Chanti reviews

Chanti reviews

8.8

fantastisk service

jeg bestilte mine varer, lørdag den 4/1 og de er leveret, den 7/1 om formiddagen, dette syntes jeg ,er en fantastisk hurtig levering og god service og alle varer svarer til mine forventninger , så derfor giver jeg 5 store stjerner

Reply from chanti.dk

Og tak for de 5 stjerner :)

4 + 1 stjerne!

Købet kommer faktisk lidt sløjt fra start fordi hjemmesiden er lidt svær at søge på og forekommer lidt "rodet".
Selve leveringen osv kører til gengæld perfekt. Heraf de fire stjerner.

Den sidste stjerne får Chanti fordi jeg måtte returnere en ring pga størrelsen var forkert og en halskæde da den ikke faldt i kærestens smag.
Ringen var vi gået lidt over tiden med i fht at få den byttet, men de gjorde det alligevel!
Også omkring ombytning og returnering kører det hele ualmindeligt hurtigt og professionelt!

Så i alt ender vi på max score og det er afgjort ikke sidste gang jeg handler der!

Reply from chanti.dk

Dejligt du til sidst blev helt tilfreds. Vi har rigtig mange smykker på hjemmesiden, så en god ide er at bruge søgefunktioner og filtrene. Tak for den dejlige anmeldelse :)

Hurtig og nem bestilling samt levering

Det ar meget nemt at handle på hjemmesiden og varen levede helt op til forventningerne

levering som med tarok

Dejlig hurtig levering , vil handle her i fremtiden.

Tak for de 5 stjerner :)

Hurtig levering og flotte smykker

Jeg har intet negativt at sige om chanti.dk

Køb forårsager spam

Godt nok har jeg købt vare herfra enkelte gange. Og har da også været pæn tilfreds både med priser og produkter. Fred være med det!
Men jeg er godt og vel træt af at I bliver ved med at sende mails næsten dagligt! Jeg skal nok selv gå ind på hjemmesiden og købe igen hvis det bliver aktuelt. I behøver virkelig ikke at gøre jer bemærket med daglige tilbudsmail! De bliver alligevel slettet allerede fra inboxen uden at jeg åbner mailen.

Hej
Hos CHANTI bestemmer man selv som kunde om vil modtage nyhedsbrevet eller ej. Men kan altid framelde sig. Skriv din mail til mia@chanti.dk, så sørger jeg for det bliver gjort. Vi sender normalt 1 gang om ugen, men i juletiden er det klart vi sender oftere ud.

Med Venlig Hilsen
Mia
CHANTI

Urimelig lang leveringstid for samlet ordre!

Jeg er ellers godt tilfreds med Chanti.dk og har handlet hos dem mange gange, vielsesringe, halskæder m.m. og har altid haft gode oplevelser gennem dem og har der tidligere været noget, så er det blevet klaret med et snuptag i god tone. (Tak Mia)
Denne gang har jeg to ordre liggende som begge indeholder navnehalskæder og jeg er fuld forstående for at de skal speciallaves og der er længere leveringstid. (6-8 uger skriver de). Jeg skal også først bruge dem til februar. Men jeg har også bestilt julegaver bl.a. to ure og et armbånd. Disse er ikke dukket op endnu her d. 23. december om aftenen til trods for at de er bestilt d. 12. dec og 17.dec. Jeg har skrevet til Chanti at jeg ikke har modtaget noget og får bare beskeden tilbage at ordrer sendes når HELE ordren er klar!!!!?!
Så nu kan jeg juleaften dele "I owe you" sedler ud til familien for deres gaver kommer først senere!!
Det kan simpelthen ikke være rimeligt!! Og dette kommer helt klart med i mine overvejelser næste gang jeg skal handle smykker!

