change.com reviews

change.com reviews

4.1

Fantastisk service i Lyngby storcenter!

Første gang jeg har besøgt en Change butik, og fik den bedste behandling! Sød og smilende ekspedient der hjalp mig gennem prøverumshelvedet med at skulle finde en BH i den rigtige størrelse - og stadig med smil på læben, selvom hun skulle rende frem og tilbage en del gange for at finde varer til mig. Kan varmt anbefale deres butik i Lyngby Storcenter, rigtig professionelle og behagelige!

Hej P.D

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er utrolig glad for den positive feedback omkring vores kundeservice og personale, da vi hver dag gør alt for at give vores kunder den bedste oplevelse.
Jeg vil give din feedback videre til butikken, så de kan se den:)

Venlig hilsen CHANGE

Forretningsetik og moral under al kritik!

For over en måned siden bestilte jeg en bikini i webshoppen og ønskede dagen efter at bestille mere, hvorfor jeg forespurgte kunde”service”, hvorvidt det var muligt at afgive en tillægsordre, således at jeg undgik at betale fragt to gange. Svaret var, at det ikke var muligt at fylde mere på ordren, men at de alligevel ville sørge for, at jeg ikke betalte dobbelt fragt. Det skete bare ikke.

Jeg mailede atter til kundeservice og måtte rykke FEM gange for svar. Til sidst fik jeg svar om, at de selvfølgelig ville kreditere fragten snarest muligt – men her fem uger senere mangler jeg stadig at få tilbagebetalt fragten samt penge for returvarer. Jeg har nu sendt yderligere SEKS mails til change.com, som fortsat ignorerer samtlige henvendelser!

Det kan man da kalde dårlig kunde-etik og moral! Lige en sag for forbrugerstyrelsen eller medierne. Jeg fraråder alle at lægge deres penge hos sådan et firma, og er færdig med at handle med dem i fremtiden, skønt jeg igennem årene ellers har været fast kunde.

Ordrenumre 1105417 + 1105592.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ak ja, så skulle man jo tro, at ovenstående problematik var blevet bragt i orden, som lovet, men nej! Jeg henvender mig igen her på Trustpilot, da det tilsyneladende er den eneste kommunikationsvej til Change webshop.

Jeg har nu modtaget kr. 213,98 retur – hvilket ikke er det korrekte beløb!

Man har taget min ordre nr. 1105592 og krediteret fragten og varen herpå – men det er ikke dén vare, jeg har returneret!!

Derimod har jeg returneret varenr. 32708385 til kr. 225,00 fra min anden ordre, nr. 1105417. Så man har åbenbart ikke styr på, hvilke varer, man modtager retur, så man kan kreditere kunden det korrekte beløb.

Derfor mangler jeg nu kr. 50,02. Og stadig ingen mail fra kunde"service". Så den månedlange kamp fortsætter. Det er under al kritik. Jeg er færdig med at handle med Change.

Hej Tina.

Vi er utrolig kede af, at du har haft en dårlig oplevelse ved at handle hos os. Vi gør vores aller bedste for at svare vores kunder så hurtigt vi kan og behandle deres sager. Jeg kan ikke sige hvad der er sket i denne sag, siden du ikke har fået svar og det er meget beklageligt.
Hvis du giver mig dit ordrenummer, så vil jeg undersøge sagen.

Jeg har nu undersøgt sagen og din ordre: 1105417 er blevet krediteret den 2.8. Din anden ordre 1105592 vil blive krediteret i dag, så du skulle gerne have pengene på din konto i løbet af nogle dage.

-----
Hej Tina.

Vi beklager meget, hvis du ikke har fået det korrekte beløb tilbage. Hvis du skriver til web@change.com og oplyser os dit kontonummer, så vil vi overføre de 50,02 kr til dig.

Hilsen Tine/CHANGE

Ingen problemer

Ved min sidste bestilling kom bh'erne i en pap-æske, så indholdet var godt beskyttet mod at blive mast.

