Chip Kolding reviews

Startdato: 01.01.2006
Ophørsdato: 06.05.2013
Adresse: Vejlevej 5 kl th
6000 Kolding

Produkt virker ikke, ingen svar fra kundeservice, hjemmeside lukket

Jeg har købt en wireless Xbox 360 reciever. Produktet ankommer og ser på ingen måde officielt ud (gennemsigtig pose, klistermærker på produktet). Ifølge "installations-guiden" på hjemmesiden skal man downloade og gennemtvinge driver-installation, da produktet ikke kan installeres på almindelig vis. Det lugter fælt af uoriginalt produkt (og der stod ikke 3. part produkt på siden). Jeg har forsøgt at benytte produktet på tre PC'ere med to forskellige controllere. Alligevel kan jeg ikke få produktet til at virke. Jeg har skrevet til info@chip-kolding.dk med problemet, men intet hørt. På hjemmesiden står der "Chip-Kolding er lukket". Det smager af dårlig kundeservice, konkurs eller svindel-firma.
Hvis nogen fra Chip-Kolding ser dette: Dette behøver ikke være en taber-sag. Kontakt mig gerne.

Kørte 87 km. for at møde en lukket butik

Jeg bestilte tid den 12 april til indlevering af en xbox360 der skulle firmware opdateres. Jeg havde da først mailet til chip Kolding om torsdagen da jeg var i tvivl om hvordan og hvorledes. Jeg modtog da ikke noget svar og mailede igen fredag. Nu kom der svar og de undskyldte svartiden. De bekræftede at mandag kl. 12.05 var ok, men at jeg evt. kunne lægge en bestilling via deres hjemmeside. Det gjorde jeg samme dag, og fik da også en ordrebekræftelse. Vi kørte så til Kolding mandag og var de lidt over 12. Kl. 12.15 ringede jeg til dem da butikken ikke var åben1. Jeg prøvede begge numre fra krak.dk men der var ingen svar. Kl. 12.17 mailede jeg til dem. Vi blev i kolding 2 timer, i håb om at de henvendte sig. Det gjorde de desværre ikke. Nu er kl. 20.23 og vi har endnu ikke hørt fra dem. Utrolig dårlig service. Det eneste trøst er, at jeg heldigvis ikke betalte under bestilling.......Det blev så til 174 spildte kilometer......

MVH

Henrik Sparre

Elendig service

Jeg bestiller et produkt i den tro, at det er et officielt xbox/microsoft produkt, men finder hurtigt ud af at det ikke er. Produktet var ikke i original emballage (kun en lille pose uden nogen form for forsegling). Ingen steder på min bestilling, ordrebekræftelse eller faktura står der at der er tale om en 3. parts producent. Produktet virker ikke og jeg kan først få en ny om en uge. Jeg er ikke interesseret i at vente en uge på at modtage et måske nyt defekt produkt. Jeg vil gerne have mine penge tilbage, men CK vil ikke betale for returporto på deres defekte produkt. Det er hvad der kan ske når man handler med et firma UDEN E-MÆRKET
chip-kolding.dk

Reply from chip-kolding.dk

"

Der står tydeligt under produkt beskrivelsen at det er et 3. part produkt, samt der står i selve vare teksten (GENERIC),

denne tekst står også på din bestilling, ordrebekræftelse og på din faktura.
"
Generic brand, a brand for a product that does not have an associated brand or trademark, other than the trading name of

the business providing the product
"

Vi har på ingen måde "snydt (ført bag lyset) af produktets Titel" som du selv skriver i dine mails.
Kan referere til e-mærke punkt 4 i 6 gode råd til sikker nethandel

"
4. Læs hele produktbeskrivelsen og spørg netbutikken, hvis du har brug for flere informationer.

" (Michael Lau Nielsen)
Produktet virker ikke og jeg kan først få en ny om en uge.
"

Som jeg også skrev til dig torsdag.

"
Man kan risikere fejl på alt electronic, fejl % på dette produkt
ligger pt. på 0.005% af dem vi har solgt så muligheden for at du
oplever samme fejl er yderst minimal.
"

Korrekt vi betaler ikke retur portoen ved fortryd af køb derfor jeg skrev følgende til dig

"
Jeg kan ombytte varen omkostnings frit for dig.

