Chiroform reviews

Chiroform reviews

6.9

Sælger til private - men følger ikke "god skik" på området!

Bestilte et par ting fra deres webshop for 7 dage siden. Har ikke hørt fra dem siden, men regner da med, at tingene kommer snart.

Stor var min forbløffelse i dag, da jeg så på min bankkonto, at betalingen var gennemført for 5 dage siden - UDEN at ordren er afsendt, eller at jeg har fået besked om, hvornår ordren leveres!

Nærlæste fakturaen "det med småt" - og så at Chiroform.dk opkræver betaling FORUD, hvis man handler som privatkunde! Kun registrerede kunder (dvs. professionelle behandlere) kan få 8 dage netto, og dér skal man oprette en konto hos Chiroform.dk.

PAS PÅ DEM - de er sikkert i orden, men de følger ikke god skik for nethandel!

Opdatering: Jeg modtog varerne efter en uge, og de er i orden. Det hjalp ikke at Post Danmark sløsede med at sende pakkeanmeldelsen til mig, men reelt brugte Chiroform (eller Post Danmark) 4 arbejdsdage på at sende en pakke fra Jylland til København: Mandag hævede de pengene og torsdag kom pakkeposten (forgæves). De kunne i det mindste have sendt en bekræftelsesmail på at pakken var afsendt - evt. med en track&trace..

Gode produkter, hurtig levering

Gode produkter, hurtig levering. Intet at beklage:)

Is Chiroform your company?

Chiroform ApS Details

Chiroform er branchens totalleverandør til læger, kiropraktorer, fysioterapeuter, hospitaler, institutioner, træningscentre m.v. Med mere end 20 års erfaring er Chiroform et naturligt valg som leverandør.

Visit Chiroform

We live here: Tingvej 6 , 2. sal.
8800 Viborg