chokoladehimlen.dk reviews

chokoladehimlen.dk reviews

9.3

Lige til UG

God kommunikation. Hurtig levering. Jeg glæder mig til at handle igen.

god chokolade, svær at bestille

Jeg sad på en computer i udlandet og ville bestille påskechokolade til 2 personer i Danmark. Det var fint at hjemmesiden havde påskechokolade som valgmulighed, og der var masser at vælge imellem. Men jeg kæmpede med bestillingssiderne: Jeg kunne kun bestille til en adresse ad gangen og måtte starte forfra til nummer to, og da jeg havde skrevet afsender i udlandet, begyndte den pludselig at lægge hundredevis af kroner på i porto, selvom modtagern var i Danmark. Men det lykkedes til sidst. Mine venner modtog chokoladen i fin stand, så hurtigt som lovet, og den er meget lækker, har jeg hørt!

Chokolade og service helt i top

Altid super frisk, velsmagende og duftende chokolade. Hurtig leverence og de har en service, der er helt i top.

Superhjemmeside

Dejlige chokoladeæg og hurtig levering

Godt tilbud, hurtig udbringning og lækre nougat æg - 3ién tip top

hurtig ekspedition, meget overskuelig hjemmeside

nemt og hurtigt at bestille, har mange vare. Meget gode produkter.

Virkelig god service!

Nem bestilling online, god kontakt med sælger/kundeservice.
Ville helt sikkert tage Chokoladehimlen i betragtning til en anden god gang.

Hurtig ekspedition, altid venlige og så fint pakket ind :-)

At jeg ikke giver "full house" skyldes udelukkende, at jeg 2 gange i træk ikke har kunne få præcis det jeg havde bestilt.

Ikke en finger at sætte på dem

Oplevelsen med chokoladehimlen var perfekt. Blev ringet op fordi en af tingene var udsolgt og en god løsning blev fundet.
Kan klart anbefales hvis du står og mangler en lækker forkælelses gave ;)

Lynhurtig service

Det var en nem og god handel, som i øvrigt gik meget hurtigt!:-)

Super godt

Det var perfekt.

Flot

Alt pakket så fint ind, hurtig levering 🌞det vil jeg gøre igen 😎

Gode overraskelser i løbet af få klik med musen

Jeg har fra tid til anden lyst til at forkæle mine medarbejdere, og de sidste par gange er jeg havnet hos Chokoladehimlen, de har det jeg lige tænker kan være en lille god anerkendelse.
God og sikker service, hurtig levering, og opfølgning ved tvivls spørgsmål, eller ved endnu bedre tilbud end det jeg umiddelbart fandt på hjemmesiden.

Modtager syntes at gaven ser fantastisk flot ud og aesken er meget laekker

Modtager syntes at gaven ser fantastisk flot ud og aesken er meget laekker

Super service :-)

Stort udvalg og bestillingen kom allerede dagen efter :-).

perfekt.

Lækre produkter. God service og hurtig levering.

HURTIG LEVERING- SIKKER INDPAKNING

Varerne svarede som sædvanligt til forventningerne. Sikker indpakning. Varerne nåede frem i fin stand.

Printerpatron fra Chokoladehimlen... ?

Havde sendt et påskeæg med chokolade til en veninde. Hun modtog en æske fra en printerpatron fra Chokoladehimlen. Hun undrede sig over patronen, for det havde hun ikke bestilt, men fra chokoladehimlen.... ? Nysgerrigheden tog over og hun pakkede heldigvis op. I følge hende smagte chokoladen fantastisk.
Jeg er godt tilfreds med handlen og den service jeg har fået.

ikke så godt, følte mig lidt dum....

Jeg bestilte lakrids til min far som skulle have dem på sin fødselsdag, dagen efter jeg havde bestilt dem, den dag han skulle have modtaget dem, fik jeg en mail om at de var udsolgt og at de var nødt til at annullere min ordre. Hvorfor er det så overhovedet på hjemmesiden? Så burde det ikke være sådan at man kunne betale for dem. Og nu her over en uge senere har jeg endnu ikke modtaget pengene retur... Hmm... ikke så godt...

Fordi God Smag gør Glad

Gaveservice

Indpakning og præsentation ER bare vigtig! Vi pakker smukt ind for dig og vedlægger gerne din personlige hilsen

Personlig Service

Vi sidder klar til at hjælpe dig for at sikre, at du får den bedst mulige handels-oplevelse! Mail: salg@chokoladehimlen.dk og tlf: 72 161 777

Sublime Smagsoplevelser

Alle varer er nøje udvalgt med henblik på at skabe glæde via smagoplevelsen. Glæde til dig og til dem, du måtte sende gaver.

Business class? Firmagaver og -chokolade du får succes med

Skal du indkøbe chokolade og/eller gaver på vegne af firmaet? Kontakt os og vi finder den bedste løsning til netop jer.

Dine fordele: Suveræn smag, suveræn service og fokus på dig.

Chokoladehimlen er til for dig, der elsker den gode smag. Til dig selv og når du vil sende skønne og smagfulde gaver. Vores fokus er på at skabe glæde. Via sublime smagsoplevelser, via tårnhøj kundeservice og ikke mindst via indbydende indpakning. Hvadenten du handler firmagaver og gaver til private. Her finder du et univers af himmerigsmundfulde inden for chokolade - fyldt, massiv, med smag og i alle farver - Lakrids by Johan Bülow, karameller der smelter på tungen, italienske og franske delikatesser, gavekurve, gavepakker og meget, meget mere. Sukkerfri chokolade - både fyldte chokolader og i plade, sukkerfri bolcher, sukkerfri chokotella, lakrids & vingummi og næsten hvad du ellers kan forestille dig. Glutenfri chokolade og slik. Send gaver, der gør lykke og benyt dig af vores gaveservice med indpakning og din personlige hilsen. Vi sidder også klar til at hjælpe dig på mail og tlf. 72 161 777.

Visit chokoladehimlen.dk

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

We live here: Fabriksvej 8
3000 Helsingør

Gifts

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Direktør Christiane Meulengracht