CinemaxX reviews

CinemaxX reviews

4.0

Urimelig kort tidsfrist på gavekort.

Urimelig kort tidsfrist på gavekortet (1 år). "Normale" firmaer bruger 3-5 år. På gavekort box-en står der "billetterne er gyldige 12 måneder" Burde der ikke stå at gavekortet er gyldig i 12 måneder, således at man er klar over, at billetterne ikke kan fornyes. Ligeledes, så står der ikke udløbs dato på kassen. Dvs. man ikke kan se udløbsdatoen når man køber gavepakken, men derimod kun når folien er brudt og kassen åbnet.
Gavepakken kan købes i Føtex, Bilka og A-Z.
Mvh. Rene'

Hej Rene
Vi har mange forskellige gaveprodukter i handlen, men jeg formoder udfra din beskrivelse, at du har fat i de gavebilletter, der ligger i et blåt DVD'cover. Her er det vigtigt, at det IKKE er et gavekort - vi sælger også gavekort med gyldighed på 3 år. Du har fået en tilbudspakke bestående af billetter samt popcorn og cola -et tilbud, som vi kun kender prisen på et år frem. Derfor er gyldigheden 12 måneder. Disse blå gavepakker er i øvrigt ved at blive udfaset og erstattet af gavepakker, der automatisk registreres ved køb og har 12 måneders gyldighed fra købs-tidspunktet. Udløbsdatoen kan slås op på hjemmesiden www.bio-billet.dk

Håber dette svar giver mening.
Mvh.

Ingen svar på mail i 4 uger

Jeg har haft skrevet angående en billet som er udløbet, men jeg har ikke hørt noget fra jer i næsten en måned på trods af flere henvendelser.

Hej Joachim
Det kan jeg godt forstå du er utilfreds. Vi svarer dagligt på henvendelser fra vore gæster, så jeg kan simpelthen ikke forklare, hvad der er sker. Hvis jeg kan overtale dig til at gensende din henvendelse til koebenhavn@cinemaxx.dk, så skal jeg sikre dig, at du får svar inden for en arbejdsdag eller to.

Meget dårlig oplevelse...

Er lige kommet hjem efter en helaftensfilm(prisoners) i Cinemaxx Århus,
Under filmen var der meget larm fra en sal ved siden af, hvor der ihvertfald var gang i højtalerne, for det rungede som en i helvede, og det forstyrede helt vildt. Derudover var der ingen kulsyre(brus) i sodavandet, og popcornene var en blanding af gamle og nye, nogle af dem var helt gule og smagte mere af fedt og salt end andre...

Ellers en meget god film. Men alt andet var elendigt..

Reply from CinemaxX Danmark

Hej Thomas, først vil jeg gerne beklage din oplevelse, når man ulejliger sig ud af huset og betaler for en oplevelse, skal det jo selvfølgelig spille.

Lad mig starte med at kommentere det sidste først.
Den let gullige farve på vore popcorn skyldes olien og salten vi benytter og er ganske naturlig - den gule farve betyder bestemt ikke, at de er gamle. Vi popper vore popcorn i et særligt popcorn-køkken for at undgå at hele biografen lugter af olie og tranporter dem herefter popcornene direkte ned i varmeskabene i biografen.

Sodavand uden kulsyre er jo en kedelig affære. Biografen har tjekket indstillingerne og prøvesmagt og melder tilbage, at kvaliteten er som den skal være. Til en anden gang vil jeg bede dig melde tilbage til personalet, når du er i biografen, i situationen kan vi jo nemt kompensere med en ny sodavand fra en anden taphane.

Lyd fra de andre sale. Vores sale er bygget til at vise alle slags film og til forskellige lydniveauer, så har du kunne høre andre film i salen, må jeg desværre indrømme at indstillingerne til den anden film ikke har været korrekt. Jeg beklager og har bedt det tekniske personale tjekke op på sagen.

Lige nu kan jeg desværre kun beklage din oplevelse - det er rigtigt ærgerligt både dig og os, men jeg håber du en anden gang vil hive fat i personalet i biografen og udtrykke dine kritikpunkter, for så kan vi nemmere gøre noget for at afhjælpe og kompensere. Vi er faktisk meget glade for at få feed back - det gør os nemlig i stand til hele tiden af forbedre vores biografoplevelse.

minus eget slik

Socialt skævt og ubehagelig indstilling over for deres kunder. De kunne i stedet sætte prisen ned.

Hej Lisbeth
beklager den sene tilbagemelding, jeg er dog ikke sikker på jeg helt forstår, hvad det er du har oplevet. Vi hører meget gerne lidt uddybende om din oplevelse.

Gør dog rent

Så høje priser
Så burde det være rene toiletter og drikkelig kaffe
Toiletterne stinker som en festivals toiletter urin stank myg på tørre automaterne klistrede gulve ikke fedt at have 4 børn med i biffen og næsten ikke kunne lade dem gå på toilettet

Hej Mads
Et lidt sent svar:-(. Beklager du ikke bryder dig om vores kaffe. Vi drikker den jo selv, så jeg tror det er et spørgsmål om smag.
Vedr. Toiletforhold, så skal de selvfølgelig være rene og vi har også grundig daglig rengøring samt et personale, der som fast del af arbejdsrutinerne tjekker og soignerer toiletterne. Når du finder toiletterne, som du beskriver det, må der have været meget travlt, eller sket noget uventet, som har gjort at normale procedurer ikke er blevet fulgt - det beklager vi.

