ChiliHouse reviews

ChiliHouse reviews

9.4

Fin leverance

Overskuelig side. Gode produkter. Fornuftige priser. Fin leverance.

god service

God service ;)

Stærke sager

Hvis man er vild med chili er det fantastisk at ChiliHouse findes. Har prøvet flere af deres saucer i de stærkeste kategorier og er ikke blevet skuffet.

great service and fast delivery

Lots of great products and you get exactly what it says. I got my order in 2 days.

Super "STÆRK " service

God og hurtig service og levering, så står du og skal ha noget Hot, enten til dig selv eller til gave, så kan Chilli-House klart anbefales.

Prøv det. Super levering og endda et par smagsprøver ekstra med

Har bestilt lidt varer og det fungere bare ok, dog var der nogle varer udsolgt - jeg vil klart anbefale CH til alle der elsker spicy mad. Gryderetter, bøffer, fisk - tja alt mad der liiiige trænger til et twist - ellers bliver det lidt for kedeligt.

ChiliHouse er toppen af poppen :-)

Jeg har ved flere lejligheder handlet med ChiliHouse og kan varmt anbefale den professionelle servise de udviser. Med super interessante produkter der holder !!!
Længe leve ChiliHouse.

ChiliHouse er et stærkt firma fyldt med ildsjæle, der brænder for det de laver.

Det er ikke nemt at være glad for stærk mad i Danmark. Vores mad mangler smag, og de eneste varer med en smule styrke man finder på supermarkedets hylder, er sød chilisovs og mild tabasco (Der mest af alt er eddike med en smule kilden i ganen).

Det er bl.a. derfor jeg er så glad for ChiliHouse. De har et bredt udvalg, uden at der er noget overflødigt på hylderne. Deres sortiment er stort set kun godt, og varierer mellem super populære hot sauce mærker som CaJohns, og hele vejen ned til de specialfremstillede sovse. Jeg ved ikke helt hvordan de gør det (Måske har ChiliHouse sit eget smagsudvalg, der håndplukker det bedste?), men jeg har endnu ikke fået bragt et dårligt produkt til døren.

Service er god, og ChiliHouse er nemme at tale med, og at snakke med på deres Facebook side. De lader til at brænde (Høhø) for det de sælger, og er gode til at give anbefalinger. Deres rankeringssystem, der ligger fra 1/10 til 10+++/10 i styrke er lige på - en 3/10 kan man hælde direkte på maden, en 7/10 skal man være forsigtig med, og når det kommer til deres mere vanvittige sovse skal man selvfølgelig holde tungen lige i munden.

Jeg får altid pakken 1-2 dage efter bestilling, pakket sikkert ned i flamengo, så glas og andre skrøbelige dele ikke kan gå i stykker. Prisen er god og overkommelig, hvilket er ret smart tænkt af dem, for så kan man ikke lade være med lige at snige en ekstra flaske med i indkøbskurven.

Hurtig Chili

Mange forsellige produkter til forskellige formål indenfor Chili hvilket giver gode muligheder for at eksperimentere med chilier..

Levering meget hurtig.

OK levering

Lidt ærgerligt, at man skal involvere PostDanmark. :-/

Hurtig betjening, god indpakning - fantastisk chili-sauce!

Der kommer til at løbe en fast strøm af chili-produkter ind i min husholdning fra nu af.

Nem bestilling, sen levering

Fantastisk hjemmeside, nem bestilling osv. Leveringstiden var dog ikke prangende (4-5 dage).

total iorden Chilismag smag smag

5 ud af 5 stjerner super tilfreds

OMGnomnom

Hurtig levering af fantastiske varer som ellers kan være svære at opdrive i den kolde nord. Chilihouse.dk har gjort mig lykkelig :)

Super udvalg, vejledning og service.

God vejledning i butik og via email. Meget godt udvalg af produkter i alle varmegrader.

Super - intet mindre

Ordren gik som planlagt, pakket forsvarligt ind og leveret som aftalt - Ingen steder at kunne sætte en finger

Det virker bare og De er flinke at tale med

Deres produkter er dyrere end hvis man køber dem direkte fra esk. USA. Men servicen er bare helt i top hos ChilliHouse.

Hurtig levering. Yderst tilfredsstillende

Bestilte varerne om formiddagen, de blev sendt om eftermiddagen. Dagen efter modtog jeg pakken. Alt var pakket forsvarligt ind, og alle vare svarede til det jeg havde forventet. Absolut ikke sidste gang jeg handler hos Chili House
Elin Bonderup

Alt ok og godt!.

Har gjort flere gode køb af chiliprodukter dér-de har et meget stort udvalg og en god og venlig betjening.Deres priser er også rimelige synes jeg.
Kan især anbefale at besøge deres lille hyggelige butik i Studiestræde!.

Ikke helt som forventet

Lidt langsom levering og så var den ene (men for mig vigtigste var) blot streget ud på listen og markeret med udsolgt. Samme vare i en anden størrelse er på hjemmesiden, så man kunne i det mindste have sendt en mail inden.

Chilihouse Details

Europas eneste chili butik..!

Visit ChiliHouse

Write to: shop@chilihouse.dk