Cdwow reviews

Cdwow reviews

Acceptable
6.4

Goed

Heb een huidverzorgings -produkt besteld wat niet in Nederland te koop is..
Het is even wachten tot je het hebt...maar het is het waard,alleen jammer dat je dan nog 18,25 invoerkosten moet betalen...

I love cdwow

I have for many years bought all my music from cdwow, and I have always been satisfied. Great shop, cheap products and great service from cdwows stab.

Zeer tevreden!

Heb al vaak CD's besteld op CDwow.nl en ik ben zeer tevreden over de prijzen van de website. Ze zijn een stuk voordeliger dan bij andere aanbieders.

Heb ook ooit eens een verkeerde CD geleverd gekregen, waardoor ik de CD terug moest sturen naar Engeland. Ik heb toen mijn geld terug gekregen en de verzendkosten werden vergoed d.m.v. een voucher. En aangezien ik daar vaker CD's bestel, was dit voor mij totaal geen probleem. Ik was tevreden met hoe het opgelost was en heb vervolgens de gewilde CD als nog besteld en zonder enige problemen bezorgd gekregen.

Je moet vaak wel even wachten voordat ze er zijn, maar ik vind het 't wachten waard. Super site, ben er echt heel tevreden over!

Geduld is een schone zaak

In tegenstelling tot de meeste reviews heb ik enkel een positieve mening over CDWOW.

1. CDWOW biedt een ruim assortiment aan uiteenlopende producten aan tegen een zeer voordelige prijs.
2. Het bedrijf maakt geen gebruik van verzendkosten bij de meeste producten, enkel bij parfumerie worden er verzendkosten in rekening gebracht.

Waarom geen vijf sterren?
Aangezien CDWOW over de gehele wereld verspreid is, kan de levertijd van een bestelling erg oplopen. Meermalen heb ik meerdere dagen moeten wachten totdat ik mijn bestelling in ontvangst kon nemen. Wanneer U, net zoals ik, geen haast heeft bij een bestelling moet dit geen problemen opleveren.

Ook bij het annuleren van een order handelt CDWOW snel. Toentertijd een cd besteld welke na verder onderzoek onjuist bleek te zijn, na netjes een mail in het Engels te hebben verstuurd kreeg ik binnen een week het aankoopbedrag teruggestord.

Prima zaak!

Tot nu geen enkel probleem

Grote keuze DVD's, ook de wat minder vaak voorkomende titels.
Prijs soms wel de HELFT van bijv. BOL.COM.
Enige nadeel is de lange levertijd.
Maar ja, het komt soms gewoon van ver. (hoewel ik zélf ook niet snel duurdere artikelen hier zou bestellen, dan maar iets dichter bij huis.

Snel en voordelig

Aanrader, vooral de wat oudere CD's en boeken. Artikelen worden verstuurd uit diverse landen en met die info in gedachte is de verzending altijd snel. De prijzen zijn prima in verhouding met concurrenten als play.com en zavvi.com bij een wat grotere bestelling is cdwow voor mij meestal de meest voordelige keuze.
Een boek ook weleens niet ontvangen waarna ze direct een nieuw exemplaar opstuurde. Prima service in mijn geval dus ook!

geen beoordeling waard!! (moet helaas toch 1 ster geven)

3 Weken geleden heb ik een Wii spel besteld via cd Wow. Op de hoofdpagina stond "voor 5 uur besteld is morgen in huis" en ik was er maar 28 euro voor kwijt. Maar nadat ik de bestelling voltooid had kreeg ik een mail. In die mail stond dat het 4-15 dagen kon duren voordat ik mijn spel kreeg. Ik heb het nog geprobeerd te annuleren, maar al meteen stond "levering onderweg". Annuleren ging niet meer. Op dag 14 heb ik EINDELIJK mijn spel gekregen. Maar nu komt nog het ergste. Op de site stond dat er geen Extra rekening bij kwamen. WEL dus 20,05!!(voor invoer rechten) het kwam uit HONGKONG!
Ik was dus duurder uit, dan bij een normale BETROUWBARE winkel!!

kortom: winkel NIET hier.. ZOEK VERDER

Extra taxes and custom costs - not announced on beforehand!

