Chicago Roasthouse reviews

Chicago Roasthouse reviews

6.4

sikke en behandling

Man vil først bestille online, får afvide at de ikk levere til vores adresse, så ringer jeg derind, det kan de så godt, jeg siger jeg gerne vil betale med dankort, og han sir det er intet problem, jeg kan få min mad kl 19 men så er det kontant betaling. De modsiger satme selv. Min mad blir i hvert fald ikk købt der med den behandling, det er dybt rystende...

Virkelig god oplevelse

Vi valgte lidt spontant i dag at bestille oksesteg med tilbehør. Vi bestilte til 3 personer, men der var mad nok til fire personer.
Supermørt kød som nærmest smeltede på tungen - ikke sidste gang vi vælger denne løsning

Lækkert varmt og sinsygt meget mad. Billigt!!!

Bestilt Us buffet til 40 personer hos chicagoroasthouse i Viby j og var bange for det ikke ville være nok, da vi enter med at blive 40+ men det kom da bag på mig da jeg så alt det mad... der var mad til mindst 60 personer. Det var så lækkeret og stadig møg varmt.. kan varmt anbefale chicagoroasthouse til alle.

Dejlig mad

Havde bestilt deres buffet til 14 personer fra afdelingen i Herlev. Maden kom til tiden, var stadig varmt og smagte rigtig godt. Dog er jeg glad for jeg både havde bestilt ekstra kød og sauce ellers havde der ikke været nok, men vil helt klart bestille derfra igen

Lækkert mad fra Aalborg

Vi købte en Vinterbuffet til 14 gæster.
Det var superlækkert. Det fineste kød og tilbehør.
Vi hentede selv maden og det var så godt emballeret, at det stadigt var brandvarmt ved serveringen. Der var i den grad så rigeligt med mad, at vi ved hvad vi skal ha' at spise de næste par dage.

Chicago Roasthouse Aalborg Afd.

I forbindelse med min fødselsdag d. 5. jan 2013, bestilte jeg Chicago´s festbuffet til 50 personer.
Maden kom som aftalt, var flot anrettet og dejlig tilbeberedt, og jeg kunne sagtens have fodret 20 personer ekstra, med den mængde som fulgte med.
Mine gæster og Jeg var yderst tilfredse, og vil ikke tøve med at bestille igen ved anden lejlighed.
KAN VARMT ANBEFALES.
Helle Sørensen

Aalborg afd. uden problemer

Vi har gennem mange år med jævne mellemrum brugt Chicago Roast House i Aalborg og ikke een gang har der været problemer, maden har altid været i orden og til tiden.!

Kødet har altid været mørt og saftigt, er så tryg ved dem at vi i år ikke selv gider at lave mad til nytårsaften men vælger at få det her hos Chicago i Aalborg.!

Overvurderet.

Min mor og jeg skulle have været på MASH, for at spise på min fødselsdag (eller forsinket fødselsdag), men vi var desværre forhindrede i at komme, så vi valgte i stedet at aflyse og bestille noget mad fra Chicago Roast House. Vi havde ikke prøvet det før, så vi var begge optimistiske, da vi gerne ville have noget lækkert og mørt kød osv. Så vi bestile en Chicago Roast til 2 personer, 2 rejecocktail og en stor luksussalat til deling.
Jeg kan desværre sige, at ingen af delene var noget værd.

Den steg som vi havde set frem til, og som var beskrevet mør og lækker, og som næsten smeltede på tungen, var det værste ved det hele. Den var så sej at tykke i, at du skulle tykke i hvert fald over et minut, bare for at få en lille mundfuld ned. Fyldt med sener, overhovedet ikke stegt ordenligt, nærmest rødt indeni, der blev ikke spurgt om hvordan man ville have stegen (Rød, Medium, Gennemstegt)
Kan kun sige, at det ikke er for gamle mennesker med dårlige tænder/kæber, de ender simpelthen med at brække det ene og det andet.

Også deres rejecocktail, var ikke noget at råbe hurra for. Den portion man fik, var til et barn. Jeg kunne sagtens have spist begge dem, vi bestilte. Næsten ingen rejer i. Og det var kun den ene af os, som fik brød med til vores cocktail.

Men det værste er faktisk prisen, har ikke oplevet noget lign. Vi betalte over 300 kroner, for alt det jeg har beskrevet. Det er totalt langt ude. For den pris kunne man have fået så meget andet, som var så meget bedre.

Så jeg vil sige, det var første og sidste gang, jeg besøgte Chicago Roast House, forfærdeligt.
Du kan tage i Føtex og købe en lækker steg til under 100 kr, og den smager 100 gange bedre, uden tvivl. Ja, du kan lave det hele selv, til under den pris, som du køber det for.
Det er næsten penge ud af vinduet, ved at handle hos Chicago Roast House, ked af at sige det, men det er sandt.

