Chanti reviewed by

Veksø, DK

Dårlig sælger.

Varerne er der intet i vejen med. Det er mere viljen til at forstå kunden. Jeg havde problemer med at få varerne i kurven, da jeg bestilte. Da ordren var accepteret, og betalt, fik jeg set, at den sparebøsse, der også skulle have været bestilt, pludselig var væk fra min ordre.
Naturligvis burde jeg have set det, da jeg betalte, men da jeg havde surfet meget rundt på Chanti's side, ja så glippede det.
Jeg valgte at bestille nævnte sparebøsse bagefter, og så skynde mig at skrive en mail til Chanti om, at den skulle have været bestilt i den første ordre, men at noget gik galt PÅ DERES SIDE!
Jeg fik svar fra Anette Jacobsen, som jeg naturligvis har gemt. Sådan nogle korte sætninger som: "Hvilken fejl har der været på siden!", Øh... det havde jeg så redegjort for.
Alt hvad jeg bad om var, at det blev set som en samlet ordre, så jeg ikke skulle betale 29 kr. i porto 2 gange.
Først efter 3 mails, hvor hun stadig blev ved at hævde, at 2 ordre ikke kunne sendes samlet, fik jeg omsider tilkendt 29 kr. i tilbagebetaling.
Naturligvis betaler man 29 kr. pr. ordre, hvis man vælger at bestille af 2 gange... MEN det valgte jeg IKKE. Siden havde en fejl, som gjorde, at varen ikke kom med, da jeg nåede kassen.
Der sker fejl ind imellem, men jeg har aldrig været ude for, at en sælger var så firkantet, og blev ved at maile.
Derfor kun 2 stjerner fra mig.
Når jeg bestiller på nettet, skal det være nemt, og varerne skal være gode, men servicen skal sandelig også være i orden.
Kunden har næppe altid ret - men jeg gider ikke have så stort besvær for 29 kr.
    Chanti
    TrustScore 8.8 / 10

Reply from Chanti

Kære Rikke.
    Vi er meget kede af din oplevelse af vores kundeservice. Vi prøver altid at gøre det nemt for kunden. Vi har taget en holdning til at vi ikke kan sende 2 ordrer sammen da vi har rigtig mange ordrer, så vi kan ikke lede efter 2 ordrer og parre dem sammen til alle der ringer og spørger om det.
    Men i dit tilfælde skulle vi selvfølgelig ikke have diskuteret med dig, men blot refunderet 29 kr med det samme. Dog forstår vi ikke helt hvad der er sket da vi aldrig før har hørt om varer der bare forsvinder ud af indkøbskurven uden du har klikket på noget. Sker dette igen må du meget kontakte os. Vi er kede af dine 2 stjerner da du jo har fået refunderet de 29 kr. Men vi håber du bliver glad for dine varer og trods alt "tør" vende tilbage :)

Har du flere spørgsmål kan du kontakte mig direkte på mia@chanti.dk