Cellbes reviews

Cellbes reviews

Very low
2.8

ikke styr på tingene

laver en konto som 3 mnd.er efter blir annuleret af cellbes .betaler mine afdrag dec betaler banken 10 afdrag så får jeg rykkere 100.kr hver gang kontakter flere gange .for at få en slut regning men nej får bare en rykker aldrig har jeg følt mig så snydt så jeg skal aldrig købe noget der mere

OMKOSTNINGER

Har handlet en gang i Cellbes og også sidste gang. 85 kr i forsendelse(dyrt) . sendte varer retur, fik en check på returbeløbet. Men i dag foregår alt elektronisk. Hvorfor ikke hos Cellbes.

Spild af penge at handle hos Cellbes

Jeg modtog bestilte varer efter en uge, betalte selv for fragt 50,- kr. og postopkrævning 35,- kr. Varerne passede ikke og blev returneret. Nu har jeg fået mine penge retur fratrukket returfragt på 50,- kr.
D.v.s. jeg har fået for 135,- kr. INGENTING.
Købsinformation om refundering er ikke tydelig nok.
Jeg bestiller ALDRIG varer der igen.

Billigt men lang leveringstid.

Bestilte bukserne for en uge siden, og pakken ankom idag :-).
- Fint tøj til billige penge, men vil sige man skal bestille MERE end et par bukser som jeg gjorde, da omkostninger er lidt dyre :).
Men fik hvad jeg bestilte :-) så jeg er glad og tilfreds og skal først bruge det på søndag så det er fint nok for mig.
Men giver den ikke 5 stjerner da der er mange omkostninger som JEG betaler + der er lang leveringstid.

det dårligste firma at handle med

sender varer retur forkerte str kvalitet f.eks kjole så dårlig kvalitet lugtede af fisk de sender forkerte str og nu 1 mdr eft får jeg uden videre en opkrævning på 188.ookr de skriver strafgebyr100.00kr for hvad ?har sendt mails til kundeservice for at få forklaring.her d 221113.de sender idag d 251113 en sms betal din regning.ønsker forklaring men får ingen.hanne
hedeman.har også frabedt mig flere annoncer men fik et julekatalog.hvor er vi henne med dette fima

Forkerte størrelser koster dyrt

Min kone har købt to nederdele hos Cellbes. Desværre var størrelsen forkert, da det er svært at beregne størrelserne. Cellbes bruger ikke europæiske størrelser. Men man kan levere tilbage. Det blev en dyr fornøjelse. Helt nøjagtigt 135 kr. Forsendelse og ekspeditionsgebyr som der ikke blev oplyst om. Der kom bare en check uden følgeseddel. Utroligt at de vil være det bekendt. Vi handler ikke med det firma mere, og advarer alle mod at handle med Cellbres

Dårlig leverancebesked og manglende kontakt!

Jeg bestilte 3 stk varer, hos Cellbes. De 2 af dem kom, rimelig hurtig, men den sidste, kom ikke, som lovet. Jeg kontaktede Cellbes, og de fortalte så, at den var forsinket. ikke noget om, hvor længe, jeg så skulle vente. 12 dage senere, fik jeg så besked om, at den var udsolgt. Det er den dårligste betjening, jeg kunne forestille mig. Undskyld mig, men de MÅ simpelthen have vidst, langt tidligere, end beskrevet, at den var udsolgt. Det er sgu for sølle. Først skal man selv kontakte dem, og langt senere, er den så pludselig udsolgt. Den forklaring køber jeg ikke. Jeg har handlet hos Cellbes før, hvor der var god god service, men det er nok noget, de har lagt på hylden. Ikke et sted, jeg vil anbefale, at handle!!!!!!!

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG Levringstid

Jeg bestiller nogle varer 28/9-2013, får her at vide at de vil ankomme til mig midt i oktober. Allerede her synes jeg det er en lang leveringstid, men accepterer dog.

14/10-2013 har jeg ikke modtaget nogen anmeldelse om en pakke endnu og skriver og spørger efter hvornår jeg kan forvente mine varer, her får jeg så besked på at der vil gå yderligere 5-7 hverdage.

23/10 Rykker jeg så igen, og her får jeg så svaret: Desværre er din pakke blevet lidt forsinket. Det skyldes at vesten i mellemtiden er i restordre. Vesten sendes i starten af november uden yderligere portoomkostninger til dig. Dine øvrige varer er afsendt.
I dag 28/10 nøjagtig en måned efter bestilling dukker de op, mangler stadig vesten, som sendes start november......... Tænker lidt sæsonen for veste er ovre der, men kan da bruge den til foråret, hvis den dukker op inden da.
17/11: Vesten er så endelig ankommet, kunne hentes på posthuset 14/11, det kalder jeg noget af en laaaaaaaaaang leveringstid.

