Christianberg reviews

Christianberg reviews

6.1

Dårlig service.

Bestiller firmaet til at udbedre fejl på udsugningen på vores ejendom - ventilatoren larmer ned i lejligheden lige under. Deres tilbagemelding var at anlægget kørte som det skulle (intet galt). Herefter ringer jeg til vores elinstallatør som finder 3 store fejl; 1 slange var flækket, fundamentet ventilatoren står på er gået i stykker og sidst men ikke mindst, rotoren var skæv. Meget meget uprofessionelt at et firma som ikke laver andet ikke kan finde 3 så store fejl.

Is Christianberg your company?

Christian Berg, Århus A/S Details

Vi er ikke Danmarks største ventilationsfirma – kun det bedste!

Visit Christianberg

We live here: P. O. Pedersens Vej 29