CinemaxX reviews

CinemaxX reviews

4.0

Lækker kvalitet, MEN!

Jeg elsker at komme i cinemaxx på fisketorvet, hvor de altid har gode film og fantastisk lyd og billede.. Der bliver bare altid så fantastisk varmt, jeg forstår ikke man ikke gøre noget mere for kundernes velbefindende vha bedre udluftning?
Havde min gravide søster med, og hun havde det stramt.

Hej Kristian
tak for din anmeldelse. Vi er ved at undersøge om vores klimaanlæg fejler, for alt foregår jo automatisk, så der udluftes efter temperatur og co2 indhold i luften. Du skriver godt nok 'altid', men er der nogle konkrete sale, du kan henvise til? Så har vi et sted at starte.

CinemaxX

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for missing proof of purchase.

See our review guidelines here.

Cinemaxx Århus - Trækker meget ned.

Min kæreste og jeg er lige kommet hjem fra en dejlig tur til Århus. Skønt.
Meget impulsivt ville vi gerne i biografen og prøve det, et andet sted, end i København, hvor vi altid går i biografen - Da vi bor i Kastrup på Amager.
Vi vælger faktisk altid at bruge Cinemaxx på Fisketorvet, da det virkelig er en fantastisk oplevelse at gå i deres biografer - Altid så rent, up to date og venligt personale. Så de fortjener faktisk 4 stjerner fra min side.

MEN, MEN, MEN - Jeg er simpelthen nødt til at trække to stjerner fra Cinemaxx´'s samlede vurdering, grundet Cinemaxx i Århus - For det første, er biografen ubeskriveligt svær at finde, hvis man parkere i parkeringskælderen - Men det kan jeg ikke straffe Cinemaxx for, det er bare dårlig skiltning fra stedet, hvor Cinemaxx har lejet sig ind - Men det skal da nævnes.
Hertil kommer vi til at Cinemaxx betaler vores parkeringsbillet, hvis vi har været inde og se en film - Det skriver de da I hvert fald. Da vi henvendte os til en medarbejder, før filmens start, fik vi af vide, vi først kunne få stemplet billetten når vi havde set filmen og det tager vi da for gode.
Vores film startede klokken 21:30 - dog var der ingen medarbejdere til at fortælle os, at vi måtte gå ind, det var bare sådan noget... "take a guess" - Inde i biografen, lå der popcorn på mange sæder - Der stod tomme colakopper med sugerør i stortset i samtlige af de der kopholdere - Ja faktisk måtte vi selv lige sørge for at rydde op, så vi kunne være dér selv.
Efter filmen, ville vi selvfølgelig gerne have stemplet vores billet - Dog var der absolut INGEN medarbejdere at finde - selvom jeg var rundt I hele biografen. Jeg fandt en centervagt og forhørte mig om han vidste, om der var en medarbejder som kunne stemple min parkingsbillet, dog kunne han kun fortælle mig, at personalet fra biografen forlængst var gået hjem.
MEGET DÅRLIG STIL - Da vi så endte med at betale 77,- kroner ekstra for vores parkering. Som vi faktisk lidt føler, at Cinemaxx Århus skylder os.... Da deres egen medarbejder, fortalte os, at vi først ville få stemplet denne, EFTER filmen var kørt.
Endvidere, stank toiletterne og der var ingen toiletpapir at finde.

Cinemaxx samlet set, får 2 stjerner - Hvor de to trækkes op pga. jeg ved at Cinemaxx I København på Fisketorvet gør det super og fordi Cinemaxx Århus havde en meget venlig dame I deres slikbutik, hvor der endvidere kun var en åben.....

Sørgeligt - da jeg faktisk super gerne ville give Cinemaxx højere karakter.
Robert N found this review useful

Hej Mark
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre at du er glad for at komme i CinemaxX København, men selvfølgelig ikke så glad for dine oplevelser i Bruuns Galleri.

At biografen er svær at finde fra parkeringspladsen, vil vi tage op med centret, det bør vi jo kunne gøre noget ved.

At I er blevet fejlinformeret af vores eget personale er yderst beklageligt. Vi formoder, at det er en piccolo, der har fejlinformeret jer og der bliver gjort en ekstra indsats for at få strammet op. Du kan sende kopi af dine billetter samt parkeringsbillet, så refunderer vi gerne de 77,- kr. send venligst dokumentation og kontooplysninger til Cinemaxx@cinemaxx.dk med 'LYLE' i emnefeltet.