Hej Daniel.
Det ærgrer mig utroligt meget at du ikke har ringet til vores forretning straks du oplevede at kødet ikke var iorden.
Vi lever af at sælge varer af høj kvalitet til prisen, og skulle der slippe en steg igennem vores kontrol system som af den ene eller anden grund ikke er mør og saftig, er det vigtigt for os at gøre noget ved det med det samme.
Det er lidt det samme som at gå på en restaurant og bestille en bøf der så viser sig at være sej - så siger man det til tjeneren og får en ny bøf. Og køkkenet får en chance for at se hvad der er gået galt.
Det er det samme hos Chicago Roasthouse - hvis du får en vare der ikke lever op til forventningerne og ringer til os straks, arrangerer vi en ny steg, ny middag eller en anden form for kompensation - alt efter hvad der er muligt og rimeligt i situationen. Det eneste vi kræver er at få det retur som ikke var iorden.
Idet jeg går ud fra at vi taler om en vare der er købt igår, lørdag, og du stadig har noget af kødet tilbage vil jeg foreslå dig at du kontakter os på mail: chicago@roasthouse.dk

Chicago Roasthouse

Dårlig service Randers

Bestilte mad derfra i dag, vel og mærket til 2 personer, deres online var nede, så ringede derind. Bestilte 2 slags menuer, en med Spareribs og en med Chicago Roast, til 89 kr pr stk.
Og da jeg bestilte maden var der ikke noget, man kunne nemt bestille 2 retter.. da maden så kom blev det lige pludselig 50 kr ekstra foruden det det koster i udbringning. Det blev 25 kr pr menu ekstra fordi de var forskellige, vel og mærket at det blev man ikke oplyst om da man ringede... pisse dårlig service

Reply from Chicago Roasthouse, Danmark ApS

Hej Flemming. Der er tale om en ærgelig misforståelse. F.eks. har vi ikke produktet Chicago Roast til 1 person for kr. 89,- . Prisen på 89,- pr person er ved købe af en 2 personers steg. En sådan 2-personers steg er på ca 400 gr før stegning = 200 gr. pr. person. Til 1 person tilbyder vi kun vores XXL udgave til kr. 119,- (her er kødmængden 50% mere - altså ca 300 gr før stegning). Det er XXL du har fået leveret, og derfor merprisen. De ovennævnte forhold omkring hvad der tilbydes til 1 person eller 2 personer fremgår af både vores hjemmeside og brochure, og oplyses selvfølgelig også på telefonen hvis kunden spørger efter det.

Super service og god mad

Herlev og amager
herlev var lukket pga ombygning men man kan stadig få bragt ud fra amager. Jeg kan kun sige at servicen var i top og maden god.

Elendig service

Vi havde en helt igennem dårlig oplevelse med Chicago i Viborg. De var løbet tør for salat, is, sovs etc. UDEN at der blev gjort opmærksom på det da vi ringede med ordren. Det rystende dårlige teenagepersonale kunne end ikke beklage - sådan var det bare. Maden var også betydeligt under hvad vi tidligere har fået i andre byen - kedeligt, sladden og absolut ikke pengene eller køreturen værd.

Efterfølgende sendte jeg en mail til chicagos adm. hvor jeg på venlig vis forsøgte at hjælpe ved at beskrive de ting, der i min bog, er for dårlige når man driver sådan et firma. Som du sikkert har gættet, er der aldrig blevet svaret tilbage på den mail her ca. 1 måned efter...

Ulovlig prisændring på ordre og uhøflig service i Århus afdelingen

Ang. Bestilling fra d. 09-10-2010 kl. 17:41:07. Har desværre ingen ordre/bestillingsnummer.

Jeg bestilte via hjemmesiden en omgang mad til 2 personer til afhentning. Jeg kunne enten betale via deres website eller i butikken ved afhentning. Jeg valgte den sidste løsning. I forbindelse med bestillingen blev jeg opfordret til at købe 1. stk. portion salat med til retten for 16 kr., hvilken jeg gjorde. Derefter fik jeg tilbuddet om at "opgradere" salaten til en luksussalat for kun 10 kr, hvilken jeg også faldt for, især fordi at jeg tidligere på prislisten så, at luksussalaten oprindeligt kostede 45 kr., så i alt sparede jeg små 19 kr. ved opgraderingen. Glad kørte jeg ned til butikken i Århus, for at hente min mad.