Jeg har to gange været i en Change-butik (Aalborg). Jeg havde målt mig selv hjemmefra og prøvet Change's bh-guide, hvor jeg kom frem til præcis det samme som ekspedienten (jeg ved ikke, om det gjorde en forskel, at jeg sagde, at en omkreds på 70 var for stort). Ekspedienten hentede på et tidspunkt også en bh med 70 i omkreds til mig - og der kunne hun godt se, at den var lidt for stor - og ellers fik jeg prøvet to forskellige skålstørrelser med en omkreds på 65. Så jeg fik prøvet mig frem lidt alt efter bh-type.

Ekspedienten hentede det hele, og så skulle jeg ellers bare prøve løs. Hvis hun ville se til, hvordan bh'en passede, så spurgte hun først, om hun måtte komme ind i prøverummet, hvilket jeg var glad for (jeg er ikke ligefrem vild med det, når ekspedienter bare kigger ind uden at spørge først).

Begge gange kom der hurtigt en ekspedient og spurgte, om vi skulle have hjælp til noget.

Udover det er jeg glad for, at Change sælger bh'er med en omkreds på 65 :)

Hej Sara.

Tusind tak for din fine anmeldelse af både din oplevelse på webshoppen og i vores butikker. Vores ansatte gør altid deres bedste for at give vores kunder en god service og vejledning, så I som kunder går glade og tilfredse hjem med nogle gode CHANGE produkter:)

Hilsen CHANGE

Ingen penge retur fra returnering og ingen svar fra kundeservice

Jeg handlede hos change.com lige inden jeg skulle rejse og jeg fik mine varer utroligt hurtigt, desværre passede den ene bikini ikke, så den skyndte jeg mig at sende retur. Nu er jeg kommet hjem efter 14 dages ferie og har ikke modtaget mine penge eller hørt noget, jeg har skrevet til kundeservice for 3 dage siden, og heller ikke noget svar her.
Første og sidste gang jeg handler på hjemmesiden, desværre for den anden bikini har boet på mig de sidste 14dage.

Nu har jeg så fået penge tilbage bare 100 kr for lidt, og stadig ingen svar på mail, fandme dårlig service.

Hej Hanne.

Vi er glade for at vi kunne levere dine varer hurtigt, så du kunne få din bikini med på ferie. Vi prøver at returnere penge til vores kunder så hurtigt som vi kan, men vi har som udgangspunkt op til 30 dage til at returnere dine penge. Vi prøver som sagt at gøre det så hurtigt vi kan, men der kan i travle perioder som udsalg mm være lidt længere behandlingstid. Hvis du angive dit ordrenummer kan jeg prøve at undersøge sagen.

Hilsen Tine/CHANGE

Aldrig mere chance

Jeg har virkelig altid haft positive ting at sige om Chance, men det er godt nok slut. Jeg handlede i juni mdr på deres hjemmeside i forbindelse med udsalg, beløbet blev trukket på min konto med det samme, men har jeg set varerne nej, de kom aldrig, så kom det sjove, kan jeg få mine penge retur, nej, jeg har skrevet sammen med dem i over 2 uger nu, samme resultat, få en mail på at jeg vil få pengene retur, dagen efter modtager jeg en mail, om jeg ikke har modtaget mine vare, samtidig få jeg en mail fra en anden at det er i orden, jamen den ene ved åbenbart ikke hvad den anden laver, så er der jo kun en mulighed tilbage, det er forbrugerstyrelsen. heldigvis har jeg købt for så meget at jeg kan få sagen kørt hos dem. men jeg har aldrig oplevet noget så dårligt. Det er under alt kritik. Men så har man lært dette. ALDRIG MERE CHANCE:

Hej Gitte.

