Cehofski reviews

Cehofski reviews

7.4

Varen var længere tid om at komme end lovet og firmaet svarede ikke på henvendelser.

Jeg bestilte en vare den 31/3, som de skrev ville blive sendt indenfor 1-2 dage, men efter ordrebekræftelsen kom, hørte jeg så ikke mere og min ordre blev ved med kun at stå som "modtaget" på deres hjemmeside. Så efter 2 dage skrev jeg til dem gennem kundeserviceformularen på deres hjemmeside og spurgte hvornår de forventede at kunne levere varen. Den henvendelse fik jeg ingen reaktion på, hvad der undrede mig. Så den 4/4 skrev jeg til dem at jeg gerne ville afbestille ordren, hvis den endnu ikke var afsendt. Heller ikke den henvendelse fik jeg svar på. Varen ankom så indpakket i en gammel, genbrugt Schulstadkasse, afsendernavnet var ikke firmanavnet, men tilsyneladende en privatperson. Æsken med varen havde været åbnet, kunne man se og der manglede en dansk brugsanvisning, men varen virkede ubrugt og virker upåklageligt. Men jeg må indrømme at jeg fik den opfattelse at det er lidt.. Skummelt.

Super service og hurtig levering

Kompetent og venlig kundeservice. Candyfloss maskinen kom allerede dagen efter den var bestilt.

Som overskriften siger, Super virksomhed, jeg handler der gerne igen.

Super god popcornmaskine

Jeg havde store forventninger til popcornmaskinen som jeg modtog hurtigt efter den var bestilt.
Den er super god til at lave popcorn og det virker rigtig professionelt.....NU er min hjemmebiograf fuldendt.

Stadig ingen levering efter 14 dage

Havde bestilt en børne elbil, ifølge hjemmesiden var den på lager og ville leveres i løbet af 1-2 dage, efter 4 dage havde jeg ikke hørt spor fra firmaet og regnede med at bilen var på vej, kontaktede dem, de beklagede fejlen på hjemmesiden. bilen er nemlig ikke på lager, efter yderligere 10 dage har jeg stadig ikke modtaget bilen og annulerer derfor ordren.

Udvalget

Udvalget kunne være større, men de har jo nok en grund til det. Rigtig hurtig levering. Kort, præcis og hurtigt..godt gået.
Tak

Is Cehofski your company?

cehofski.dk Details

Hos cehofski.dk er du garanteret en god handel. Vi vægter kundens tilfredshed meget højt og vil gøre vores bedste for at leve op til dine forventninger.

Visit Cehofski

We live here: Vognmarken 20