change.com reviews

change.com reviews

4.1

KØB KUN VIA CHANGE WEBSHOP

Hvis man fortsat ønsker at Købe CHANGE lingeri mm. Så gå i den alm butik, og prøv varene - og med den elendige returpolitik og personlige betjening -- bestil så udelukkende fra deres hjemmeside.
DER har du ALTID 14 dages FULD RETURRET.
DVS. Du kan få PENGEBE RETUR.
Du har ifølge dansk lovgivning 14 dage fra midtagelsestidspunktet.

Køber et andet sted

- pengerne gives ikke retur
- MEGET dårlig service i butikkerne
- Der er kommet et meget kedeligt udvalg
- Størrelse flyver rundt

- Køber mine bh'er et andet sted nu...

Uforskammet behandling på Østerbrogade

Var i Change på Østerbrogade igår og skulle bytte en gave.Fik den mest nedladende behandling jeg længe har oplevet. Gik derfra med et tilgodebevis. Den oplevelse samt den elendige returpolitik, gør at jeg ALDRIG sætter mine ben i CHANGE og bestræber mig på at informere alle i mit netværk om at holde sig derfra!

Hej Dorthe.

Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse i butikken og vil meget gerne snakke med dig om det. Du må gerne sende en mail med dit navn og telefonnummer til web@change.com, så kan butikken ringe dig op og I kan finde en løsning.

Hilsen CHANGE Lingerie

Kan det virkelig passe...?

Er det virkelig lovligt for butikker ikke at give penge tilbage for et produkt, når man kan fremvise kvittering? Det er virkelig dårlig service - oven i dårligere og dårligere service i jeres butikker. Det virker som om, I ansætter for mange unge, som ikke ved noget om jeres produkter eller hvordan man opfører sig over for kunder. Jeg er færdig med Change efter en del år som trofast kunde!!

Hej Louise.
Det er korrekt. Vi giver ikke pengene tilbage hvilket også står på bonen og i butikken, men vi bytter selvfølgelig altid til en anden vare. Vi er kede af, at høre hvis du har haft en dårlig oplevelse med vores service, da kundeservice og god vejledning er utrolig vigtig for os i det daglige.

DÅRLIG RETUR POLITIK

Rigtig dårlig retur service i change. Aldrig mere vil jeg anbefale venner og bekendte at handle i change, har spredt det dårlige budskab til Alle jeg kender, både privat og på arbejdet.
Jeg har lige fået et sæt undertøj i gave, fra min mand, til en værdi af kr 900,- . Ekspedienten havde forsikret ham om, at jeg kunne få pengene tilbage, så længe jeg havde hovedbonen med, hvis ikke jeg kunne finde noget efter min smag.
Selvom de reklamere med at have et stort udvalg af lingeri, er bh typerne meget ens og ligner meget hinanden, så jeg fandt ikke noget efter min smag og som sad ordentligt. Men da jeg så ønsket pengene retur, sagde ekspedienten, at jeg måtte nøjes med et tilgodebevis, og at min mand må have misforstået noget! Så nu sider jeg inde med et tilgodebevis på kr 900,- , som jeg føler de har narret ud af os!!!
Sikken ringe service, hvis de ønsker, at tabe kunder, fremfor at udvide deres kundekreds, så er dette sandelig måden at gøre det på!!!
Og hvis de har så dårlig en politik omkring returnering , burde de i det mindste informere kunderne om det, inden man fortager sig et køb, således, at det er sol klart at bordet fanger hos change!!!

Hej Mona.

Vi takker for din feeback omkring vores returpolitik. Som det er nu kan man ikke få
pengene retur, hvilket også står på bonen og hvilket vores personale alle også ved, men man kan altid bytte til en anden vare eller som du også fik, få et tilgodebevis som gælder i 3 år, så der skulle være rig mulighed for at finde noget andet på et tidspunkt:-)
Hilsen CHANGE Lingerie

Jeres kvalitet er faldet betydeligt!