Forstår ikke de dårlige anmeldelser

Jeg har handlet hos Cellbes i mange år og har ALDRIG haft en eneste dårlig erfaring med dem. Jeg har returneret varer, byttet varer og fået penge retur, uden problemer. Jeg oplever kvaliteten af deres varer som ganske udemærket. Som alle andre varer i denne prisklasse, kan der være svipsere, hvor kvaliteten ikke lever op til forventningerne, men så har man 14 dages returret. Det er meget sjældent at jeg må sende varer retur af en eller anden grund. Cellbes er helt klart mit fortrukne sted at shoppe tøj.

til grin

Hejmmesiden er fyldt med halvfærdige løsninger.

Varestatus passer ikke, når man så skal afgive bestillingen.

kan ikke bestille uden en fødselsdato - dog magter de ikek at angive hvilket dato format.

jeg fandt et andet sted at handle!

meget dårligt sted

lad være med at handle hos cellbes, det er så dårlig kvalitet, at man tror det løgn, mine gardiner var klippet skæve af og syningen var så det flænsede i siderne og underbukserne til 219kr blev vasket på 30 grader ,de tåler 60grader står der, de flækkede i hele linningen, så tog de alt for meget i transport 50kr plus 35 ialt 85 kr ikke nok med det, hver gang du sender tilbage via deres label ,skal du give yderligere 50kr pr vare retur deter det dårligste sted jeg nogen sinde har handlet på nettet og jeg handler meget på nettet så må sige jeg har god erfaring med netkøb

Tilfreds

Har handlet mange gange igennem Cellbes. Efter ordrebekræftelsen gik der 3-4 dage så havde jeg mine varer. Det holder, kvaliteten er i orden, prisen er også rigtig god. Selvfølgelig har der været nogle gange hvor varen ikke levede op til det jeg havde forventet og jeg sendte det tilbage i samme pose med retursedlen og efter et par dage havde jeg mine penge på en check..så er meget tilfreds og kan kun anbefale andre at handle hos Cellbes

Både godt og skidt

Har fået flere gaver som var købt hos Cellbes

Nogle var ren skrammel, andre, sengetøj, var fint til Prisen.
MEN et spørgsmål i disse KRISETIDER,,

Hvorfor har Cellbes IKKE et dansk CPR. nr??
For uden det.. så tjener de en masse her, men betaler ikke skat og dermed vores fællesskab..
DET synes jeg så ikke om, og vil derfor ikke handle med DEM.. eller andre som dem.

A HVAD !

Efter besøg på deres hjemmeside og ikke gennemført bestilling og betaling har de sendt pakke alligevel, selv om at jeg skrev øjeblikkelig til firma at jeg ikke ønsker tilsendt pakke. Mega høje gebyrer - omkring 130 DK for et par hjemme bukser. I morgen sender jeg pakke retur og det har jeg oplyst kundeservice. Magen til frækheden har jeg ikke oplevet før!

Snot og brokkehoveder er denne verden efterhånden fuld af !!!

Har nu handlet med Cellbes 3 gange og det har virket til punkt og prikke -hver gang !
Som Irma-Olsen sagde, -den gang han introducerede pap vinen i Danmark-
" god -især til prisen" , eller hans reklamefolk, naturligvis.
Det er god forarbejdning, flot design, gode detaller hele vejen rundt og så har de også
tøj til voksne!!! Hallo!
Malurten - vi har ikke plads til mere!
tak Cellbes -vi høres.
los Ølstykkianos

Sjusket forretningsstil

Cellbes lader til at have et ikke-eksisterende lagersystem, så du kan ikke være sikker på at det du bestiller, også er det, du får.
F.eks. har jeg lige modtaget en pakke, hvori der skulle være to tunikaer, men der var en tunika og en sort strikcardigan med palietter. En vare som ikke engang kan købes i deres webshop (men der stod godt nok cellbes på mærket i nakken). I december prøvede jeg også at bestille en tunika, men den kom aldrig frem. Da jeg ringede til Cellbes, fik jeg at vide, at den havde været i DK og retur, men jeg havde aldrig fået leveringsbesked fra firmaet. I mellemtiden var den blevet udsolgt. Når man ringer og klager, bliver man behandlet somom man er dum og ikke har forstået procedurerne (der bliver talt hen over hovedet på kunden med bemærkninger som: Må jeg godt lige have lov at forklare dig, og så kommer der en forklaring som intet har med sagen at gøre). To ud af to ordrer som er gået galt. Jeg handler aldrig hos det firma igen!

Gode varer og god service

Er rigtig glad for at være kunde hos Cellbes, og har købt meget tøj, sko og ting til boligen der gennem årene.

Eneste negative jeg kan sige om dem er at de mangler en log ind funktion på deres hjemmeside så man kunne se hvor langt en varer var, da det ville være en stor fordel da leveringen til tider kan tage lidt tid.

