Cimbersign reviews

Cimbersign reviews

7.4

Perfekt service

Til trods for vi bestilte klistermærker med kort leveringsfrist, nåede Cimbersign at tilrette, kontakte os for bekræftelse og levere til tiden.
Klistermærkerne ankom i rigtig god kvalitet, og en dag før vi forventede.
Kan klart anbefales.

Klistermærker næsten dag til dag

Jeg bestilte 48 klistermærker mandag aften, og onsdag lå de i min postkasse emballeret som var det krystal.
Klistermærkerne levet helt op til hvad jeg forventede, så jeg kan kun give Cimbersign mine varmeste anbefalinger.

Bestilte klistermærker til 4You2Day

Lavede design og bestilte fredag eftermiddag og modtog pakke onsdag - god kvalitet og helt som forventet.

Hvorfor ikke 5 stjerner?
1) Kunne ikke gemme design så jeg selv kan komme til det igen.
2) Skraber som fulgte med har to oprejste "håndtag" som, efter post havde lagt pakker ovenpå, lavede mærke i klistermærker.

Vil helt sikker bestille her igen og skal for god ordens skyld da også nævne at mærkerne forsvandt da klistermærker blev hængt op.

forbund

Nyt print leveret fra Cimbersign

Efter en længere leveringstid modtog jeg min pakke. Supporten sagde at den havde været bortkommet i posten. Spændt åbnede jeg pakken/ røret, hvori plakaten på 100x 70 var pakket. Til min store skuffelse var plakaten flere steder krøllet, som om den var blevet klemt under pakningen. Ærgerligt, da printet var pænt og nydeligt.
Til Cimbersigns store ros skal siges, at jeg straks blev tilbudt et nyt print. Dette print modtog jeg kort tid efter og levede tilfulde op til forventningerne.
De får 4 stjerner, da jeg føler at det er en virksomhed man har tillid til og erstattede prompte det krøllede print uden spørgsmål.++++

Cimbersign Details

Visit Cimbersign