Cfhorsens reviews

Rating distribution

Reviews

About

Grei og rask handel

Godt fornøyd med produktet, virker bra.

Supers

Intet at udsætte, ok telefonisk kontakt, så der er ikke noget at bemærke

Hurtig men sen levering

Hurtig ekspedtion. Sen levering. Formentlig p. g. a. forsendelse til campingcenter Horsens i stedefor til min hjemaddresse.
Review by confirmed purchaser

Den beste nett shop som finnes

Det er en stor fornøyelse å anbefale denne forhandler til alle mine venner i Norge. Rask levering og gode priser.
Review by confirmed purchaser

Fullstendig manglende tilbakemelding og oppfølging på garanti.

Kjøpte i april en helautomatisk parabolantenne av typen Kronings mobilsat. Monterte denne opp og fikk aldri kontakt med satelitten. har sendt mange mailer og ringt, men får aldri noen beskjed om hva som skjer. Skulle til slutt få en ny boks men den har havnet i tollen uten fortollingspapirer. Eg kan forstå att det kan være ett leverandørproblem, men det er alt for dårlige tilbakemeldinger fra Cfhorsens om kva som skjer. Eg kommer mest sannsynleg ikkje til å handle mer med dette firma og vil heller ikkje anbefale andre å gjøre det.
trustpilot stars

Meget god pris i forhold til Norge

Lett og enkelt å bestille. Forholdsvis rask levering, dvs 2 dager etter avtale. God kundeservice på tlf ang tekniske spørsmål. Et minus var at ene ledningen var transportskadet, på epost om dette hadde betydning fikk jeg ikke svar:(
Men alt i alt anbefaler jeg å handle her:)

Hurtigt og Sikkert

Fik en god og venlig betjening, da jeg ringede og spurgte til min ordre bestilling. Hurtig levering og sikker indpakning. :-) Tak

hurtig, ærlig og service

bestilte solsejl tirsdag, havde det hjemme torsdag. super fint og endda med telefonisk kontakt om levering! Sådan skal det gøres, tak!

Gode priser - hurtig levering

Ikke meget at anmelde - det virker bare
Review by confirmed purchaser

Når der er ferie i afdelingen bør man skrive at det tar lidt længere tid end 2 arbejds dage

Jeg bestilte en vare og man får en kvittering meget hurtigt ( super)

Så går der 4 dage og har ikke hørt noget så ringer man og får et svar at der er ferie og jeg kan ringe igen efterfølgende mandag ( det er ikke ok ).

super dejlig service

god kunder service, billigere end så mange andre camping udstyr hjemme sider. godt udvalg, og varen hurtigt ved sin adresse.

Mere information om produkterne

Vi har købt et annex til vores fortelt, og det var helt OK, men på hjemmesiden manglede vi bedre information og beskrivelser af produkterne, måske flere billeder.

Lynhurtig og venlig service

Lynhurtig og venlig service. Teltet stod uden for døren dagen efter.

Helt fantastisk

Bestilte min varer søndag meget sent, og min pakke stod her allerede tirsdag, det er helt igennem fantastisk service, plus hjemmeside og alt bare har kørt på skinner

Fænomonal god behanling.

Hurtig og god behandling-- det gælder både på mail og telefonbetjening.

Ærlig og redelig handel

Købte rustfri vandtank - kom med posten 3 dage efter - helt som forventet.I øvrigt billigst på nettet med denne vare.

Snabb service

Bra service och priser när vi köpte campingmöbler

God pris - god vare = fornøyd kunde

Fin helautomatisk parabol for bobil - til en pris jeg ikke finner i Norge. Nå drar jeg på ferie med helautomatisk parabol, ny led-tv i min bobil takket være Cfhorsens gode tilbud. Pengene jeg sparte går til ferieturen. Anbefales spesielt til nordmenn. Rask og problemfri forsendelse.

Hurtig levering og billig

Gode vare god information
Vil godt handle der igen
Hilsen lisbeth
Review by confirmed purchaser

Billig, god service og enkelt

Bestilte Truma aircondition i nettbutikken. Utrolig enkelt og fikk varen levert på døren hjemme i Norge etter kun få dager, Cfhorsens tok seg av innbetaling av all frakt og moms til norge.Jeg sparte ca 5000 nok i forhold til priser her hjemme. Kan absolutt anbefales.

Cfhorsens Details

About this company

Camping fritidscenter Horsens, Vi har i et par måneder gået og gjort vores nye længe ventede camping og fritidscenter klar og kan nu byde velkommen indenfor

Visit Cfhorsens

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.