Til orientering burde der være personale i biografen efter filmen, men de kan selvfølgelig være svære lige at finde, da de har mange forskelligartede opgaver. Ved ind og udgang til alle sale hænger et telefon-nummer,så man altid kan kontakte vagthavende supervisor.

I Aarhus har vi problemer med lugtgener fra kloarken, som der arbejdes ihærdigt på at få udbedret. Der er fast turnus for rengøring og soignering af toiletterne, men de timelige tjek kan have glippet i påske-travlheden og det det selvfølgelig ikke i orden og det beklager vi.

Håber at høre fra dig samt at se dig igen i København.

Super feedback

Vi var for nylig i Cinemaxx og se en film.
Desværre var servicen i "slik-stationen" ikke helt så god, og der skete en fejl i vores bestilling, som ikke var så heldig.
Vi kontaktede derfor Cinemaxx pr mail dagen efter - ikke så meget for at klage - men for at informere om fejlen, så det ikke skete igen fremover.

Vi fik hurtigt et venlig, og professionelt svar fra Cinemaxx (kbh) om, at de var glade for vores henvendelse, og at de havde sørget for opstramning på området.
Det er er rigtig god kundeservice -& forståelse. Det er vi super tilfredse med.

Vi har, i øvrigt, ellers ikke ikke været utilfredse med Cinemaxx (København). Vi syntes, det er nemt at bestille billetter online (både at reservere og at købe), samt er det en god biograf at se film i.
Det kunne måske være rart, at man sammen med hel-aftensfilm (når man henter billetter i automaterne), kunne få en "ekstra p-plads-billet" så man ikke risikerer en bøde.
(Man kan vist få disse ved henvendelse til personalet, men så skal man alligevel hen og stå i kø - og så er ideen med automaterne jo lidt ligemeget).

Hej Siggas
Tak for din anmeldelse og feed back.
Vi har længe gerne ville gøre det muligt at printe p-billetter fra vore automater, men du har nok set at Fisketorvet igennem lang tid har arbejdet på en ny bom-løsning ved parkeringsarealerne - og det er det, vi venter på.

Når det nye anlæg er implementeret forventer vi at kunne tilbyde mulighed for at printe p-billet til ekstra gratis parkering i vore billetautomater.

Håber du kan bruge dette svar
På herlig gensyn

Fænomenalt!

Vedr. CinemaxX København.

Fantastisk service, søde og yderst imødekommende medarbejdere.
Jeg har kun positivt at sige om CinemaxX, Kalvebod Brygge.
Kan varmt anbefales.

Super service efter at have glemt min pung

Jeg var fornylig i Cinemaxx Aarhus. Efter en rigtig god aften, opdagede jeg to timer senere at min taske ikke var kommet med hjem igen. Jeg ringede hurtigt derind og talte med en venlig medarbejder, der beroligede mig med at min taske var fundet og kunne hentes den følgende dag. Tasken blev hentet - havde en del penge i pungen, men der manglede ikke en krone. Sikke en service.

Stram op!

Så svært kan det sgu ikke være. Flere i billet køen, flere i kiosken, rene toiletter og 15% af prisen i kiosken. Så kører bussen!

Hej John
beklager din oplevelse. Af din anmeldelse er det svært at se, hvilken af vore 3 biografer du anmelder - det vil være rigtig rart at få slået fast, hvis vi skal kunne arbejde konkret med din henvendelse.

MEN, det skal være nemt og bekvemt at gå i biografen - det er CinemaxX's grundholdning. Logistikken omkring bemanding ved billet og sliksalg er en udfordring, som vi kontinuerligt arbejder meget bevidst med, og vi er klar over at vi ikke helt er i mål i en af vore biografer.

Vedr. rengøring, så har vi selvfølgelig fast daglig rengøring samt løbende soignering dagen og aftenen igennem. I Aarhus volder kloakken lugtgener, gener som fagfolkene endnu har kunne finde årsag til, og som vi derfor ikke hurtigt kan eliminere. Det er meget uheldigt, men betyder altså ikke, at der ikke er gjort rent.

Håber du kan bruge svaret.

