Chicago Roasthouse reviewed by

Viby, DK

Overvurderet.

Min mor og jeg skulle have været på MASH, for at spise på min fødselsdag (eller forsinket fødselsdag), men vi var desværre forhindrede i at komme, så vi valgte i stedet at aflyse og bestille noget mad fra Chicago Roast House. Vi havde ikke prøvet det før, så vi var begge optimistiske, da vi gerne ville have noget lækkert og mørt kød osv. Så vi bestile en Chicago Roast til 2 personer, 2 rejecocktail og en stor luksussalat til deling.
Jeg kan desværre sige, at ingen af delene var noget værd.

Den steg som vi havde set frem til, og som var beskrevet mør og lækker, og som næsten smeltede på tungen, var det værste ved det hele. Den var så sej at tykke i, at du skulle tykke i hvert fald over et minut, bare for at få en lille mundfuld ned. Fyldt med sener, overhovedet ikke stegt ordenligt, nærmest rødt indeni, der blev ikke spurgt om hvordan man ville have stegen (Rød, Medium, Gennemstegt)
Kan kun sige, at det ikke er for gamle mennesker med dårlige tænder/kæber, de ender simpelthen med at brække det ene og det andet.

Også deres rejecocktail, var ikke noget at råbe hurra for. Den portion man fik, var til et barn. Jeg kunne sagtens have spist begge dem, vi bestilte. Næsten ingen rejer i. Og det var kun den ene af os, som fik brød med til vores cocktail.

Men det værste er faktisk prisen, har ikke oplevet noget lign. Vi betalte over 300 kroner, for alt det jeg har beskrevet. Det er totalt langt ude. For den pris kunne man have fået så meget andet, som var så meget bedre.

Så jeg vil sige, det var første og sidste gang, jeg besøgte Chicago Roast House, forfærdeligt.
Du kan tage i Føtex og købe en lækker steg til under 100 kr, og den smager 100 gange bedre, uden tvivl. Ja, du kan lave det hele selv, til under den pris, som du køber det for.
Det er næsten penge ud af vinduet, ved at handle hos Chicago Roast House, ked af at sige det, men det er sandt.
    Chicago Roasthouse
    TrustScore 6.4 / 10

Reply from Chicago Roasthouse

Hej Daniel.
    Det ærgrer mig utroligt meget at du ikke har ringet til vores forretning straks du oplevede at kødet ikke var iorden.
    Vi lever af at sælge varer af høj kvalitet til prisen, og skulle der slippe en steg igennem vores kontrol system som af den ene eller anden grund ikke er mør og saftig, er det vigtigt for os at gøre noget ved det med det samme.
    Det er lidt det samme som at gå på en restaurant og bestille en bøf der så viser sig at være sej - så siger man det til tjeneren og får en ny bøf. Og køkkenet får en chance for at se hvad der er gået galt.
    Det er det samme hos Chicago Roasthouse - hvis du får en vare der ikke lever op til forventningerne og ringer til os straks, arrangerer vi en ny steg, ny middag eller en anden form for kompensation - alt efter hvad der er muligt og rimeligt i situationen. Det eneste vi kræver er at få det retur som ikke var iorden.
    Idet jeg går ud fra at vi taler om en vare der er købt igår, lørdag, og du stadig har noget af kødet tilbage vil jeg foreslå dig at du kontakter os på mail: chicago@roasthouse.dk

Chicago Roasthouse