Christoffersenguld reviews

Christoffersenguld reviews

5.1

Rystende dårlig kundeservice

Afleverede et ur og pulsmåler til skift af batteri hos butikken i Vestergade. Jeg får af vide at det koster omtrent 75kr. Dyrt, men ok det skulle jo laves ;)

Af ekspedienten bliver jeg oplyst at hvis det - mod forventning - koster over 200 kr, så vil de kontakte mig fra værkstedet inden.

En uge efter bliver jeg ringet op, og får fortalt at det er klar til afhentning. Regningen lyder 320kr, og da jeg spørger ind til hvorledes det kan være så dyrt at skifte et batteri - og endvidere hvorfor jeg ikke, som aftalt, er blevet kontaktet inden får jeg blot af vide at det kan de jo ikke bruge deres tid på da det få ikke kan betale sig for urmageren. Jeg fik i stedet af vide at hvis jeg syntes det var for dyrt, så kunne jeg jo bare gå et andet sted hen næste gang.

Magen til dårlig kundeservice skal man lede længe efter. Jeg vil på det kraftigste fraråde at handle med christoffersen guld og ure.

Løgnagtige medarbejdere, ingen kundeservice. HOLD JER VÆK!

Jeg har for 14 dage siden købt et Michael Kors ur i denne butik. Jeg var blevet advaret om dem, men dummede mig desværre ved at købe hos dem alligevel.
Jeg var ekstremt glad for uret indtil jeg opdagede at der flere steder i det under skiven var små sorte prikker. Det er ikke noget jeg kan leve med og jeg henvendte mig derfor i butikken. Jeg fik at vide af ekspedienten at hun umiddelbart ikke anså det som værende et problem da sådan noget jo kunne ske når det ikke var et dyrere ur....! ??? Uret kostede 2700 og jeg fik det til 2550 fordi det var det sidste i butikken. Jeg fandt så derefter ud af at det overalt sælges for 2395 kr. hvor der IKKE er mangler i det som tilfældet er med mit.
2550 kr. for et ur er i mine øjne mange penge og jeg mener det er et DYBT arrogant svar at komme med.
Jeg fik herefter at vide at jeg kunne køre ud i deres afdeling i Tarup Centeret og få dem til at kigge på det, hvilket jeg gjorde, heller ikke her var betjeningen bedre. Urmageren kunne ikke engang selv komme ud og fortælle om det han havde fundet men sendte i stedet en medarbejder til at fortælle at "Ja, det er små fejl i belægningen af uret, det er der desværre ikke noget at gøre ved, sådan ser alle ure fra Michael Kors ud". Dette undrede mig meget og jeg sagde derfor at det kunne ikke passe, men fik blot det arrogante svar at jeg havde jo fået 150 kr. i afslag. Ja, men det var fordi det var det sidste i butikken og de sagde de ikke forhandlede mærket mere og heller ikke ville komme til det, ikke fordi det var fyldt med fejl, i så fald havde jeg ikke købt det om det så kostede 500 kr. Jeg har en stærk formodning om at de selv har vidst at der var små sorte pletter i dette ur og at det bare skulle "skydes af". Men altså til en højere pris end et UDEN sorte pletter i som kan fås overalt i Odense!