Tak fordi du har givet dig tid til at sende os feedback. Vi er selvfølgelig meget kede af, at du har haft en dårlig oplevelse. Jeg har undersøgt sagen med vores kundeservice, og de oplyser at der var angivet en forkert leveringsadresse, så derfor var den ikke kommet frem til dig. Vi er kede af, hvis du har fået modstridende meldinger, men vi laver også fejl og vi prøver selvfølgelig at rette op på det. Det er ikke noget problem for dig at få pengene tilbage, da din ordre allerede er blevet registreret som en retur, og du derfor vil få dine penge tilbage.

Ha en god dag.

Venlig hilsen

Færdig med Change

Da jeg i dag skulle købe en bh i en af Changes fysiske butikker bad jeg ekspedienten, der i øvrigt var enormt negativ, nærmest nedladende og uden så meget som et eneste smil, om hun ville hjælpe med at måle mig, da det er et stykke tid siden, jeg er blevet målt, og ikke er helt tilfreds med den størrelse jeg sidst blev målt til i en anden af deres butikker.
Det viste sig, at min størrelse i omkreds, i følge hende i dag, var mindre, og min skålstørrelse to numre større. Fint, jeg kunne også godt mærke, at den bh hun kom med sad bedre end før, men jeg syntes stadigvæk, at den "gabte" lidt ved kavalergangen. Det påtalte jeg så, men fik at vide, at sådan skal den sidde, og det er bestemt ikke alle bh'er, hvor bøjlen sidder indtil kroppen.
Det er jo i en periode, hvor det er slået stort op, at der er en del rabat på mange varer, og da jeg spurgte ind til det, så var der bare ikke noget i den størrelse på tilbud - okay, det er hvad det er. Hun henter en anden bh, som jeg kan prøve, og så ser jeg ellers ikke mere til hende!
Jeg regnede bestemt med, at hun ville komme tilbage og lige tjekke op på, hvordan det gik, men det gjorde hun ikke, så jeg måtte tage tøjet på igen, og så havde jeg mistet en del af min tålmodighed med hende. Da jeg kom ud af prøverummet stod hun og rodede med papirer og telefonopkald! - ligegyldigheden lyste ud af hende, og der var ikke den mindste interesse for mig overhovedet.
Da jeg så skulle købe bh'en viste det sig, at der kun var to slags bh'er i "min" størrelse i hele butikken, hvoraf den ene ikke sad lige så godt som den anden, og den der sad bedst (uden at det dog var godt), den var der kun én af, så jeg kunne kun få én (og det er jeg da kun glad for nu)!

Change skriver i deres beskrivelse af sig selv: "Vi har bh'er fra 60-100 cm i omkreds og op til K-skål. Så vi har helt sikkert en bh, der passer perfekt til dig. Kom ind i vores butik og bliv målt, og find din helt rigtige bh" - det duede bare ikke rigtig for mig, og det er ikke fordi jeg har en usædvanlig stor eller lille størrelse!

Når man som kvinde henvender sig i en lingeri butik, så SKAL man bare kunne stole på, at ekspedienterne ved hvad de laver, og at de gør deres yderste for at hjælpe deres kunder med at finde frem til det rette, men efter at have oplevet negative ting flere gange, så må jeg konstatere, at det bare ikke er tilfældet med Change - desværre!

Jeg blev lidt slået ud af den oplevelse i butikken i dag, og nu er jeg så kommet hjem med en bh, som ikke sidder helt som den nok kunne, og som jeg i virkeligheden ikke er helt tilfreds med. Jeg kan jo ikke få pengene retur, da jeg er Club Change medlem, og så kan man kun få et tilgodebevis, og det får jeg ikke brug for, for jeg tror, at det er sidste gang jeg har sat mine ben i en af deres butikker.

Hej Sakeena.

