Chanti reviewed by

Stjerner for flotte smykker kun!

Såååå utilfreds.. Bestilte 2 armbånde derfra, det ene var et navne armbånd, som så tager op til 3 uger før man får den leveret. Jeg skrev en mail til kundeservice, fordi jeg synes der var gået for langtid, men fik aldrig et svar. Bestilte smykkerne d. 14/12-12, har så først fået den Idag d. 18/1-13, og navnet er stavet forkert med et J bogstav istedet for I.. og man kan bare se og mærke at det er dårlig kvalitet... Sidste gang jeg handler der!
    Chanti
    TrustScore 8.8 / 10

Reply from Chanti

Hej Dalia
    Jeg beklager rigtig meget forsinkelsen på dit navnearmbånd, men da du bestilte en uge før Jul, har der været rigtig travlt og samtidig har der været juleferie, så den er lige blevet lidt forsinket. Det beklager vi.

Det er beklageligt at navnet er forkert - Den er desværre smuttet i kvalitetstjek. Hvis du skriver en mail til mia@chanti.dk, så sender jeg en returkonvolut til dig, så du kan sende den retur. Så kan du selv lige tage stilling til om du vil have penge retur, eller om vi skal producere en ny til dig ASAP.

Det armbånd du har bestilt er rigtig populært, og må sige at kvaliteten er helt i orden på dette armbånd. I forhold til hvor mange vi sælger af dem er der stort set aldrig reklamationer på det.
    Men er navnet forkert skal den selvfølgelig retur til os. Send mail til mig, så finder vi en løsning.

Hilsen
    Mia