Jeg er SÅ skuffet over jeres meget dalende kvalitet! Har I mange år været ivrig kunde af særlig jeres Florence. Har nu oplevet flere og flere problemer med den model.
1) Bøjlerne er knækket i mindst 2 tilfælde på forholdsvist nye bh'er. Det skete ikke tidligere - og når det en sjælden gang gjorde, var det for gamle bh'er. Reklamerede i en af jeres butikker, hvor de sagde, at garantien bortfalder, så snart bh'en er vasket i vaskemaskine (?!). Fik den dog alligevel byttet, da bh'en var max 2 måneder gammel, men fik at vide, det gør I ellers ikke.
2) Før i tiden kunne jeg altid købe en Florence og så vidste jeg, hvad jeg fik. Nu har jeg flere gange oplevet, at materialerne varierer meget. Har spurgt i jeres butikker, om I har ændret noget, men det mente de bestemt ikke. Kan dog tydeligt mærke forskel, særligt på, hvor meget elastik, der er i stoffet. Det har bl.a. betydet, at bh'erne hurtigere er blevet slappe og løse og slet ikke sidder så godt som før.
3) Jeg har netop købt en af jeres nye Florence (orange og pink) i min sædvanlige størrelse (som jeg derfor ikke prøvede) og den sidder frygteligt! Den former slet ikke ligesom flot som tidligere og den virker mindst 1 nummer mindre! Det er næsten som, det er en helt anden model?!

Det virker ærlig talt som om, I er begyndt at slække på kvaliteten, eller som om I ikke kender jeres produkter som før i tiden.

ØV!

Hej Kirsten.

Tak for din feedback omkring vores produkter. Vi prøver konstant at udvikle og forbedre vores kollektioner, så de passer til kundernes behov og Florence er også blevet udviklet som produkt, og vi har kun oplevet positiv feedback på den forbedring fra vores kunder. Jeg vil selvfølgelig sende din kommentar omkring Florence videre til den rette afdeling, da alt feedback omkring vores produkter er brugbar viden.

Hilsen CHANGE Lingerie

utrolig skuffet og føler mig snydt!

Tror ikke jeg før har været udsat for så en ringe behandling og manglende service fra et firma/butik før.

Var i tvivl om et lidt dyrt køb hvortil sælgeren siger at jeg skulle prøve det derhjemme og hvis ikke det var mig så kunne jeg komme retur og få pengene tilbage.

Det viste sig så at være en stor løgn. Sælgeren spillede uskyldig og sagde at der også på bonen stod at I ikke giver pengene retur men et tilgode bevis.
Sælgeren måtte dog erkende at det IKKE stod på min bon, som hun dagen forinden havde givet mig, som jeg også fremviste hende i butikken.

Hun henviste mig så til at skrive til klage afdelingen via nettet. Jeg skrev en besked via hjemmesiden, og da der ikke var sket noget en del dage efter, rykkede jeg for svar, hvorefter jeg fik besked om at I aldrig havde fået min besked?

Jeg svarede retur med en ny besked som I stadigvæk ikke har gidet svare på.

Jeg er så ked af at jeg har brugt penge i jeres butikker og talt godt jer tidligere, når det nu viser sig at I pisser på jeres kunder og ikke engang har pli nok til at svare tilbage på en klage mail. Samt jeres sælger ikke engang kan undskylde når jeg fremviser jeres bon hvor der INGEN steder stod at jeg ikke ku få pengene retur som sælgeren havde lovet.

Hej Mia.

Vi er selvfølgelig utrolig kede af at høre, at du er blevet fejlinformeret i en af vores butikker. Det er korrekt, at vi ikke giver pengene retur og dette skulle også meget gerne stå står på alle vores boner. Vi vil gerne prøve at hjælpe dig, så hvis du kan sende en kopi af din bon og fortælle hvilken butik du handlede i til denne mail: web@change.com, så kan vi prøve at undersøge sagen.

Hilsen Change Lingerie

Hurtig levering af de bestilte varer

Fik hurtig levering fra webshoppen - varene var som beskrevet. Har ikke haft brug deres kundeservice.

Hej Anna.