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse. Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse i en af vores butikker. Vores ansatte er kompetente og uddannede til at vejlede kunderne, så de sammen med kunden kan finde den størrelse der passer bedst. Hvis du mener, at du har fået en forkert vejledning i forbindelse med dit køb, vil jeg råde dig til at gå ned i butikken igen og tage bh'en med, så i sammen kan se på sagen og finde en løsning. Venlig hilsen CHANGE

Fine varer - men dårlig rådgivning

Har i dag købt undertøj i butikken i Randers. Jeg købte sidste år en bh i en anden forretning, hvor jeg blev målt og fandt en bh der sad helt perfekt.

Jeg forventede jeg kunne passe samme størrelse nu, men efter at have prøvet flere bh'er i den korrekte størrelse, måtte jeg sande at det ikke var tilfældet. Jeg bad derfor en ekspedient om hjælp, og hun fandt et par forskellige størrelser til mig. Den første passede slet ikke - den anden passede nogenlunde, men efter ekspedientens udsagn var det sådan den skulle sidde..

Efter at have prøvet den igen da jeg kom hjem må jeg konstatere at det aldrig bliver en bh jeg kommer til at gå meget med :( Størrelsen er forkert og den gaber for meget ved kavalergangen. Så vil jeg hellere betale mere for mit undertøj, blive målt korrekt og sikret at det faktisk kommer til at passe.

Så skal du handle i Change skal du i hvert fald selv kende din størrelse. Deres "rådgivning" giver jeg ikke noget for.

Opdatering:
Har ændret min vurdering til 2 stjerner, da Change ikke svarer på trustpilot henvendelser med mindre de er positive eller meget negative. Dette har klart været med til at forstærke mit i forvejen negative indtryk. Med så få vurderinger som Change får herinde, burde de kunne overskue at svare på alle henvendelse,

Hej Eva.

Tak for din feedback. Det er ikke fordi vi undlader at svare på henvendelser. Vi har svaret på de fleste herinde, så vel både positive som negative og dem midt i mellem.

Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores service i butikkerne. Vores personale er alle kompetente og veluddannede til at vejlede kunderne så de sammen finder den rette størrelse. Den bedste du som kunde kan gøre er, at henvende dig i butikken igen, hvis du har købt et produkt, som du er utilfreds med. Det er den eneste måde hvorpå i sammen kan se på det og finde en løsning.

Venlig Hilsen

Service NOT

Jeg går i Changes i storcenteret i Ålborg for ja at købe undertøj. Jeg har min datter med som er en 21 årige pige med en stor barm og efter stort vægttab har brug får en ny måling. Der vi træder ind i butikken. Ænser ekspedient os ikke engang. Hun forsætter med at flytte rundt på nogle vare. Efter vi har gået rundt der inde i ca15 min er vi stadig ikke blevet kontaktet. og pludselig vælger ekspedienten at tale i telefon og der er nu 7 kunder i butikken. og de bliver alle overset. Jeg er medlem af change, men efter denne behandling. Ja så er det sidste gang jeg har handlet ved dem .
Elsebeth found this review useful

Hej Käte.

Tak for din feedback. Vi er kede af, at du har fået en utilfredsstillende service i vores butik. Kundeservice er alfa omega for os, da vi lever af tilfredse kunder. Vi er selvfølgelig kede af at oplevelsen betyder, at du melder dig ud af Club Change og derved går glip af vores mange gode tilbud. Jeg vil tage din henvendelse videre til rette person.

Hilsen CHANGE

Både og

Første gang jeg handlede i Change (Butikken i Slagelse) fik jeg en helt fantastisk service, og gik derfra med 4 sæt lækkert undertøj.