Herlig tirsdag!

CinemaxX

Middelmådig slikbutik/kiosk, alt for mange reklamer, 'venterums stemning', men god lyd.

Jeg har efterhånden været en del gange i CinemaxX Aarhus. Før hvert besøg har jeg hver gang håbet på forbedringer - men bliver skuffet.

Slikbutikken er middelmådig: Udvalget af slik er begrænset - og endda meget dyrt. Små kioske i boligkvarterer har større udvalg af slikposer og bland selv slik. Yderligere er jeg af den erfaring at de ikke kan finde ud af at skifte Co2-flaskerne til sodavandsanlægget, da brusen enten holder 10 minutter (hvis den overhovedet er der). Popkorn er ofte reduceret til bund-krymmel, dog med nok salt (hvilket er sjældent i biografer!). Yderligere er der altid lange køer i tiderne mellem forestillingerne, hvor man kan forvente minimum 15 minutters ventetid.

Reklamerne: Jeg er en vant biografgænger, og jeg nyder endda mange reklamer og trailere. Biografen er afhængig af reklamer rent økonomisk, hvilket er fuldt ud forståeligt. MEN når en forestilling står til at starte f.eks. 21.30 - så forventer jeg måske 10-15 minutter. Ofte løber reklamerne dog op i 30 minutter - eller mere fordi filmen er sat for sent igang. Dette er uacceptabelt og jeg endnu ikke oplevet det samme i andre biografer!

'Venterums stemning': I CinemaxX Aarhus er forgangene altid befæstet med folk der sidder i vindueskarmen, på gulvet eller bare står og hænger midt i i det hele. De kunne med fordel lave en bar, flere stole og generelt gøre noget for at skabe en mere hyggelig stemning (som vi danskere nu er så glade for). Eksempelvis er Nordisk Film Biografer glimrende til at skabe en sådan stemning, hvor der er café borde hvor man kan nyde en kop kaffe eller kage før filmen.

God lyd: I Aarhus, der slår CinemaxX alle deres konkurrenter i lyd. Ekstremt godt hvor ingen andre når dem til sokkeholderne.

Sidste pointe jeg har, er nok nærmere en oplysning til CinemaxX. Når i kontrollerer billetter i indgangen til forgangen, betyder det at der ikke er styr på hvilke mennesker der er i hvilke sale. Som resultat af dette har jeg gentagne gange observeret biografgængere der drager nytte af dette til at se mere end én film. jeg går ud fra at det ikke er i jeres interesse at folk skal købe én billet, og få en helaftensforestilling på 2-3 film.

Kære Marc
Du har fuldstændig ret i at slikbutikken i Aarhus ikke er så stor - og at dette begrænser sortimentet. Det gode ved dette er, at vi løbende og meget konsekvent evaluerer, hvad vore kunder køber, så man altid finder 'det populære' sortiment hos os.

Vedr. brus i sodavanden, ja, så laver vi selvfølgelig test af kvaliteten, så oplever du at din sodavanden er flad, så sig det endelig til personalet - det er meget nemmere at tale om det, og gøre noget ved det i situationen. Generelt må man dog sige, at brusen hurtigere forsvinder i sodavand serveret i bægre, end dem man køber i flasker. Vi skifter i øvrigt ikke selv CO2-flaskerne. Det er der et eksternt firma, der kommer og gør det - netop for at kvalitets sikre.

Og igen, får du popcorn-bundkrymmel, så sig endelig til når du oplever dette. Jeg ved godt, man ikke orker at brokke sig, og at man bare gerne vil have at tingene bare spiller, men vi værdsætter, at vi får chancen for, at rette op på eventuelle fejl og mangler.

Reklamer og trailers (forfilm) er både for biografen og mange filmfans en vigtig del af det at gå i biografen, men de har faktisk også en funktion. Det tager nemlig, alt efter alder og årstid, vores øjne 10-25 min. at vænne sig til mørket i en biografsal. Det ville derfor være synd og skam at starte lige på og hårdt med hovedfilmen, da man så ikke vil kunne nyde den fulde dybde eller alle farvenuancerne i billederne på lærredet.
I CinemaxX, varer reklamer og trailer mellem 11-22 min. alt efter om det er en børneforestilling (de er korte) eller en voksenforestilling (de er længere). Nu ved jeg ikke hvilken biograf du sammenligner med, men jeg tror faktisk ikke, der er stor forskel på længden af trailer og reklameblokken, hvis du sammenligner med andre multipleks-biografer.