Deres kunderservice er altid søde og hjælpesomme når man mailer til dem, og forsøger virkelig at finde en god løsning på dit problem.

Men generelt syntes jeg rigtig godt om dem, og har endnu ikke haft noget derfra som skulle byttes.

Er en af de butikker jeg ofte anbefaler til andre, fordi de har gode tilbud og lækkert tøj.

UTROVÆRDIG KUNDEBOGHOLDERI SAMT MANGLENDE TILBAGEMELDING

Efter at have været kunde i længere tid, får jeg pludselig brev fra et inkassofirma i Århus, om at jeg skylder en masse penge.
jeg beder inkassokontoret om at sende mig en opgørelse over hvad det er som jeg skulle skylde, dette sker dog ikke, det eneste jeg fik ud af inkassokontoret, var et næsvist svar, og jeg kunne bare betale.
Herefter kontaktede jeg kundeservice, som bad mig om udskrifter fra netbank, og giro indbetalinger, alt blev sendt til dem, og her fandt man så ud af at jeg havde 1020,20. Kr tilgode hos dem, og jeg spurgte om jeg kunne handle for mit tilgodehavende, det kunne medarbejderen ikke svare på, men jeg ville få besked, det fik jeg heller ikke og siden skete der ingen ting, efter endnu en henvendelse, fik jeg at vide,at medarbejderen havde taget fejl, og at kontoen var gået lige præsis i nul.
jeg bad dem om en opgørelse endnu en gang, fordi at det undrede mig at kontoen kunne ramme lige præsis i nul og ikke et plus.
Jeg har i dag forsøgt endnu en gang at få bogholderiet i tale, men de sad i møde og jeg ville blive ringet op, som så mange gange før, jeg meddelte medarbejderen, at hvis jeg ikke blev ringet op i dag den 17-01 ville jeg henvende mig til forbrugerstyrelsen, og fik at vide at det måtte jeg så gøre, jeg har efterfølgende sendt besked på deres hjemmeside om samme problem uden held.
Jeg kan kun med ovenstående hændelse advare kunder hos CELLBES om at sørge ikke at lade sig narre, når De eventuelt henvender sig på telefonen, fordi man får INGEN TILBAGEMELDING og slet ingen kontoudtog, eller anden forklaring.
Joy nilsson
Rødby

Mega irriterende katalog

Er mega hamrende irriteret over at blive ved med at modtage deres katalog - jeg har aldrig købt noget fra dem, men trods det ligger det katalog konstant i min postkasse. Det seneste katalog fra December kiggede jeg lige igennem og så opdager jeg, at de åbenbart lever i en helt anden tid - man kan ikke betale med Dankort eller lignende - næh nej enten skal man tvinges til at oprette en konto, oplyse cpr nr for at få faktura eller få tilsendt pr efterkrav. Hallo hvad sker der lige en butik der lever i en anden tid end de fleste af os - vågn op og følg vi andre ind i det 21 århundrede og så hold dog op med at sende jeres katalog til folk der ikke ønsker det - jeg køber bestemt INTET fra jer med jeres irriterende kataloger og da slet IKKE med jeres gammeldaws holdning til betaling - så FRI os der ikke ønsker det fra Cellbes kataloger i fremtiden !!!!

Billigt tøj, flotte tunikaer - men mange gebyrer og så lidt Molbo-agtigt!!

Hvad angår produktsortimentet er jeg godt tilfreds med Cellbes, men når det drejer sig om betalingsmåder og pågående gebyrer er der tale om det rene vanvid. Jeg bestilte to tunikaer, men var for en gang skyld utilfreds med farverne. De 2 tunikaer var ikke åbnede og jeg sendte dem retur i den medsendte returemballage. Jeg troede så, at det var dét, men jeg havde så ikke læst deres forretningsbetingelser....for jeg har sådan lige inden jul modtaget en faktura på DKK 119 for - ingenting...jeg ringer og får prisen nedsat til DKK 69 - der er tale om returfragt på 50 kr - det har ALDRIG kostet så meget at returnere 2 tynde tunikaer, der kunne komme gennem en smal brevsprække!!! - Jeg skal så stadigvæk betale faktureringsgebyret på DKK 19. Hold da op - jeg tror, at jeg med det samme lukker min konto hos CELLBES (har betalt de DKK 69) - og bestiller varerne hos Zalando. Det er altså for gammeldags - og alt for dyrt - havde jeg da bare beholdt de to tunikaer til i alt DKK 398 - eller bedre - benyttet mig af Zalando!!

Is Cellbes your company?

Hos Cellbes kan du Købe Tøj Online på nettet. Vi har Dametøj, Herretøj, Børnetøj & Babytøj. Mode for enhver smag, størrelse og tegnebog.

Visit Cellbes