Desværre kan jeg ikke sige det samme, da jeg var der nede i dag.
Det var en anden ekspedient, og det startede med at gå helt fint. Da jeg for et lille år siden har født en søn, har jeg naturligt nok ændret mig lidt, så det var tid til en ny størrelse. Førhen har jeg brugt str 70 i omkreds, men i dag blev jeg målt til at jeg skulle bruge 60, hvilket et helt hen i skoven. Men fint nok, jeg tog imod bh'erne og gik ind i prøverummet. Jeg kunne langt fra lukke den, ikke engang i den yderste, og ikke engang tæt på. Jeg havde lidt håbet på at ekspedienten kom hen til prøverummet for at høre om de passede, så jeg ikke skulle vade ud i butikken uden tøj på. Men hun kom ikke. Så på med tøjet og så ud af butikken for at fortælle hende at jeg ikke kunne lukke den, og gerne ville se på en str 70, som jeg plejer at bruge (hun stod og snakkede med en kollega i kassen). Hun sagde så til mig, at jeg ikke skulle prøve en større størrelse, fordi jeg var målt til de 60, og hun ikke ville være ansvarlig for at sælge mig en forkert størrelse. Prøvede at forklare hende, at denne jo var en forkert størrelse siden jeg ikke kunne lukke den. Og så blev hun stædig, og hev mig ind i prøverummet, og prøvede at lukke den på mig, hvilket hun fik gjort efter lidt asen og masen (hun kunne dig ikke få den op over brystet på mig, da skålen var for lille). Hun sagde at den ville give sig et par cm efter en måneds tid, og at den bare skulle gåes til :O
Jeg var helt chokeret. Jeg fik ganske enkelt ikke lov til at prøve en større størrelse, fordi hun ikke ville have at jeg kom tilbage for at klage til butikken over, at jeg havde fået en forkert størrelse.

Så kunne det da også bare være ligemeget. Da jeg så gik hjem og målte mig efter jeres måleskema i har på nettet, så var jeg jo selvfølgelig uden tvivl en str 70... Ærgerligt, at i skulle miste en kunde på det :(

Overordnet helt i top webshop

Har for første gang forsøgt mig med webshoppen og jeg må sige jeg er positivt overrasket. Det var hurtigt og nemt og den størrelse og type, jeg fortvivlet har været i flere butikker for at få, var på lager.

Min ordre kom ganske hurtigt efter jeg havde bestilt og havde ikke lidt overlast.

Grunden til jeg ikke giver 5 stjerner er grundet indpakning. Min bløde pakke var stoppet ned i min postkasse og det er da et under, bh'erne ikke tog skade. :)

Overordnet kan jeg sagtens finde på at handle i webshoppen igen, og change er stadig stedet hvor jeg køber alt undertøj. I har det største udvalg, store størrelser uden at bh'erne bliver for "voksne og mormoragtige" samt yderst rimelige priser.

Hej Lise,

Tusind tak for dine pæne ord! Vi er rigtig glade for at du har haft en god oplevelse hos os! Og at din ønskede størrelse var på lager.

Jeg tror umiddelbart at det grunden til Posten har lagt det i din postkasse (og mast det), er på grund af størrelsen af din ordre. Så er det nemmere for dig ikke at skulle ned på posthuset for at hente en lille pakke. Men de kan desværre godt være lidt hårde ved pakkerne.

Vi glæder os til du kigger forbi igen :)

God service, både i butik og online

Jeg har en del gange købt undertøj til min kæreste i jeres butikker og på hjemmesiden, hver gang er det gået helt problemfrit, og hvis man har spørgsmål er medarbejderne i butikken gode til at svare og hjælpe.

Hej Mikkel,
Det er vi rigtig glade for at høre! Og tak for den fine anmeldelse! :)

Blandet fornøjelse.

Det er omkring 14 dage siden jeg sidst bestilte over nettet og pakken kom i hel stand.