Tak for den dejlige anmeldelse. Det er dejligt at høre at du er tilfreds med vores varer, levering og service:-)

God dag.
Hilsen Tine/CHANGE Lingerie

Tilfreds men..

Da min forlovede en dag sagde jeg skulle gå i Change og få målt min størrelse da jeg klagede over mine andre bh´er ikke passede (h&m mm ) ..
Jeg gik ind i Change fields, hvor jeg fik en utrolig sød pige som målte, vejledede & fandt en masse bh´er jeg kunne prøve, og det var da kærlighed ved første blik , og siden da er det blevet til mange bh´er, de giver en super støtte, og jeg elsker de tilbud man engang i mellem falder over ..
Selv om man betaler mere for Bh´en end man gør i h&m så vil jeg heller give det mere i stedet for en skod bh.

Dog må jeg sige at sidste gang jeg var inde på strøget og gik en tur i change for at købe 2 hvide bh´er føler man sig på ingen måde velkommen, medarbejderne er røv sure & når man pænt spørger om hjælp får man følelsen af "kan du virkelig ikke selv klare det " ..

men har lige fået en pakke forleden .. Hvor jeg ser bh´erne på nettet, og ser dem irl så synes jeg ikke rigtig det ligner det samme. æv æv - ..

og jeg har anbefalet videre + jeg køber gerne igen

Hej Pernille.

Tak for din fine anmeldelse af vores butik i Fields. Vores fornemmeste opgave er netop at give vores kunder den bedste service og vejledning. Så de ,som du, er tilfredse og køber igen:)

Hilsen CHANGE

Kan ikke helt bestemme mig for hvad jeg syntes

Har i lang tid ville bestille via change hjemmeside, men da man ikke kan få penge retur ville jeg sikre mig at BH størrelsen var den rigtige, så jeg tjekker deres BH guide, den siger 75C. Jeg går ned i Change i valby, Spinderiet og prøver nogle BHer i denne størrelse, Tydeligvis for små....godt at jeg gjorde det, så jeg ikke fik de forkerte størrelser tilsendt og skulle have dem byttet. Ekspedienten i Valby var sød og venlig, men jeg var noget overrasket over at man ikke havde BH med bredere sider. Iflg hjemmesiden er der ikke grænser for hvor mange forskellige typer BHer man laver, men i den fysiske butik var udvalgte meget begrænset.
Jeg bestiller via netside og får alt tilsendt 2-3 dage efter, som brev. Gode tilbud på alt, og er generelt tilfreds med især trusserne. BHerne har en underlig pasform, jeg kan passe dem, men skålen sidder underligt. Ja det bliver ikke mine yndlings BHer....
Men stort udvalg i netshoppen og gode tilbud. Men hvorfor passer BH guiden ikke? Og nej, jeg har ikke taget forkerte mål. Jeg var meget nøjagtig, da Change skriver at de har lidt anderledes størrelser end andre. Og hvorfor egentlig det?

Hej Lone.

Når du handler på webshoppen kan du altid få dine penge retur. Det gælder ved nethandel at man kan få penge retur i op til 14 dage fra købet. Vi har som udgangspunkt de samme modeller på webshoppen som i butikkerne, men da udvalget er større på webshoppen vil der være nogle modeller du kan få der, som du ikke kan få i butikken. Men som sagt har du altid mulighed for at få dine penge retur når du køber på webshoppen. Vi er den lingerikæde i Danmark der har det største udvalg af størrelser, så der burde være en størrelse og en model der passer til alle:) Hilsen CHANGE