Jeg har efterfølgende været inde og spørge om det på nogen måde var muligt at få pengene tilbage, da jeg kun har haft det på når jeg har skullet vise det i butikken, men det kunne på ingen måde komme på tale da de jo havde pillet to led af for mig da jeg købte det og der var gået mere end 8 dage. Ja, der er gået mere end 8 dage, men ikke første gang jeg henvendte mig, men der fik jeg løgnagtigt at vide at alle Michael Kors ure så sådan ud og der derfor ikke var noget at gøre.
Det er tydeligt at de bare ville af med dette sidste ur fra dette mærke da de ikke længere skulle føre det og der er ingen hjælp at hente fra dem.
Michael Kors laver super flotte ure og der er mange forhandlere af ure i butikkerne herhjemme der fører dem hvor de IKKE er vedhæftede med fejl, hvilket jeg nu med egne øjne har set, så stol ikke på hvad I får at vide af denne forretning.
Jeg lægger aldrig en krone der mere og vil sørge for at ingen andre i min omgangskreds gør det heller.
De har absolut ingen forståelse for situationen og kigger nærmest på en som om man er dum når man spørger og mener åbenbart ikke at små 3000 kr. er mange penge for et ur.
HOLD JER LANGT VÆK! Jeg er ked af jeg bliver nødt til at give en stjerne, hvis jeg kunne gav jeg nul! Jeg føler mig snydt på det groveste og er meget ked af mit køb hos dem.
PS. Jeg har efter min oplevelse talt med en del andre mennesker der har handlet hos dem som også har været meget utilfredse, desværre har de ikke taget sig sammen til at skrive om det her, men jeg føler at I andre skal vide det så det ikke sker for jer. Deres produkter fås alle andre steder, så læg jeres penge et sted hvor I får en god behandling og I ikke bliver snydt så vandet driver af jer, samtidigt med at I ikke bliver glade for det I egentlig havde glædet jer til og sparet længe op til.
Det eneste de har tilbudt er at sende uret ind så det kan blive kigget på, men de mente det var helt normalt så det ville jeg sikkert ikke få noget ud af. Jeg har dog været hos andre urmagere der har kigget på det og bestemt ikke mener det er OK. Hvem har også lyst til at sende en ny vare til udlandet lige efter man har fået det og man er bange for det får ridser mv. Begriber ikke at forretningen ikke hellere vil yde den samme service som hos andre og enten ophæve handlen eller tilbyde mig et nyt ur.
Husk at der både ligger en afdeling i Kongensgade i Odense og en I Tarup Centeret i Odense. Jeg råder jer til ikke at handle nogle af stederne. Jeg har været begge steder og det er nøjagtigt samme slags behandling og ingen hjælp der ydes!
Så det er åbenbart bare sådan de har valgt at drive forretning på.

