Chanti reviews

Chanti reviews

8.8

Igen hurtig levering

Har igen oplevet utroligt hurtig levering indenfor 2 dage efter bestillingen.

De indkøbte varer er igen flotte og af en fin kvalitet, nu er det 3 gang jeg handler hos CHANTI - og det bliver bestemt ikke sidstegang.

Fint leveret i gaveæsker.

Super oplevelse

Jeg modtog min ordre hurtigt, i god stand, og så fik jeg endda to æsker, hvilket jeg havde bedt dem om, selvom ordren kunne være i en enkelt. Super fedt!
Det eneste der kan siges er at den ene ring havde fået et lille slag, men ikke noget man bemærker.

Billigt

Super billigt, men kvaliteten er også der efter. købte et par øreringe, men desværre har de sendt mig 2 forskellige øreringe :-( Får et fint brev med hvor der står, vi har sendt dig en lille gratis gave, men der var ingen gave. Alt i alt en lidt uheldig oplevelse.

Hej Lisa.
Tak for din anmeldelse. Vi beklager din uheldige oplevelse. Hvis du sender ordrenummeret til mia@chanti.dk skal jeg sørge for der kommer en gave afsted til dig :) - Det er helt bestemt bare en smutter fra vores side ved pakningen.
Hvis du har fået 2 forskellige øreringe, skal du da have de korrekte, så send dem ind til os, så får vi det rettet.
Har du spørgsmål kan du altid kontakte info@chanti.dk

Altid super hurtig levering

Modtaget flot armbånd. Kvaliteten er helt som forventet.

Reply from chanti.dk

Tak for den skønne anmeldelse :)

Bare perfekt !

Vi har netop modtaget vores vielsesringe fra CHANTI - de er bare så smukke, og vi kan slet ikke vente til den store dag.
Servicen hos Chanti er bare i top, og de skar gerne tingene ud i pap, for at jeg forstod det. Søde medarbejdere, hurtig leveringstid - tak tal

Reply from chanti.dk

Tak for den skønne anmeldelse :) Det er så dejligt med tilfredse kunder

Hurtig levering og super god service

Bestilte min vare d. 2/4 og modtog ordren dagen efter. Deres support var virkelig hjælpsomme og hjalp mig med at forlænge min returret grundet en ferie. Hurtig respons og deres onlinechat var perfekt.

Reply from chanti.dk

Tak for den skønne anmeldelse :)

En gang Chanti altid Chanti

der kan godt gå lidt tid men når vi skal have noget godt så chanti altid god service flot indpakning som altid nu har vi handlet med dem næsten siden start og kvaliteten er rigtig god den fejler ikke noget forsat god vind

hilsen L & J

Tak for den fine anmeldelse :)

God og hurtig respons på mail.
Havde bestilt et fotoalbum med graveringer. Flot, fint som passede til prisen.
De bedste anbefalinger herfra

Tak for den fine anmeldelse :)

Billitg hurtig levering det er noget der tæller

Chanti er et helt fantastisk smykke sted, der er smykker i alle pris leje, hurtig levering og jeg vil bestemt bruge det igen. Jeg vil helt sikkert også fortælle om det til familie,venner og kollegaer.

Fantastisk !!!!

Har for første gang handlet på jeres hjemmeside. Købte 2 par øreringe, og de er rigtig fine.
Havde dog troet at det ene par, var lidt større, men det er jo mi egen fejl, da jeg bare kan kigge på målene for dem. Pyt med det, de kan stadig bruges.
Hurtig levering, og ikke nogle problemer med dette.

Synes dog at startsiden er lidt uoverskuelig, når det er første gang med bruger den, men fik hurtig fundet ud af, hvordan jeg hurtigst fandt det jeg ledte efter.

Alt i alt er jeg rimelig godt tilfreds med jeres hjemmeside, og service. Kommer bestemt tilbage og handler hos jer.

Super god service

Jeg havde købt et par guld øreringe til min svigermor i gave, men desværre var den ene knækket. Jeg ringede til chanti og forklarede min situation og til al held, har jeg modtaget min svigermors gave. ( idag fredag, gaven gives på søndag)
Super super service :)

Reply from chanti.dk

Tak for den dejlige anmeldelse :)

Pas på størrelserne!!!

Jeg bestilte et par øreringe, men jeg blev meget skuffet over størrelsen. Jeg synes øreringene så meget større ud på hjemmesiden :-( Men super hurtig forsendelse!