Foyeren virker for nogen stor og kedeligt, hvor andre nyder, at der er plads og god udsigt. Du oplever at folk sidder i vindueskarmen, men de sidder faktisk på bænken i forbindelse med vindueskarmen. Vi har tit prøvet at holde baren åben ovenpå, der har cafe-borde og stile, men der kommer ikke mange gæster derop.

Nå vi kontrollere billetterne ved trappen, laver vi efterfølgende tjek i salene, og tilkalder vagten,hvis vi oplever at nogle snyder.

Det blev et langt svar. Jeg beklager der gik lidt tid inden, jeg fik svaret dig, men håber du kan bruge bare noget af vores feedback.

Real 3D på STOR skærm!

5 stjerner til 3D biografen (var i Sal 8 og se Gravity): jeg ved ikke om der er bedre 3D biografer i København? Så vil jeg gerne vide det :-)

jeg undgår helst opmarch-området / billetsalg / popcorn-og-sodavands-salgs området.... da det er overbefolket og støjende, og ikke særligt tiltalende. Derfor kun 4 stjerner.

Det fungerede fint at bestille på nettet omend jeg røg via Kino.dk og måtte indtaste det hele en gang til. Det fungerede super med print af billetterne ved indgangen ved at indtaste mobilnummer på bestillingen.

Parkeringsforhold på Fisketorvet er OK og gratis - men Fisketorvet minder mest af alt om det gamle SCALA med friture-duft og spis hvad du kan for 49 kroner tilbud.... det giver ikke det festligste miljø på vej ind i biografen.

Alt i alt en super 3D biograf, men rammerne kunne godt være federe...

See our review guidelines here.

Slidt og tacky sted på Fisketorvet - og så bliver filmen aflyst da lyden ikke virker!

Hvorfor går man i biografen? For en god filmoplevelse med stor skærm og perfekt lyd. Det er også en af de ting Cinemaxx brander sig på i deres reklamer inden filmen. Det er bare ærgerligt når man ikke en gang når at se filmen, da forestillingen blev aflyst pga. fejl i lydsystemet. Er lydsystemet ikke noget af det mest essentielle at have styr på, hvis man er driftsansvarlig for en stor biografkæde? Tydeligvis ikke hos Cinemaxx på Fisketorvet. Som plaster på såret fik vi pengene retur og en ekstra fribillet. Nu har jeg ikke tænkt mig at bruge fribilletten, da jeg aldrig har tænkt mig at besøge Cinemaxx igen. Vi fik ikke en gang et "det beklager vi" med på vejen, da vi fik pengene retur.

Kære Ida
Jeg kan mærke du har haft en rigtig ærgelig oplevelse i vores biograf og det beklager jeg.

Selvom vi har jævnlige kvalitets-tjek af vort udstyr, er det desværre sådan med it-udstyr, at den nogle gange driller og det er desværre umuligt at forudsige, hvornår sådan noget sker - måske kender du det fra din telefon eller computer; pludselig og uden grund skal tingene genstartes eller lign. Det er præcis det samme med vores teknik. Dog skal det siges, at det sker ret sjældent, men når det sker, så sker det desværre ofte i stimer.

Når oplever problemer, kan vi jo ikke give spildt tid tilbage, men giver selvfølgelig penge retur og kompenserer med en fribillet og en undskyldning. Sidstnævnte kan jeg forstå ikke skete, og det er selvfølgelig ikke i orden og det beklager vi.

Uden at det skal være nogen form for bortforklaring, vil jeg dog tro at personalet har være en smule presset, da det er aldrig rart at stå med ansvaret, når vort tekniske udstyr driller, og det er derfor vort personale ikke ydet den undskyldning som var situationen påkrævet.

Håber du kan bruge denne forklaring og undskyldning.

Gode biografer!!

Gode biografer!!! (København og Aarhus) :-)

Cinemaxx København -- yndlings biograf!

Cinemaxx København er helt klart min favorit biograf! Store flotte sale med fantastisk lyd og billede. Altid søde medarbejdere, og rimelige priser for popcorn/sodavand menuerne.