Though the CDWOW website explicitly mentions that eveything is delivered free ("Alles altijd GRATIS BEZORGD" - the ad in Dutch), and though what I ordered wasn't a perfume (the Questions and Answers mention that rarely, but only for perfumes ("geurtje" in Dutch), custums costs have to be paid (but what I ordered wasn't a perfume) I had to pay € 17,06 on my order at the occasion of the delivery thus ending up with a much too high price (€ 31,99 + € 17,06)!

I expect from CDWOW being refunded for this practice!

Extra kosten voor BTW en Inklaringskosten

Ik heb iets bestel voor 37 euro.
Bij aankomst nog extra bijna 18 euro door mij te voldoen aan de douane, de BTW en Inklaringskosten.
Het is geen europeese side ondanks dat de teksten in het nederlands zijn.
De Levering was vanuit HONG KONG Exporteur STRAWBERRY
Samengevat is het een side van GOEDKOOP wordt uiteindelijk DUURKOOP. Het zijn de gebruikelijk oplichters

Superslechte klantenservice

Bestelde CD werd nooit geleverd. Ik had transportverzekering maar dat maakt geen r**t uit want CDWOW is niet van plan om e.e.a. goed af te handelen. Elke keer vragen ze weer om geduld. Flauwekul over dat je moet navragen bij buren en postkantoor terwijl de CD gewoon door de brievenbus kan! Ik kreeg dezelfde bullshit reactie twee keer achter mekaar, blijkt dus een standaard mailtje. Ze zouden wat uitzoeken maar dat doen ze echt niet blijkt wel. Ik heb in het verleden veel besteld want prijzen zijn okay hoewel ze soms wel prijzen aangaven, niet konden leveren en dan ineens wel tegen hogere prijzen... Als je een order bevestigt moet je ook tegen die prijs leveren. Ik schakel credit card bedrijf in en CDWOW mag van mij de bietenbrug op.

Redelijk tevreden.

Ik kon een viertal schaarse dvd's bestellen waarvan ik verrast was ze met nederlandse ondertiteling aan te treffen.
Helaas gaf de beschrijving bij twee dvd's nedelandse ondertiteling aan maar bleek deze uiteindelijk niet aanwezig te zijn.
De dvd's waren niet duur.
Op de levertijd van een maand had ik gerekend.
Afgezien van de verkeerde informatie op de website m.b.t. de nederlandse ondertiteling van de films Ëastern promises"en "Deep water" ben ik redelijk tevreden.

IK VOEL MIJ BELAZERD

Ik werd als nieuweling voor mijn allereerste aankoop bij cd-wow getroffen door een aantrekkelijke aanbieding op hun Nederlandse site
waar het blu-ray produkt als een soort aanbieding werd aangeboden. Heb dit onmiddelijk besteld en een dag later nogmaals de site maar wat beter bekeken, stond er in kleine letters code: 8, dus voor mij onbespeelbaar, alleen bestemd voor de Aziatische en Noord en Zuid Amerikaanse markt.
Op dit punt voel ik mij echt BELAZERD, niemand in Nederland of Europa kan dit afspelen. WAT IS HIERVAN HET NUT??
Kreeg een dag later bericht dat de blu-ray alreeds verzonden was, dus had het voor mij geen zin de aankoop af te blazen. (trouwens de aankoop kwam pas drie weken later thuis)
De envelop heb ik niet geopend en gevraagd via de Nederlandse site
of het geruild kon worden voor een regio-vrije blu-ray.
Daar kreeg ik vervolgens een behoorlijk "klantonvriendelijk" Engels mailtje op dat het van cdwow niet de politiek is een verkeerd besteld
art. terug te nemen. Moest volgende keer maar beter opletten want het stond er toch zo duidelijk in.
Bij het opzeggen van de cd-wow-newsletter heb ik de redenen aangegeven
maar hier tot nu toe geen antwoord op gekregen.
En waarom wordt je niet normaal in het Nederlands beantwoord?

goedkoop = duurkoop

Ik ben er achter gekomen dat het helemaal niet erg is om zo nu en dan een klein beetje meer te betalen. De klantenservice is minstens net zo slecht als die van de Mediamarkt, bah, bah. ...