Jeg blev dog hurtig slemt skuffet, da jeg trådte ind i butikken, for straks kom den ansvarlige kok ud til skranken og spurte hvordan jeg dog havde lavet denne bestilling, da det tilbud jeg benyttede mig af, kun var for bestillinger op til 4 personer. Jeg følte rent faktisk at han hentydede til, at jeg bevidst havde forsøgt at snyde mig til denne discount!! En smule rystet forklarede jeg ham, at jeg blot havde fulgt deres hjemmeside og anvisninger om muligheden for at "opgradere" min salat. Han sagde at han ikke var i stand til at sælge luksussalaten til den pris, så om jeg ville have "standard salaten" i stedet for. Jeg ønskede at beholde mit valg af luksussalaten og uden jeg nåede at sige mere, ændrede han min bestilling og dermed også prisen - og forsvandt ud i køkkenet. (Dermed et direkte lovbrud på ehandelsloven.)
Jeg forventede egentlig, at han kom tilbage, så jeg kunne brokke mig eller i det mindste forlange en rabat på en ad de andre retter, men jeg så ham aldrig igen. Til gengæld kom en af de ansatte ud med maden - og vi afregnede, hvorefter jeg venligt overfor den ansatte bemærkede at den måde hendes kollega netop havde behandlet mig på, var direkte ulovlig.

Hun virkede overrasket og direkte flabet i hendes attitude, da jeg gjorde hende opmærksom på det, og svarede tilbage - "at den bestilling jeg havde lavet var på en vare, der ikke engang kunne bestilles..."!! (Sjovt nok var det lykkes mig via deres hjemmeside 1 time før at lave nøjagtig den bestilling, hun fortalte mig ikke kunne lade sig gøre, så hendes kommentar virkede direkte dum og ignorant)

Jeg ønskede ikke at skabe nogen større polemik eller spilde de ventende folks tid, og gik derfra med en noget mærkelig følelse af at være blevet behandlet rigtig dårligt. Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet - men måske en bedre forklaring af, hvorfor de kunne tillade sig at ændre prisen den godkendte ordrer - eller som enhver anden handelsmand tilbyde mig noget ekstra i stedet. Det drejede sig om 19 kr. i sidste ende, som jeg endte med at betale ekstra. Men hvis de holder fast ved det princip, så er det mange af deres kunder der ender med at betale 19 kr. mere end bestilt - og der bliver jo hurtigt til mange penge.

Afslutningsvis kan jeg kun sige, at jeg håber deres serviceniveau bliver meget bedre, for ellers taber de kunder på den her måde. Og det er faktisk ærgerligt, for maden er vældig god.

Reply from Chicago Roasthouse, Danmark ApS

Har forsøgt tidligere at komme med vores forklaring og prøver hermed igen:

Hej Anders.
> Jeg har set din anmeldelse af vores forretning og vil gerne give dig følgende
> forklaring.
> Først og fremmest er vores online system helt nyt og vi arbejder stadig på at
> få alt til at fungere perfekt. Den bestilling du har foretaget, hvor du bliver
> spurgt om du vil opgradere til luksussalat, har vi ikke selv været i stand til
> at genskabe. Vi forstår simpelthen ikke, hvorledes det har været muligt og
> derfor spurgte en medarbejder dig om, hvorledes du havde gjort det - netop for
> at få rettet en eventuel fejl i systemet. Tilbuddet om opgradering skulle kun
> være muligt i modulet "GetTogether" hvor man enten kan bestille HalfNHalf
> eller Midwest - begge menuer til minimum 4 personer. Den eneste måde vi selv
> kan genskabe fejlen på, er ved at starte med at bestille i dette modul og
> derefter bruge +/- knapperne i indkøbskurven - herefter skal vi foretage
> yderlige rettelser i bestillingen for overhovedet at nå frem til en bestilling
> som din og blive tilbudt opgradering. Det er derfor af allerstørste interesse
> for os at finde ud af, hvordan det er lykkedes dig at blive tilbudt denne
> opgradering. Som sagt - hvis vi selv forsøger at lave en bestilling i modulet
> "Diner Express" kommer tilbuddet om opgradering IKKE frem.
> Herudover skal jeg beklage at vi ikke ringede til dig straks vi så ordren
> således at vi kunne have forklaret dig dette inden du kom ned i forretningen.
> Jeg vil sørge for, at du næste gang du handler, får en gratis luksussalat med,
> men der er altså ikke tale om en situation hvor vi (mere eller mindre bevidst)
> forsøger at snyde kunderne. Du er den eneste der nogen sinde er kommet igennem
> med en ordre som denne. Jeg ved ikke om du gider bruge tid på at prøve igen
> (uden dog at give den endelige bekræftelse sidst i bestillingen) og så give
> mig besked om resultatet ?
> Med venlig hilsen
> Leif Rousing