Ein absolutes Dreckloch - Bruuns-Cinemaxx

Bruuns - Cinemaxx hat seine besten Zeiten hinter sich. Das Kino ist teuer, runtergeranzt, das Personal unfreundlich und der ganze Schuppen verdreckt bis zum geht nicht mehr. Beim Besuch lag überall an und um unsere Plätze herum das Popcorn, Nachos und noch sämtliche andere Überreste unserer Vor-Besucher herum.

Es gibt in Aarhus viel mehr gut geführte Kinos die bodenständigere Preise mit besseres Service bieten. Dieses Kino hat uns das letzte Mal gesehen.

Man sollte eigentlich überhaupt nicht ins Cinemaxx gehen. Denn hier zeigt die eiskalte Profitmaximierung eine ihrer hässlichsten Fressen.
Es lebe das Heimkino......

Anton & Ingeborg Horst – Berlin

Mjeh.

Dette er eksklusivt møntet på Cinemaxx Aarhus.

Forundres altid over den ekstraordinært lange kø, man må tækkes med, når denne biograf besøges. Medarbejderallokeringen må være utrolig kompleks, når ligningen ikke kan løses på en nogenlunde tilfredsstillende måde.
Derudover er "gavekort" systemet arkaisk. Det må være designet af de samme mennesker, som står bag rejsekortet.

Men kan man se igennem med lang kø og tvivlsom indstilling til kundeservice, er Cinemaxx ok - It'll get the job done. Når mit sidste gavekort er brugt, er jeg dog tilbage hos hyggelige Biocity.

Hej Martin
Jeg beklager din oplevelse. Du har ret medarbejderallokering er kompleks, men det betyder jo ikke, at vi ikke skal kunne mestre det ;-) Vi er opmærksomme på at vort sliksalg i Aarhus ikke fungerer optimalt, og sætter i 2014 særlig fokus på dette område ...og får endda også bygget om.

Vedr. gavekort, ja, så vil jeg gætte på, at du mener det nye samarbejde, vi har med 'Bellevue', hvor gavekortet skal aktiveres på nettet. Det har voldt en del problemer, idet at det ikke fremgår tydeligt nok på gaveboksen. Du skal dog vide at det arbejdes der på hos 'Bellevue'. Vores egne gave-produkter burde der ikke være problemer med. Skulle det være dem du hentyder til, vil jeg meget gerne høre lidt mere uddybende om problemet.

At du ikke mener, at vores service er i orden tager jeg meget seriøst. Service er netop en af CinemaxX's kerneværdier - værdier som vi arbejder meget målrettet med. Jeg har ladet din klage gå videre til biografchefen i Aarhus, men hører gerne uddybende fra dig på aarhus@cinemaxx.dk.

Sluttelig vil jeg sige, at vi i CinemaxX meget gerne modtager henvendelser og kritik fra vore gæster - det er jo den bedste måde at opgradere de biografoplevelser vi leverer og lever af - og gerne under besøget, hvor vi har en chance for at reagere og agere på kritikken. Så når du nu næste gang besøger CinemaxX og noget ikke spiller, så vil jeg gerne henstille til, at du beder om at tale med vagthavende supervisor, men håber selvfølgelig ikke, at det skulle blive nødvendigt.

Nie wieder CinemaxX Aarhus

Puff!! Nie wieder CinemaxX Aarhus.
Die Säle sind verdreckt, die sanitären Anlagen unhygienisch, der Service lässt zu wünschen übrig.

Das ist eben das System: "CinemaxX" - es wird an allen Ecken und Kanten gespart.
Das Motto: wieviel können wir dem Gast zumuten, bevor er Alternativen sucht.

CinemaxX Danmark Details

CinemaxX har biografer i København, Odense og Aarhus. Alle biografsale har væg-til-væg lærreder, god benplads og kraftig hældning på stolerækkerne. Som den eneste biografkæde i Danmark, har CinemaxX billedopløsningen Digital 4K og Dolby Surround 7.1 i samtlige sale samt Danmarks absolut største lærreder. Biografen kan vise film i RealD 3D samt RealD 3D|HFR, og de største sale er udstyret med nyeste teknologi indenfor biograflyd Meyer Sound EXP.

Visit CinemaxX

Call us on: 70 101 202