Hej
Vi skriver med småt på vores ordrebekræftelse at vi sender en ordre samlet. Så hvis man vil have noget andet sendt først er det faktisk bedst at lave 2 ordrer. CHANTI har hver dag rigtig mange ordrer i julen og vi kan ikke tage stilling til hver enkelt ordre om vi tror det er noget der skal bruges til jul eller ej.
Så jeg er ked af du er utilfreds, men sådan er det desværre. Vi kan ikke tage stilling til alle ordrer på den måde.

En helt anden ting er at der ikke er 6-8 ugers leveringstid på vores navnesmykker men kun 2-4 uger.

Har du andre spørgsmål kan du skrive til mia@chanti.dk

Med Venlig Hilsen
Mia

Fantastisk servic. Ikke sidste gang jeg handler på CHANTI.

Bestilte en navnehalskæde i starten af december, som skulle være en julegave. Der stod at leveringstiden ca. var 3 uger, så var lidt nervøs for om jeg ville modtage den inden jul, men jeg modtog den i dag, og den er perfekt.
Fantastisk service, og er utrolig taknemmelig for at de kunne nå at lave og leverer den inden jul, det er ikke sidste gang jeg handler på chanti.
Glædelig jul :)

Reply from chanti.dk

Tak for den dejlige anmeldelsen :)

Hurtig levering, god kundeservice, fantastiske priser!

Bestilte tre halskædevedhæng d. 3/12, men blev i tvivl dagen efter om de nu havde fået min nye adresse! Jeg går ind på deres hjemmeside og får lynhurtig fat i en sød person over chatten der kan berolige mig med at de skam HAR sendt pakken til den rigtige adresse. Og rigtigt nok, i dag lå den i min postkasse!

Super oplevelse, handler helt klart der igen!

Reply from chanti.dk

Tak for den dejlige anmeldelsen :)

"CHANTI" indgraveret ved siden af vores navne

Jeg købte 2 vielsesringe hos Chanti og modtog hurtigt et sæt med prøveringe så vi kunne finde vores størrelser. Derefter sendte vi bestillingen afsted, og der gik ikke mange dage før vi modtog de endelige ringe. Rigtig godt!

Dog viste det sig at der lige ved siden af vores navne var indgraveret teksten CHANTI samt et logo. Det så rigtig grimt ud og vi sendte derfor ringene retur med ønsket om at få det flyttet, hvilket Chanti accepterede. Dog viste det sig at deres producent ikke er i stand til at indgravere andre steder end lige ved siden af Chanti logoet, så vi fik pengene tilbage for indgraveringen og gik ned til den lokale guldsmed og fik det lavet uden problemer.

Alt i alt er vi blevet behandlet pænt, men det er dårlig stil at indgravere sit firmalogo og navn lige ved siden af kundens indgravering. Og historien om at det ikke kan lade sig gøre at skrive det i den modsatte side holder altså ingen steder. Det bliver derfor kun til 3 stjerner.

Hej Morten
Tak for din anmeldelse.
Ifølge loven skal vi desværre have et CHANTI stempel i alle vores smykker.
At vi ikke kan gravere andre stedet holder helt fint. Det er den besked vi har fået fra leverandøren, og så kan vi desværre ikke gøre noget.

Men godt du fik pengene retur og synes du blev behandlet pænt :)

Fortjener mere end 5 stjerner!

Jeg er fuldstændig tilfreds med chanti!
Jeg bestilte d. 31/10 om eftermiddagen, en ring og to vedhæng. Den forventede leveringstid var 2-3 hverdage, hvilket ville sige at jeg kunne forvente min varer enten mandag eller tirsdag. Jeg havde brug for at få nogle gaveæsker med til smykkerne, da de er julegaver. En enkelt besked i chantis chat, og disse var tilføjet min ordre. Til min store glæde fik jeg allerede mine varer om lørdagen, hvilket er under 2 hverdage. Jeg er MEGET tilfreds med chanti og kan kun anbefale folk at handle der. Smykkerne er i top kvalitet, og kundeservice og levering er sublim!

Voila! Super!

