gavekort til cdwow.com (hvilket virkelig ikke hjælper meget, eftersom der altid vil komme told og diverse "bøder" oveni ved at handle hos dem).

Og nu til det "sjove". Hvis jeg skulle være så heldig at min pakke dukker op hos CDwow, så skal de pludselig have papirerne fra tolden, hvor der opkræves moms. Dette skriver de til mig nu - efter 8 mails og 2 mdr - at jeg skal give dem, for ellers vil de ikke udbetale pengene. Som om jeg har gemt de papirer efter 2 mdr, når jeg på intet tidspunkt er blevet gjort opmærksom herpå!!

Når man skriver en mail til dem, svarer de i øst som man spørger i vest, og al kommunikation foregår på engelsk.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere, så jeg giver op, 500kr spildt. Desværre skal jeg give dem 1 stjerne.

Anbefalelsesværdigt

Jeg har i efterhånden en del år benyttet mig af CDWOW, både til bøger, cd´er, film og spil. De har det meste, sitet er nemt at navigere i. De får dog ikke 5 stjerner dette alene fordi leveringen tager en del tid.

Godt

Jeg har handlet hos dem en del gange, jeg synes tit jeg har fundet musik jeg har kunnet finde andre steder.

Jeg har et par gange fået en cd med et smadret cover, hvorefter jeg har haft kontaktet dem og fået tilsendt et nyt, en af gangene havde de ikke præcis det slags cover som jeg havde brug, så de gav mig valget mellem en helt ny cd eller et andet slags cover, det synes jeg er god service!

Leveringstiden er lidt lang, men det synes jeg heller ikke at de ligger skjul på.

Jeg har ikke haft problemer med told da jeg har sørget for ikke at købe ting der koster over 80 kr., da de sender varerne separat har jeg heller ikke haft problemer med at købe flere ting.

Told :(

pakkerne sendes fra alle lande bl.a. Hong Kong, hvor der tillægges told.

De giver ikke tolden tilbage!!

Måske den bedste net-shop

Totalt stabilt niveau - som er tårnhøjt

Meget sjældent problemer

Jeg har handlet en del ved cdwow - helt tilbage fra de lovede 48 timers levering. Det holdte endda ret godt.
Nu er det en uges tid - helt fint.
De eneste problemer jeg har haft har været vedrørende et beskadiget cover. Dog har de tilbudt at erstatte det ved indsendelse, dette har jeg dog ikke benyttet mig af.

Jeg vil fortsat handle her.

Har altid leveret til tiden.

Har handlet der igennem flere år og der er altid blevet leveret til tiden.

Elendig håndtering af ordre !!!

Bestilte og betalte for 2 stk. musikdvd og et Xbox 360 spil den 12.maj 2011. Og har dags dato (22/6) ikke modtaget 2/3 af ordren :o/

Lige inden jeg afsluttede ordren, havde jeg ændret adressen, da jeg var flyttet siden jeg sidst havde handlet hos cdwow.dk.
Det viser sig så, at de alligevel har sendt 2 af varene til den gamle adresse ????
Den i deres betingelser lovede email om afsendelse (så man kan tjekke efter, om de har sendt det rigtige til det rigtige sted) kom først flere dage efter, at de havde afsendt varerne.
Derudover så var den ene dvd i restordre, selv om der på deres side stod at den var på lager ! Den ankom dog efter lidt over en uge.
Det har de andre 2 ting i ordren så ikke gjort - nu hvor der gået over 40 dage.
Har skrevet utallige email og efterspurgt de 2 ting jeg har betalt for. I de lige så mange svar jeg har fået. Står der den samme elendige undskyldning om, at de ikke har fået varene tilbage og derfor ikke kan sende dem til den rigtige adresse !
I den sidste email skriver de - endnu en gang ! - at det kan tage op til 45 dage inden de får "undelivered" tilbage pga. den tid det tager for "the local postoffice" !
Har kontaktet mit posthus og Postdk's hovedkontor flere gange og de har intet set til pakken/brevet eller fået den retur !

Har nu kontaktet min bank for at få penge ført tilbage. Da jeg simpelthen ikke gider vente længere på noget jeg har betalt for - for mere end en måned siden.

At al kommunikation fra deres side af foregår på engelsk, er absolut heller ikke i orden, når det er en dansk netbutik jeg har købt hos !!

Det er også helt sikkert, at jeg ALDRIG mere vil handle med cdwow - magen til elendig service fra en netbutik, skal man s.. lede længe efter !!!!!!!!
Hva' fa.. hjælper det, at de har billige priser og sender fragtfrit, når deres system ikke fungerer ordentligt og deres service samtidig er så elendig, at man efter over 40 dage endnu ikke har fået det, man har betalt for !!!!!!!
Har sgutte oplevet den slags amatøragtige håndtering af en ordre før.

Update: Efter denne anmeldelse er der kommet lidt skred i sagen. Nu er spillet og musik dvd/cd'en dukket op hos dem (ca. 50 dage er gået !) Nu vil de så først lige tjekke om spillet er en pal- eller en ntsc version og skal lige spørge mig om mit TV og min dvd-afspiller kan køre regionsfri ntsc version af musikdvdv'en. Fint nok - eller ?
Det ku' de jo ha' gjort noget før eller skrevet på hjemmesiden hvilket l format spillet er !
Nå, er spændt på om jeg så får mine varer denne gang ? For med det her firma, kan man jo ikke være sikker !

Min enlige stjerne er for deres hurtige email-respons, Den ros skal de ha'. Selv om de fleste af dem bare, var en en lang sang fra de varme lande - ikke særligt brugbart ift. resultatet af denne elendige håndtering/service.

Sidste update: Så fik jeg mine varer (12/7-11) og det tog så i alt "kun" 2.mdr. fra jeg bestilte, til jeg fik de 2 sidste ting, sendt i hver sin "bubble" konvolut fra en postbox adresse i Honkong !
Jeg fandt desuden også ud af, at mens jeg har siddet og ventet i 2 mdr.,var prisen på spillet faldet med 103 kr. Nævnte det for dem.
Så havde de muligheden for at kompensere lidt for deres totalt kiksede og amatøragtige behandling af min ordre.
Men næ, nej heller ikke her viste de overhovedet nogen form for god kundepleje.

Så hermed slutter min lille føljeton, om dette laussige firma og dets elendige håndtering af en simpel ordre.
Som nævnt tidligere er også det sidste gang, jeg har handlet med denne elendige Honkong netbutik. :o(

Is Cdwow your company?

www.cdwow.com Details

Buy cheap CDs, discount DVDs, Blu-ray, bargain Games for Xbox, PS3, Wii & PC, Books, Beauty products. New Releases and bestsellers at the best prices!

Visit Cdwow

Cdwow is ranked 62 out of 65 in the category