Christabellas reviews

Christabellas reviews

9.1

Nemt og ligetil.

Christa Belles: Jeg bestilte en kjole og fik hurtig besked om den, og den kom lige til tiden. Jeg har "Christa Bellas" på min startside, for jeg kikker flere gange om ugen på de gode tilbud. Varen er perfekt, hjemmesiden er meget overskuelig og det er nemt at finde det man skal bruge. Jeg kan helt klart anbefale til alle kvinder der gerne vil se godt ud. Der er virkelig meget godt og super-flot.

Rigtig fin service

Jeg fik en kjole i julegave af min mand. Der var et par syninger der ikke var helt i orden, og jeg kontaktede derfor butikken, som straks fremsendte en ny kjole som levede helt op til mine forventninger.

Det er ikke sidste gang jeg ønsker mig en kjole herfra, selv om jeg selv kan sy dem, hvis jeg vil.

Service og kjoler er lige til 5 stjerner

Var med et par piger i butikken og blev så godt behandlet. Fik prøvet nogle forskellige kjoler og fandt også dem som jeg bare måtte eje. De havde desværre ikke den ene af dem i min størrelse men hun ville bestille dem hjem og allerede ugen efter havde jeg min kjole. Det er helt sikkert ikke sidste gang at jeg bestiller eller køber mine kjoler hos Christabellas. Både service og kjoler er top kvalitet.

Lækkert tøj og god vejledning

Jeg har købt "sort jive kjole med sløjfe" med petticoat skørt og hertil en rød bolero jakke samt taske.
Tøjet er lige så fint og galla agtigt, som jeg havde håbet og jeg syntes virkeligt man får noget anderledes og eksklusivt fest tøj til pengene. En stor fordel er det at man kan købe "tilbehør" samme sted, da de kan matche de rette ting. Og det er bestemt tilbehøret der sætter prikken over i´et. Især taske og jakke giver mit køb et eksklusivt look. Jeg havde en masse spørgsmål og mails inden jeg købte. Måske mængden af mine spørgsmål var lidt afskrækkende, da der gik en lille uges tid inden jeg fik svar. Men da der så først var "hul igennem" fik jeg også virkelig god og detaljeret vejledning. Jeg fik både mails og sms´er og der blev også svaret sent om aftenen, da jeg sad og afgav min bestilling og der manglede en af de ting, jeg skulle bruge. Den blev fluks lagt ind og jeg fik en mail herom. Meget fornemt.

Op og ned (Mærkaterne er klippet af kjolerne)

Jeg har haft lidt blandede oplevelser med Christabellas.dk - da jeg ikke var tilfreds med en vare grundet manglende mærkater.

Men fejlen er måske min egen, da jeg ikke kunne finde deres katalog på hjemmesiden, hvor der efter sigende er nævnt, at kjolerne har fået klippet deres prismærkater samt mærkat i nakken ud.

Jeg har via mail korrespondance fundet frem til, at kjolerne ikke er brugte, men det er en restriktion givet fra - citat -"grossister, der sælger 'up-town'-tøj, hvor producenterne kræver, at mærkerne afklippes inden videresalg."

Jeg kan nu se, at der er tilføjet en tekst, der gør opmærksom på dette ved hver vare, hvilket er rart - især i tilfælde af, at man måske skal købe noget som gave, så kan det være vigtigt at vide.

4 stjerner, da jeg trods alt er blevet tilbudt en lille kompensation i form af gratis fragt ved næste køb.

PERFEKT

Super hjemmesiden, suveræne kjoler, fantastisk service & hurtig levering! !! Det kan kort sagt ikke blive bedre! !!

Perfekt!

Jeg havde kig på en kjole som desværre blev udsolgt på hjemmesiden inden jeg nåede at bestille den. Jeg kontaktede derfor Christabellas inde på facebook og spurgte om de ville få flere eksemplarer hjem af lige netop denne kjole. De var utrolig venlige og hjalp alt hvad de kunne. Jeg så så tilfældigt på hjemmesiden, at kjolen igen var i min størrelse, så jeg skynde mig at bestille den. Jeg bestilte kjolen lørdag, den blev sendt mandag og tirsdag stod jeg med den i mine hænder. Bedre bliver det bare ikke, jeg vil bestemt bruge Christabellas igen.