Dit is waar ik het allervaakst bestel

Er is geen internetwinkel waar ik zo vaak bestel als cdwow.
Ja, lange levertijd, maar de prijzen zijn zo belachelijk laag dat ik dat op de koop toe neem. Als ik echt haast heb met iets bestel ik het ergens anders.
Het is de ideale winkel voor cd's of dvd's die altijd nog wel eens zou willen hebben. Geen verzendkosten.
Ook retour duurt lang, maar is bij mij altijd goed gegaan.
Als je altijd haast hebt is dit niet jouw shop. Als je blij wordt van je favoriete muziek en/of films voor een lage prijs, dan is dit je winkel.
Overzichtelijke website. Veel aanbiedingen.
Ze verkopen ook boeken, games en cosmetica.
Klantenservice is Engelstalig.

Goedkoop, geen verzendkosten

CDwow is al jaren mijn vaste online adres voor het kopen van albums. Ik heb er over de jaren al tientallen albums gekocht. Aanvankelijk waren er nog wel eens problemen met levering (e.g. bestelling niet doorgekomen), maar dit werd na het sturen van een e-mail naar de klantenservice altijd direct opgelost. Ik heb eenmaal een kapot CD-hoesje gehad, waarna ik een geheel nieuw album toegestuurd kreeg.

De afgelopen twee jaar heb ik echter geen enkel probleem met levering of kapotte producten gehad. De levertijd is echter wel toegenomen van 3 tot 4 naar 7 tot 10 dagen. Wat CDwow - ondanks dat het wachten op je bestelling wat lang duurt - een grote favoriet maakt is dat de albums zeer goedkoop zijn. Zo zijn gloednieuwe albums te bestellen of zelfs voor te bestellen voor slechts een paar euro, en nog mooier; er zitten GEEN verzendkosten verbonden aan de levering van de albums. Waar een gloednieuw album dus tegen de 20 euro in de winkel kost, is hetzelfde album voor slechts de helft of minder van die prijs op deze website te krijgen.

CD’s zijn altijd verpakt in een hoesje van plastic met bubbels en worden door de brievenbus gegooid.

Naast muziek zijn ook films en tv-series, games, boeken en cosmetica te koop op de website.

Goedkoop

Tot nu toe 7 cd's en dvd's besteld en geleverd gekregen. Alles prima verzorgd, slechts 1 cd-doosje licht beschadigd. Ook toen ik er 4 tegelijk bestelde kreeg ik elke cd afzonderlijk verpakt geleverd. Prima, tot nu toe geen klachten alleen maar lof!

Redelijke Service

Nooit echt problemen gehad met deze site , Werd altijd via e-mail opgelost
wel een Engelse klantenservice.
Enige nadeel is dat je soms lang moet wachten als een artikel verzonden is maar dat is logisch het komt uit het buitenland en het moet dan vaak via de douane ons land binnen wat enige dagen duurt.
Maar ik heb altijd alles ontvangen van CDWow.nl

na twee jaar product nog steeds niet geleverd

Inmiddels al twee jaar geleden een nintendo DS spel besteld, en nog niet ontvangen. Een vriend van mij had rond dezelfde tijd ook een DS spel besteld en ook nooit ontvangen.
De .nl is slechts een frontje, bedrijf is alleen in het engels bereikbaar. CDWOW heeft geen intentie het spel nog op te sturen en is ook "helaas niet in staat" mijn geld terug te geven.

Is Cdwow your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Cdwow Details

Koop CDs, DVDs, games voor de Xbox, PS3, PC en Wii, Blu-ray, Cosmetica en Parfum allemaal gratis bezorgd. Altijd de beste prijs!

Visit Cdwow