Tak for din anmeldelse.
Alle størrelser står under produktinformationen ved hvert produkt. Så man skal ikke kun kigge på billedet men også læse informationen :) Men vi er kede af du ikke er tilfreds - Du er velkommen til at sende dem retur hvis du vil finde noget andet eller få pengene retur :)

ring med fejl, blev væk

Købte en hvidguld ring og tog den i brug. Efter kort tid ser jeg en fejl i selve ringen. En produktionsfejl og skriver til dem. Sender tydelige billeder og fortæller jeg ik ønsker at undvære ringen. Om de evt kan sende en ny og så sende en retur kuvert med, så jeg kan sende fejl ringen retur og ik behøve undvære den. Men nej jeg skal selv sende den retur. Sender den retur og skriver 1 uge efter om de har modtaget den. Nej skriver de. Igen efter 14 dage, stadig nej. Efter 1 mdr opgiver jeg. Dum som jeg var sendte jeg den som brev, som de også havde gjordt og som de foreslog jeg skulle gøre. Stod jo så uden bevis på om de havde modtaget den. Jeg har selv sendt over 400 breve med post dk i de sidste 10 år og der er aldrig blevet et væk. Så lidt underligt denne skulle. Der var flere ting i deres email der hentydede på at de havde modtaget den. Men bare så muligheden for at snyde. Men efter lang tid og div. Fik jeg dem endelig til at give et tilbud på at give rabat på en ny. Ellers ok vare, dog den ene mef fejl.

Kære Mette.
Tak for dit feedback.
Vi beklager der har været en produktions fejl i ringen. Dette er selvfølgelig ikke ok, og selvfølgelig skal du have en ny ring. Desværre er det ikke godt nok bare at sende et billede. Vi er nød til at have ringen retur før vi bare sender en ny ring.
Det er desværre kundens eget ansvar at den kommer retur til os. Modtager vi den ikke kan vi desværre ikke gøre så meget. Det er altid godt at sende med et tracking nummer, så man kan følge pakken.
Det lyder lidt som om du beskylder os for at lyve omkring at vi har modtaget pakken. Dette kunne vi naturligvis ikke finde på, og vi er kede af du hentyder til det i din trustpilot anmeldelse. Jeg er interesseret I at vide hvad der i vores emails fik dig til at tro at vi måske løj? Vi er kede af du giver os en anmeldelse som vi er et firma der kunne finde på at snyde og lyve. Vi er Danmarks største smykkesite og vi er et ærligt firma. Dette vil jeg gerne understrege.

Vil du ikke være sød at skrive til mia@chanti.dk og forklare hvad der fik dig til at føle vi løj overfor dig?
Mange tak

Mia

Enormt hurtig levering

Jeg bestilte i går eftermiddags og i dag lå varen i min postkasse. Både varen og kundeservice levede fuldt op til min forventninger.

Reply from chanti.dk

Tak for de 5 stjerner - Godt du er tilfreds :)

Fornemt

Gode priser, god service og hurtig leveret - så bliver det ikke bedre.

Mvh.
Thomas

Dejligt at du have en god oplevelse og tak for de 5 stjerner

Fremragende kundeservice

Har købt en ring i forkert størrelse, men oplevede ingen problemer med at få den ombyttet, endda i flere omgange.

Vil anbefale Chanti at overveje vilkårene for ombytning, idet man i stedet for at betale for en ny forsendelse, blot kan annullere sin ordre, og få den nye vare tilsendt gratis i stedet.

Reply from chanti.dk

Tak for din dejlige anmeldelse :)

Altid tilfreds

Jeg har købt mange smykker hos Jer og har altid været tilfreds. Jeg har lige købt et læderarmbånd men det sender jeg retur. Det er ikke som jeg forventede. Det er første gang jeg har købt noget som jeg ikke vil beholde.

Reply from chanti.dk

Ærgeligt du ikke kunne bruge armbåndet, men godt at høre du ellers altid er tilfreds :)

Fremragende service

Jeg kan altid regne med god service og smykker af fin kvalitet fra Chanti

Dejligt at høre :)

Hurtigt

Jeg bestilte et vedhæng til min halskæde i lørdags og allerede i dag onsdag har jeg fået min varer. Det synes jeg er mega hurtigt. God service.

Reply from chanti.dk

Tak for dine fine anmeldelse :)

Altid perfekt levering og god service med de rigtige varer :)

Reply from chanti.dk

Tak for dine fine anmeldelse :)

chanti.dk Details

Smykker og ure til priser, der ligger op til 70 procent under de vejledende smykkepriser. Kvalitets smykker til halv pris.

Visit Chanti

Write to: info@chanti.dk