... : )

super flot tøj.... :)

God tøjside med godt udvalg.

Har handlet der 2 gange nu, uden større problemer. Kundeservice har været super venlige og gode til at løse problemer.
Hurtigt levering og gode kvalitetsvarer.
4 stjerner fordi der skete en fejl da jeg returnerede et par sko sidst, købt for store. Pengene var ikke gået ind som de skulle, så jeg ringer blot til christabellas, og de beklager mange gange over fejlen, og 4 timer efter stod pengene på min konto. Så overlever man nok den fejl. Men derfor giver jeg 4 stjerner. Og siden kan varmt anbefales.

Perfekt som altid :-)

Hurtigt svar fra kundeservice, hurtigt levering samt ordentlig kvalitet.
Den perfekte webshop :-)
Kan klart anbefales :-)

god

Oplevelsen ved at handle hos jer har været god. Fin levering og pakket godt ind! Tøjet jeg bestilte var dog for lille , men kvaliteten god. Skoen rigtig god at gå i.
Har da tænkt mig at handle igen hos jer.:-)

Lækre vare

Flot matriale. købte 2 par sommer bukser, og de er vildt flotte , og meget behagelige at have på. STORT plus at de sender en mail med opdatering på ordren, det kan man jo godt li som kunde. Det er ikke sidste gang jeg har handlet hos Christabellas.dk :)

Vh B. Bøhm

5 stjerner

Tøjet kommer som lovet og lever rigtigt godt op til beskrivelsen :)
Mvh. Susanne Hollenbo.

Rigtig god service

Købte 2 stk. tøj, de var dog noget forsinkede, hvilket dog skyldes min egen fejl, da jeg havde opgivet forkert adresse. Men de var meget venlige og tog imod min undskyldning og sørgede for atter at sende min vare. Upåklagelig service - og varene i orden.

Hej Camilla

Team Christabellas

Hurtig og perfekt levering, var dog ikke så glad for kjolen, da den var løs i elastikken og faldt ned!

Hej Charlotte

Tak for din anmeldelse :-)

Vi har først fundet ud af nu, at det er muligt at besvare anmeldelser herinde - derfor det sene svar.

Selv om det efterhånden er noget tid siden, du har købt kjolen, er du meget velkommen til at sende den retur for bytning - vi dækker naturligvis dine returomkostninger, da der er tale om et fejlbehæftet produkt :-)

Ros, ros, ros

Jeg er yderst tilfreds med Christabellas. De ringede til mig, for at sørge for, jeg fik det jeg havde bestilt. Hurtig levering, og kjolen var perfekt!
Jeg har kun godt at sige.

Hej Sanne

Meget tilfreds

Min bestilling kom hurtigere end lynet. Tak for det

Hej Inge

Mange tak for din anmeldelse :-)

Super Hjemmeside

Super hjemmeside med kjoler til en hver lejlighed. Har ikke været andet end tilfreds med mine køb hos Christabellas. Og så er der en kort leveringstid, så der er jo også bare et plus, det er ikke noget man skal gå og vente på i flere dage for at får.

Hej Charlotte

Tak for din anmeldelse - vi er glade for, at du er tilfreds med både køb og service :-)

Ok varer

Og fed hjemmeside. Lidt rodet - men handler tit hos hende.

Hej Gitte

Tak for din anmeldelse :-)

Hvis du har forslag til forbedring af brugervenligheden i shoppen, hører vi meget gerne fra dig på mail@christabellas.dk

Vi ønsker at gøre vores kunders shoppingoplevelser så gode som mulige, så dine tips vil blive højt værdsat :-)

....

Rigtig FANTACTISK HjemmwSide! <3

Christabellas Details

Christabellas sælger kjoler til galla, fest, konfirmation og hverdag. Vi forhandler også leggins, strømper, jakker, frakker, støvler, stiletter, tasker og mange andre must-have accessories. Alle varer er nøje udvalgt og importeret direkte fra mange forskellige udenlandske leverandører, hvilket sikrer dig et varieret vareudbud til fornuftige priser. Vi sætter en ære i at yde en god kundeservice, og du er altid velkommen til at skrive til os med spørgsmål, ris og ros :-) De bedste hilsner, Team Christabellas

Visit Christabellas

Call us on: +45 351482222