Jeg kan ikke betale for retur portoen ved fortryd af købet.
"

Det er heller ikke påkrævet at vi betaler fragten hvis kunden fortryder købet.
Kan referere til e-mærke "Tilbagebetaling"

"
Er der tale om et fortrudt køb, er det dig, der skal betale returfragt.
Fra at have modtaget varen har forhandler maksimalt 30 dage til at tilbagebetale det fulde beløb.
"

Vi har i dag (mandag) modtaget din ordre retur, og har i dag overført det fulde ordre beløb til din konto.

" (Michael Lau Nielsen)
Det er hvad der kan ske når man handler med et firma UDEN E-MÆRKET
"

Selv om vi ikke er e-mærket så overholder vi stadig reglerne ;-)

chip-kolding.dk

En super god service, kan kun anbefale chip Kolding, bare alle var sådan...

En super god service, kan kun anbefale chip Kolding, bare alle var sådan.
Har brugt Chips Kolding flere gange og anbefalet det varmt til mange andre.

Super levering

Hurtig levering, varen virker perfekt

Kunne ikke gå hurtigere....

... med mindre jeg selv kørte til Kolding og hentede varen ! Anbefales.

PERFEKT

Sådan skal det være. Man bestiller, får det bekræftet. får besked når det sendes, får besked når pengene trækkes fra ens konto. OG DET PASSER :-)
Alt i alt - super forretning.

Problemfrit :-)

Problemfri bestilling og levering.
Efter bestilling følges op med ordrebekræftigelse, status og igen status, så man kan følge sin ordre. Knaldgodt, det kunne andre lære af.

Fin lille butik.

Der er intet i vejen med Chip Kolding.
Der bliver svaret på supporten, leveret hurtigt, og RMA foregik uden problemer.

Alt i alt som det skal være.

Bedste Service Og Altid Til Tiden

Jeg bestilte engang i efteråret 2011 og det var en flashing af min xbox 360 slim, hurgtig service jeg indleverede den og 1 time efter var det gennemført jeg fik en sms og han skrev at den var klar.
En anden gang i december 2012 bestilte jeg en Free Mc Boot Opdatering til min PS2
jeg sendte den om Onsdagen og modtog den om lørdagen, mit memory card virkede og jeg kunne spille backup spil.
det samme med Xbox 360 Slim Flash / Firmware Opdatering den blev lavet hurtigt og den virkede
så kun ros fra mig af
håber i alle vil handle på Chip-Kolding :=)

Hurtigste bestilling nogensinde, afhentnings mulighed er top. :D :D

Bestiller en aften , er klar til afhentning dagen efter.
3 ordre opdateringer som gør jeg kan følge med på hvad der sker.

Jeg ville give jer flere stjerner hvis det var muligt
MVH Mohamed

Har fået lavet flere xbox få mig selv og venner. Altid hurtig ekspedition og god service

Super....

Bestilte chip, og havde den dagen efter...super kvali....

Perfekt.

Jeg bestilte fredag eftermiddag noget billigt værktøj, og modtog det med posten lørdag.

Hurtig levering og varerene er som lovet.

Kan kun anbefale Chip Kolding til andre.

Bedre bliver det ikke :-D

Har lige modtaget mit wii case med post en dag efter jeg bestilte, super service, da jeg så skrev til dem angående forspørgelse på nogle wii controller, og de havde flere billeder af dem, fik jeg mailer 4 billeder tilbage dagen efter, super service, helt sikkert ikke sidste gang jeg handler hos chip Kolding

Hurtig levering.

Bestilte torsdag aften og her til morgen (lørdag) havde jeg varerne med posten. Og det virker. :)

Rigtig god service

Fik en rigtig god service i butikken, med god vejledning. Produktet havde de på lager så jeg kunne få det med hjem med det samme :)

super god betjening

super god betjening med mail som fortæller hvor din ordre er i systemet.
forsvarlig indpakning og levering til tiden iflg. jeres hjemmeside.
5 stjerner for god service.
det er ikke sidste gang jeg handler hos jer.

chip-kolding.dk Details

Visit Chip Kolding