Generelt er mit indtryk ok.
Dog har jeg haft nogle halvkedelige oplevelser. Bl.a da jeg henstillede til at deres emballage ikke var ok, = at de fx burde sætte et "Må ikke bøjes" på de bløde hvide kuverter. da posten havde mast min pakke og dermed potentielt havde skadet indholdet, fik jeg et svar tilbage, der efterlod mig med følelsen af bare at skulle tie stille og acceptere det. Eller også måtte jeg jo returnere. De forstod vist ikke hvor jeg ville hen med min henvendelse ;)

Jeg har oplevet bøjler gå igennem stoffet, og ingen ved rigtig hvad der skal ske, og svar udebliver, når man prøver at finde ud af det.
Den ene gang gik jeg ned med i butikken i Odense centrum, og de var rigtig søde og sende den til skrædder. Desværre skete det igen, og jeg mailer igen. Og får bare svaret at det er normalt ikke noget de (webshoppen) tager sig af. (?)
Nu har jeg så en bh liggende i skuffen hvor bøjlen er brudt igennem.
Det var en kort fornøjelse.

Hej Tine,

Vi er glade for at dit samlede indtryk er godt af CHANGE. Og selvfølgelig skal vi tage imod din henvendelse når det handler om at gøre det endnu bedre for Jer! Det er positivt at du tager dig tiden til at forklare os hvilke ting vi kan gøre bedre. Uden disse ting har vi ikke mulighed for at gøre noget ved en eventuel dårlig oplevelse! Det skal du have rigtig stor tak for!
Det er rigtig ærgerligt at du dertil bliver modtaget med hvad der kunne synes som et negativt svar. Det er selvfølgelig beklageligt, og jeg håber ikke at dit samlede indtryk af os, er blakket af denne hændelse.

Hvis din vare er defekt og den er købt på nettet skal du selvfølgelig kontakte kundeservice på kundeservice@change.com eller ved at ringe ind til os. Hvis varen er købt i en butik, er det blot at indlevere den dernede og forklare dem hvad der er galt. Så skal de nok sørge for at den kommer videre ind til os. Så skal vi nok få rettet op på det. For du skal selvfølgelig ikke have en vare der blot har funktionen at fylde din skuffe ud. Det er hverken du, eller vi tjent med!

Hav en rigtig god weekend når du når dertil :)

Jacob, CHANGE

Mit gavekort var brugt

For et par uger siden var jeg i Change for at købe noget undertøj. Fik et gavekort af min mor i julegave 2010, men fordi jeg ikke bor i nærheden af en change-butik har jeg simpelthen ikke fået det brugt. Man har 3 år til at bruge det, så jeg var jo egentlig "i god nok tid". Men da jeg kommer derned, får jeg at vide at gavekortet allerede er indløst. Ekspedienten ringer ind til hovedkontoret, der kan tjekke lidt mere, men her siger de også at det er brugt. Men jeg er 100 - nej 1000% - sikker på at jeg aldrig har brugt det. Det ved jeg mest af alt, fordi jeg ikke har et eneste stykke change-undertøj i min undertøjsskuffe. Jeg bor alene, så jeg ved også at ingen andre i min husstand har brugt det. Desuden ser gavekortet ud ligesom da jeg fik det - og som ekspedienten selv sagde, så ville de have taget i mod det, og lavet en streg hen over det, når det var brugt.

I butikken gav de mig 35% rabat på hvad jeg har købt, og selvom det var meget sødt af dem, kom jeg stadig ud af butikken og havde brugt 250 kr på undertøj frem for at have brugt mit gavekort, der havde en værdi på 500 kr. Jeg burde selvfølgelig bare have sagt at jeg ikke ville have noget af det, så jeg ikke skulle af med pengene, men helt overrumplet af hele episoden og af at jeg jo havde brugt rigtig lang tid inde i den butik for at få det rigtige med hjem, gjorde jeg det. Så de 250 kr står jeg selv for. Men de 500kr på gavekortet er jeg i virkeligheden rigtig vred over at have mistet.

Kære Stine,
Mange tak for din feedback. Vi vil meget gerne undersøge denne sag nærmere, da det teknisk ikke burde være muligt i forhold til vores procedurer. Så hvis jeg kan få dig til at sende en e-mail til Peter på pkr@change.com. Så kan i sammen finde en løsning på dette problem!

