Chart reviews

Chart reviews

7.6

Virker ok

Brugte Chart.dk dengang jeg startede på nettet. Det var fedt at have en tæller på siden, så man kunne se hvor mange besøg man havde, men så opdagede man Google Analytics, og så blev Chart droppet.. Men deres system virkede nu ganske fint, sidst jeg tjekkede :-)

Counter slettet uden varsel

Jeg har oplevet at min counter profil blev slettet uden varsel, men jeg har nu også været rigtigt glad for den, især som nybegynder, rigtigt mange år tilbage.

godt

God og pålidelig counter.
Ingen problemer herfra.

Fungere!

Fungere uden så meget bøvl. Og ok rapport værktøjer samt løbende udemærket statistik.

Rigtig fin counter

Som med en lille smule ændringer i koden også kan blive w3c valid.

Men ellers ligetil at gå til, kræver ikke den store viden, så selv den helt nye webmaster kan få denne counter på sin hjemmeside.

Godt med en counter

Det er altid godt med en gratis Besøgs Counter på sit Homepage!

Is Chart your company?

Visit Chart