Jeg købte en guld ring til 2.200 kr. desværre kunne min kæreste ikke passe ringen og de kunne ikke skaffe den rigtige størrelse. Jeg fik derfor pengene tilbage og relativt hurtigt.

bedre kunne man ikke håbe på.

Hej Thomas
Mange tak for din gode anmeldelse. Ærgeligt vi ikke kunne skaffe ringen :(

Konge halskæde!

endelig fik jeg den, og som eje en ægte guld, herligt! kan anbefale andre og hos Chanti.dk! Mvh Abel Petersen.

Reply from chanti.dk

Vi er glade for du er glad for din guldkæde.
Tak for anmeldelsen :)

Håbløs og uforskammet kundepleje.

Efter at have bestilt vielsesringe og havde fået ringene viste det sig at de havde fået skrevet forkert navn i ringene, sendte dem retur. en dame ved navn Anette var meget uforskammet i sin være måde og arrogant at snakke med. Har stadig i skrivende stund ikke fået ringene retur og der er snart gået 4 uger. Næste gang jeg køber smykker bliver det ikke over nettet, men i en butik.

Kære Jacob.
Jeg må beklage meget at du føler du har fået en dårlig/arrogant kundeservice.
Vi bestræber os altid på at yde den bedste kundeservice.
Jeg har bedt Anette om at se hvad status er på din ordre og beder hende tage kontakt til dig, så I kan få det afsluttet på en god måde.
Men vi er lige nød til at have dit ordrenummer - Kan du sende det til mia@chanti.dk?

Så flotte ringe og hurtig levering

Min kæreste og jeg købte et sæt vielsesringe i titanium med en diamant i dameringen. Vi modtog lynhurtigt prøveboksen, og fra vi sendte den retur, gik der kun fjorten dage, før vi modtog vores indgraverede ringe. Nemt og hurtigt. Vi er 100% tilfredse.

Dejligt at høre :)
Tak for anmeldelsen

Smukke varer - smukke priser

Smukke varer til smukke priser, fin service og hurtig levering.
Dog kan intet speciallaves - fx med en anden sten.

Tak for din anmeldelse :)
Dog er det ikke helt korrekt at vi ikke kan special lave smykker. Dog er det kun nogle af vores smykker. Mange af vores 14 karat guld smykker kan vi godt lave med andre sten. Men ærgeligt hvis lige den model du ville have var en af dem vi ikke kunne lave :(

Super service!

Jeg havde (blandt andet) bestilt en vare som leverandøren desværre ikke længere kunne levere. Jeg fik hurtigt besked fra Chanti, og blev endda spurgt om jeg ville have noget andet i stedet. Det satte jeg stor pris på, da jeg ellers kunne have stået uden gave til barnedåb.
Deres priser er derudover markedets bedste vil jeg mene, og kvaliteten på de produkter jeg har fået leveret er FANTASTISK! Lækker butik med hurtig levering også, det eneste jeg savner hos dem er track&trace på ordre.

Tak for din anmeldelse.
Track & Trace er undervejs :)

Perfekt, hurtig, problemfrit.

Jeg kan varmt anbefale firmaet. Gode priser og hurtig levering, alt er perfekt.

Enkelt, sikkert og hurtigt

Som ovenstående siger, var det let, sikkert og hurtigt. Har handlet gennem Chanti igennem flere år,m og har altid været tilfreds med alle køb, service osv.

Tak for din anmeldelse :) Dejligt med trofaste kunder

Nemt

Jeg købte et par øreringe som gave. Hjemmesiden var nem at gå til.
På ordrebekræftelsen stod der den forkerte leveringsadresse, men det var ikke noget problem at få det rettet, da jeg kontaktede dem.
Nemt og smertefrit!

chanti.dk Details

Smykker og ure til priser, der ligger op til 70 procent under de vejledende smykkepriser. Kvalitets smykker til halv pris.

Visit Chanti

Write to: info@chanti.dk