Tarup centeret, skarpe priser, kompetente medarbejdere

Ja, der er ikke så meget at sige - God service.

Særligt urmageren dernede, Ole. Utrolig venlig og omhyggelig, giver den enkelte kunde den tid der skal til, selv ved helt små investeringer.

Uacceptabel kundeservice med ekspedienter der lyver samt snyder en

Min mor har her fornylig købt sit allerførste ur ved en guldsmed, hun har længe ønsket sig et ur fra DKNY, og har længe sparet sammen til det. Så købte hun et til 2000 DKK inde ved Christoffersen guld sølv og ure, i Kongensgade i Odense. Hun snakkede længe med ekspedienten da hun købte uret, da det var hende meget vigtigt, at siden hun købte et med sten i, at de ikke faldt ud, og hvad der ville ske, hvis nogen af dem faldt ud inden kort tid. Købssummen var jo en pæn slat for hende, derfor var det vigtigt for hende at hun ikke blev snydt der. Ekspedienten forsikrede hende for at hvis dette umod alle odds skulle ske, kunne hun selvfølgelig få enten stenen limet i, eller et helt nyt ur. Min mor oplyste at hvis sådan noget skete, ville hun kun være tilfreds med et nyt ur, da hun så ikke ville have tillid til fatningerne omkring stenene i uret hvor de faldt ud. Dette blev hun lovet og fik at vide at det slet ikke var noget problem, da de selvfølgelig ikke måtte falde ud af et ur til den pris.
Min mor køber glad uret og ekspedienten giver hende det endda på med det sammen i butikken.
5 dage efter, er den første sten faldet ud!!!
Min mor kontakter butikken pr telefon, og får at vide at hun bare skal komme ind med det, så får hun et andet. Hun tager derind, og får da hun afleverer det at vide, at det kommer til at tage op til 3 uger, før hun kan få et nyt. Min mor accepterer det, selvom 3 uger er lang tid. efter 4 uger, har hun ikke hørt noget, og min mor ringer derind og spørger efter sit ur. Hun får at vide butikken har haft status og derfor har haft for travlt til at tage sig af hendes ur. De skal nok snarest muligt vende tilbage.
Da de vender tilbage, får min mor at vide at de ikke kan sige hvornår de kan skaffe de ure igen. Hun kan komme ind og få stenen limet i, hvis hun vil det. Min mor er bestemt ikke tilfreds, og føler sig ikke længere tryg ved butikken. Hun tager derind med uret og oplyser at hun vil have sine penge retur, da hun jo kun har gået med uret i 5 dage.
Butiksekspedienten er pludselig ikke særligt flink længere. Hun oplyser hende flabet om at hun så sandelig ikke kan få pengene tilbage for et brugt ur! Det kan hun jo ligesom ikke sælge igen! Min mor bliver meget ked af det og føler sig meget snydt. Hun fortæller ekspedienten om den venlighed der blev vist hende ved købet, og fortæller at hun trods det at hun har lagt 2000 kr. og ventet på butikken i 1 måned, stadig ikke har det ur hun betalte for, og at hun nu vil have sine penge tilbage. Ekspedienten oplyser hende at det får hun ikke, og sådan er det! hun kan måske se om hun kan få ekstraordinær tilladelse af hendes chef og hendes sælger til at skaffe hende et nyt ur, men selv det, er nu pludselig ikke en mulighed der er "lovlig". Hun siger hun ringer tilbage til min mor senere samme dag. Senere ringer hun og informerer om at hun ikke har kunne få fat i hverken sin chef eller sin sælger, og hun derfor ikke kan andet end vende tilbage 2 dage efter. Ellers kan min mor bare komme ind og få limet den sten i!

Min mor sidder nu tilbage og er meget ked af og fortryder dybt hun har handlet og lagt alle sine sparepenge til ur, i Christoffersen guld sølv og ure. hun ved ikke om hun får et nyt ur eller om hun nu skal have et ur som stenene rasler ud på med ugentlige kørerture til odense for at få dem limet i! hun bor helt i Fåborg, og derfor at det ikke lige rundt om hjørnet for hende.

Jeg har skrevet denne anmeldelse for hende, da hun ikke er så meget inde i internettet. Men jeg må sige at jeg er dybt forarget over butikkens grove, uhøflige og urimelige behandling i denne handel. Det lugter langt væk at snyderi og forsøg på at bare sælge noget ved at love ting og så løbe fra dem senere.

Jeg har tænkt mig at undersøge om de bryder loven ved at kontakte forbrugerstyrelsen, og jeg ved ikke om de overhovedet kan nægte hende pengene tilbage, når hun har haft varen så kort tid inden den gik i stykker. det er kun 5 dage. Butikken henviser til at hun ikke kan få pengene tilbage fordi varen er brugt. Ekspedienten gav hende selv uret på i butikken!! Hun oplyste hende ikke om at nu kunne hun aldrig for pengene retur.

Alt i alt, en oplevelse der gør at om jeg så skal kører til den anden ende af Fyn, ligger jeg aldrig så meget som 1 øre i den butik! og jeg kan kun råde andre til det samme. De aner ikke hvad ordet "kundeservice" står for, og de er bare ude på at få flest penge ind, ligemeget om deres kunder er tilfredse eller ej....

Is Christoffersenguld your company?

Christoffersen Guld Sølv Ure A/S Details

Christoffersen Guld Sølv Ure er autoriseret forhandler af Omega og Rado. Der forhandles også Longines, Hugo Boss, Ingersoll, Calvin Klein, Levis, Rosendahl, Porshce Design, Tissot, Tommy Hilfiger,Ole Mathiesen, Georg Jensen, Certina, Burberry,Armani, Ole Lynggard, Aagaard, Pandora, Scrouples, Troldekugler. Batteriskift og trykprøvning af Polar pulsure

Visit Christoffersenguld

We live here: Rugvang 36