Jacob,

Change er ok

I har mange fine BH'er, bare ikke i min størrelse. Jeg er en 75H, og jeg kan ikke finde noget pænt lingeri, bikini-bh'er, eller bare en plan t-shirt-bh, så folk ikke kan se blonderne gennem mine hvide t-shirts. Det er lidt irriterende. Hvis bare der var lidt mere for os med lidt større fortrin, så kunne jeg leve med jeres fantastisk korte bytteregler... :/

Kære Maria,
Vi er glade for at du synes om vores varer, om end i hvert fald dem som vi har i din størrelse :)
Jeg kan love dig, at vi allerede nu har planer om at få endnu større udvalg af store størrelser! Jeg kan desværre ikke på nuværende tidspunkt give dig klar besked på hvornår vi får dem i butikkerne eller på webshoppen. Men jeg kan garantere dig at det er noget vi fremadrettet vil rette op på! :)

Angående de korte bytteregler du omtaler, så har vi 14 dages returret som er lovpligtigt i forhold til købeloven. De træder i kraft fra den dag du modtager varen!

Change

bare mega godt

det er dejligt at komme ind et sted hvor man kan få god service og vejledning. har købt meget til min kæreste og mig selv der inde. så det er bare dejligt. hol det kørende med de skrigende farver især Pink.

Mit ynglings lingeri

Stort udvalg, også til mig der skal have en speciel størrelse bh. Ydermere kan du med club change købe 2 sæt til 1 sæts pris. Jeg har sparet mange penge på dette fantastiske tilbud.
Gode veluddannede ekspedienter der har forstand på, at vejlede dig til den helt rigtige bh størrelse. Lingeriet er i super kvalitet der holder i flere år.
Min ynglings butik ligger i Bruuns Galleri i Århus. Ingen stress på trods af mange kunder.

All girls...

Hjemmesiden er nem og hurtig at finde rundt i - bredt udvalg af deres vare vises.
Pas på...man kan komme til at bruge en del penge her ;-)

Changebutikkerne i Helsingør og Hørsholm udviser god service og har et bredt udvalg af lingeri og undetøj til både det bløde og frække look.
Gode muligheder for at bytte og bestille vare uden større problemer.
Damerne/pigerne som byder en velkommen i butikkerne er altid så søde og glade.
Man nyder at tilbringe flere timer og bruge penge på at forkæle sig selv i disse miljøer.
Deres sports bh kan anbefales...den er superb til fitness!

:-)

Lækkert undertøj til fine priser!

Ikke for alle

Jeg syntes at changes BH'er er rigtig pæne.

Det er dog ærgeligt at jeg ikke kan passe dem.

Jeg bruger en H-skål i andre mærker , men selv changes største BH kan jeg ikke passe. Syntes i skal gøre opmærksom på at jeres BH'er er små i størrelserne

ALTID PERFEKT

Har handlet en del i Change og køber alt mit lingeri der og KUN der.
Man får altid en rigtig god kundeservice (Især i Hørsholm) og det er rigtig gode vare der holder sig pæne længe. Der er ofte rigtig gode tilbud.
Har også handlet badedragt på deres website - også super service der.
Kan virkelig anbefale denne butik.
Hilsen en meget tilfreds kunde

Change of Scandinavia Details

Velkommen til Change og en verden fyldt med skønne blonder, lingeri, badetøj og nattøj. Hos Change ved vi, at alle kvinder er forskellige. Derfor designer og former vi bh'er, lingeri og undertøj til enhver kvinde og til enhver figur. Vi har bh'er fra 60-100 cm i omkreds og op til K-skål. Så vi har helt sikkert en bh, der passer perfekt til dig. Kom ind i vores butik og bliv målt, og find din helt rigtige bh. Du kan også bruge vores bh-guide på vores webshop på shop.change.com og handle i ro og mag hjemmefra.

Visit change.com

We live here: Farum Gydevej 73