Forfærdelig kundeservice i Change på strøget

Jeg var i sidste uge inde i Change forretningen på Strøget (Vimmelskaftet), fordi en af mine BH'er fra Change var gået i stykker. Denne oplevelse har gjort, at det er det sidste undertøj, jeg nogensinde køber i en Change forretning, da ekspedienten var både uforskammet og særdeles ubehjælpsom - med andre ord den dårligste kundeservice, jeg nogensinde har oplevet.
Da jeg henvendte mig ved kassen, bad ekspedienten mig først om at vente, så hun kunne ekspederede en kunde bag ved mig, da hun mente det ville tage lang tid at slå min kvittering op i systemet. Jeg havde faktisk travlt, men sagde modvilligt, at det var ok, for at være venlig. At kunden bag ved mig så havde adskillige sæt undertøj og oveni skulle se på nogle ekstra trusser, og dertil skulle oprettes i Change systemet som kunde, gjorde at det hele varede ca. 10 min, og gjorde mig lettere frustreret. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet at en kunde bag mig blev prioriteret højere, blot fordi man skal slås op i systemet og har en vare til reklamation.
Da ekspedienten så endelig vendte tilbage til mig, kiggede hun på min BH og sagde, den var ikke gået i stykker. Syningen i højre side var sprunget op, men dens venstre sides syning var helt uden problemer, så jeg mente at det var en fejl på varen. Jeg har desuden aldrig har det ske på en BH før. Efter hun havde slået mig op i systemet (som i øvrigt tog under et minut), sagde hun til mig "Kan du ikke bare sy den selv?" og "Kender du da ikke nogen som har en symaskine??". Jeg svarede, at jeg mente, der gælder en 2 års reklamationsret på produktet, og at det er fejl ved BH'en fra producentens side, at den ene syning pludseligt går op når den anden tydeligvis er helt som den bør være, hvorfor min reklamationsret gælder. Det skal siges, det er den dyreste BH, jeg nogensinde har købt (ca. 500DKK), og den første BH, jeg nogensinde har oplevet er gået i stykker efter ca. et års tid. Ekspedienten anklagede mig for selv at have påført slitagen, og sagde de ikke kunne hjælpe mig, og at der var meget lille sandsynlighed for, at det ville blive godtaget, hvis den blev sendt retur. Efter jeg forsøgte at overbevise hende om, at en BH til den pris forventeligt bør have en bedre holdbarhed og det IKKE var slitage fra min side, og ikke fik nogen konstruktiv respons, valgte jeg at tage BH'en med mig, i håb om at jeg kunne få en bedre og mere professionel behandling i en anden Change butik.
Efter min mening var én ting ekspedientens respons, som jeg er dybt uenig i baseret på forskellen mellem slitage og fejl ved et produkt. Men den måde, som hun nedprioriterede min henvendelse og kommunikerede med mistro og ligegyldighed i at min reklamation var ærligt og baseret på, at jeg var ked af at en god BH var gået i stykker så tidligt, gør mig stærkt utilfreds med Change. Ja, jeg kunne selv have syet BH'en, men det synes jeg er sagen uvedkommende, da jeg ikke mener, at det bør være kundens ansvar og fejl efter kun et års brug af en BH til 500 kr.
Derudover er det efter min vurdering en særdeles dårlig strategi fra Change's side, at oplære deres franchise-ejere i at vurdere fejl på deres varer til at være kundens slitage på produktet, når der er tvivl om det. Det vil have en lagt mere negativ økonomisk konsekvens for forretningen (fx mit indlæg her og min opfordring til alle mine veninder om at undgå Change-produkter), sammenlignet med at kompensere for kundens utilfredshed (også i tilfælde hvor der kan være tvivl), og derved opnå en mere loyal kunde, fordi man har oplevet at forretningen tager ens ærlige reklamation alvorligt. Det er fx ifølge mange teorier langt værre for en forretning at have en utilfreds kunde, som ikke henvender sig, fordi man derved ikke har mulighed for at kompensere. Med andre ord, en kunde som reklamerer over en vare bør modtages som en mulighed for at skabe en endnu mere loyal kunde!
Jeg er ked af det på Change's vegne, at de er gået glip af denne mulighed for at skabe mersalg via en loyal kunde, men i stedet har givet mig et behov for at skrive dette indlæg pga. de utroligt manglende kompetencer ved personalet i Change på Vimmelskaftet.

Hej Laura.

Jeg har talt med butikken og du er velkommen til at tage derned igen og medbringe din BH, så I sammen kan finde en løsning.

Hilsen CHANGE

Kan ikke klage over service

Jeg er skuffet over butikken og personalet især. De er kun sjældent service minded overfor kunderne. Produktet er fantastisk, men øv hvis du ikke har fået den rette størrelse. Hvad sker der for jer ? Det har været en dejlig butik, men nu er bare så træls at få byttet. Og glem da alt om andet end sort eller hvidt lingeri, hvis du er plus size. Kort sagt: Øv Øv Øv

Hej Jeanette.

Tak for din henvendelse. Vi er glade for at høre at du syntes godt om vores produkter. Det er selvfølgelig mindre positivt at du ikke er tilfreds med vores service. Vi arbejder hele tiden på at udvikle og forbedre vores service, da det er alfa omega for os og vi er til for vores kunder. Og vi tager selvfølgelig den kritik vi får til efterretning.

Ha en god dag.

Hilsen CHANGE

Surt personale og ringe returpolitik

Jeg har tidligere handlet hos jer og var meget utilfreds med jeres kvalitet.
Nu hænger jeg på et til godebevis på 650 kr. efter jul , som jeg overhoved ikke har lyst til at bruge. Jeg er ikke tarvelig nok, til at give dårlige kvalitet videre - så beviset det hænger jeg på.
I burde skilte med jeres dårlige retur "service", så man som kunde ved, at bordet fanger hos jer!

Hej Jiji.

Tak for din henvendelse. Vi er kede af du har haft en dårlig oplevelse. Vi håber dog at du en dag kan finde noget for dit tilgodebevis som gælder i 3 år. Vi vil selvfølgelig tage din feedback omkring vores returpolitik til os.

Ha en god dag.

Hilsen CHANGE

Man forventer alligevel en service, men får ingen..

Jeg har altid været glad bruger af Change undertøj, da som mange andre skriver, lækker kvalitet til gode priser. I lørdags den 30/11 tæt på lukketid, går jeg og min kæreste i Cange i Spinderiet, Valby, da vi begge trænger til lidt nyt undertøj. Min kæreste har en stor barm og er derfor glad for deres minimizer (tror jeg nok de kalder dem). Da ekspedienten henvender sig og spørger om vi har brug for hjælp, spørger vi efter disse BH'er, der er nemlig ikke særlig mange af dem, og derfor er rart lige at blive guidet det rigtige sted hen. Hun ligner et dådyr i forlygter, og kigger et forvirret på os. Det er fair nok, når man er ny og det er forståeligt at hun henvender sig til sin kollega, da denne bliver ledig. Hun spørger om kollegaen vil hjælpe os, men ak nej, det har hun ikke tid, for hun havde tænkt sig at smutte. Og derefter er der ingen der henvender sig til os. Vi finder selv nogle BH'er, og vælger at købe dem. Og igen virker ekspedienten som om hun overhovedet ikke gider være der. Ærlig talt, det er sgu en tam holdning, når man vælger at lægge sin penge i deres forretning. Change i Slagelse er SÅ meget bedre og SÅ meget sødere, altid hjælpsomme, men det var første og sidste gang vi handler i Change i Spinderiet, Valby.

Hej Tanja.

Vi er kede af at høre at dig og din kæreste har haft en mindre god oplevelse i vores butik i Valby. Vi sørger altid for at give vores kunder den bedste service og oplevelse og er selvfølgelig ked af det ikke lige var tilfældet for jer denne gang. Vi håber selvfølgelig at I stadig vil handle jeres lingeri hos CHANGE:)

Hilsen CHANGE

Pas på, du får ikke kontanter tilbage hvis du bytter noget - kun tilgodebevis

Jeg købte en bh som jeg fortrød dagen efter - men desværre kunne jeg ikke få pengene tilbage - kun et tilgodebevis. Det giver en dårlig smag i munden at de bondefanger ens penge :( Så hellere handle andre steder, hvor man uden problemer får pengene retur

Hej Henni.

Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse med et køb i vores butik. Vores byttepolitik indebærer nu engang at vi meget gerne bytter til en anden vare, men desværre ikke giver pengene tilbage.

Lækkert lingeri, men...

Lækkert lingeri til fornuftige priser.
Dog ville jeg ønske, at Change ville lave flere vatterede/balconette-bh'er i store størrelser. Jeg har fået forklaringen på, hvorfor dette ikke er tilfældet, og den var noget med stropperne, der skal kunne give god støtte til store barme. Men så lav da bare balconette-/vatterede bh'er med større stropper? Vupti, problem løst.
Ellers er jeg glad for konceptet, og handler faktisk kun mit lingeri hos Change.

Hej Nina.

Dejligt med positivt feedback på vores produkter og at du altid handler undertøj hos os:) Vi designer altid vores produkter med fokus på komfort og optimalt pasform. Vi har padded bh'er som går helt op til H-skål. Det tror jeg ikke man kan få hos mange andre lingerimærker:)

Sikke en dejlig hjælp jeg fik idag.

Var i change i Aalborg c idag. Gode råd og vejledning. Skønt

Lækre produkter, ok priser, hurtig levering og god service.

Uforudsigelig service

Man kan bestille i webshoppen den ene gang og alt går som smurt, alle rabatter på deres Club Change-tilbud bliver fratrukket som de skal når man logger ind, og så næste gang man køber og er blevet VIP-medlem sker der alle de forkerte ting når man logger ind og efter kontakt med kundeservice får man først at vide at nu skulle det virke og anden gang man skriver at man ikke kan kombinere forskellige Club Change rabatter!?! Hvad er det for noget vås? Det har da fungeret fint de andre gange jeg har bestilt. Hvem er det i har siddende inde i kundeservice? Hvad er meningen med det også hvis man ikke som VIP-medlem kan få lov at benytte sig af alle jeres Club Change tilbud og bestille samlet? Og at rabatten man gerne vil benytte så i øvrigt pludselig forsvinder mens man er i mail dialog med kundeservice er da endnu mere surt. Tingene skal da bare fungere!

Jeg handler i webshoppen fordi de ALDRIG har min størrelse i de tre fysiske butikker der ligger i nærheden af mig, så jeg synes det er enormt træls at man ikke kan regne med at tingene fungerer når man bestiller noget.

Chance snyder kunderne :-(

I forbindelse med "Herlev By Night" igår var jeg i Chance og ville benytte mig af deres "tilbud" "Køb 2, betal for 1". Jeg fandt 2 BH-sæt og betalte for det dyreste.
Da jeg kom hjem, opdagede jeg at prismærket som sad på et andet prismærke viste 50 kr. dyrere end oprindelig pris på begge sæt!? Dvs. at Chance har sat priserne op lige før deres "tilbud" til kunderne!
Det synes jeg kun er at snyde kunderne! Er det overhovedet lovligt at sætte priserne op og så oven på en pris som sidder på varen og som oprindeligt er billigere??
Elsebeth found this review useful

Hej Lene.

Tak for din henvendelse. Vi er slet ikke ude på at snyde vores kunder, men har før sommer lavet en generel prisstigning på nogle af vores produkter, som alle virksomheder gør en gang i mellem. Det er ikke ulovligt at foretage prisstigninger og det er ikke gjort i forbindelse med en kampagne, men er som sagt en generel prisstigning på nogle af vores produkter.

Vi håber på din forståelse og at du vil handle hos os igen en anden gang.

Venlig hilsen
CHANGE

Change of Scandinavia Details

Velkommen til Change og en verden fyldt med skønne blonder, lingeri, badetøj og nattøj. Hos Change ved vi, at alle kvinder er forskellige. Derfor designer og former vi bh'er, lingeri og undertøj til enhver kvinde og til enhver figur. Vi har bh'er fra 60-100 cm i omkreds og op til K-skål. Så vi har helt sikkert en bh, der passer perfekt til dig. Kom ind i vores butik og bliv målt, og find din helt rigtige bh. Du kan også bruge vores bh-guide på vores webshop på shop.change.com og handle i ro og mag hjemmefra.

Visit change.com

We live here: Farum Gydevej 73