CinemaxX

urveræn lyd oplevelse med de bedste film

Et par kammerater og jeg tog i biografen cinemaxx og så Elysum som var en rigtig fin film. Filmen var fin som sagt men det var mere lyden og film oplevelsen som gav et godt indtryk.

Det er fine sæder, god lyd og skærm samt lækkert slik og sodavand udvalg som der høre til når man skal i biografen. Fin ben plads og udsyn.

Alt i alt rigtig god oplevelse.

Fin standard

Nem billetbooking, fin service og dejlige biografsale.

3 (for det meste) positive filmopleveler i Cinemaxx Fisketovert

Jeg går meget ofte i biffen, og for det meste er det altid BioCity Tåstrup eller Imperial jeg vælger, men da jeg gerne ville gense en film der ikke gik i Biocity, eller havde lyst til en shoppingtur inden filmen endte det med at mig og min mor valgte Cinemaxx Fisketorvet til vores sidste tre filmoplevelser.

Vi tog ind for at gense Star Trek Into Darkness, og havde ingen problemer med hverken salen eller sæderne. Men da filmen startede var lyden så utrolig høj at man var ved at blive blæst væk. Jeg er normalt ikke sart med hensyn til sådan noget, men det var ret ubehageligt, især da filmen har en stor del højlydte sekvenser. Hver gang der var en eksplosion hoppede man nærmest i sædet.

Frygtede derfor en smule at vi ville have den samme oplevelse når vi skulle gense Man Of Steel, men denne gang var lyden heldigvis langt mere normal. Ved ikke om det havde noget at gøre med salen som den anden film blev vist i.

I forgårs så vi så The Lone Ranger i Cinemaxx's Sal 1 og det var faktisk en ret postiv oplevelse. Salen er indrettet på en rigtig god måde med den måde sæderne er placeret. Så næsten uanset hvor høj en person der sidder foran dig kan du stadigvæk se. Sæderne er ikke de bedste eller mest komfortable i forhold til andre biografer men heller ikke forfærdelige.

Syntes desuden det er meget rart at deres kiosk sælger nacho's :) Det er lidt anderledes. Desuden er der gode muligheder for at købe slik i Fisketorvet's diverse kioske.

Desuden er der langt mere liv i Cinemaxx end i BioCity og syntes altid det er lidt mere underholdene at se en film i en fyldt sal end i en tom.

Priserne er en smuuule høje i forhold til Biocity og en helaften's film koster næsteb det samme som i Imperial (som efter min mening er den ultimative biograf til storfilm) så det er lidt et minus.

Det er dog rigtig skønt at Fisketorvet tilbyder gratis parkering til Cinemaxx gæsterne. Da jeg ofte betaler billetterne hjemmefra og udskriver dem i automaten kan jeg ikke rigtig sige så meget om personalet. Men har i hvert fald ikke oplevet noget dårlig service endnu.

Alt i alt har mine oplevelser med Cinemaxx været postive so far :)

Slidt, beskidt og elendige sæder !

Cinemaxx Fisketorvet.

Synes standarden er dalet en hel del !
Toiletterne er - ja, mildest talt klamme (min 6 årige datter nægter at bruge dem) !

Stolene er slidte og under al kritik at skulle betale for at sidde i. To gange har jeg nu været ude for at ende i en stol, hvor ryggen er slatten og glider i tilbagelænet position bare man sætter sig. Man sidder virkelig dårligt !

Ingen kompensation at hente hos medarbejderne som i den grad mangler imødekommenhed og kundepleje.

En omgang fribilletter til os som familie med slik, popcorn og sodavand, ville ikke være for meget at forlange !

Budget service og Budget sæder med alt for høje priser.

Hvad er det lige der sker for jeres sæder i bio 1 og de andre små bio. Skal jeg virkelig batele 90 kr for se en film og man kan ikke sidde i bio uden at jeres skide budget sæde læner tilbage. Det er sidste gang jeg tage i cinemaxx. Jeg havde så ondt i ryggen og det var frygtligt at side der inde. Sæderne minder om budget gæste madrasser fra jysk.

Service er også i bunden. Spørger man et par gange om der er andre gode pladser så bliver pattebørnene mobset over at skulle bruge lidt tid på kunderne.

Og priserne stiger og stiger. Så kan man da ligeså godt tage til den bedste biograf og se film i Imperial til samme pris.

Værste service

Hej Cinemaxx
Jeg skriver her efter problemer med jeres '' respektløse '' vagter I har ansat. Jeg synes at alle jeres vagter stammer fra et andet land, hvilke jeg selv gør. Da en af dem smed os ud af biografen, for at havde hvisket med hinanden om filmen, da det var lidt svært at finde budskabet bag filmen '' loopers ''. Han kom med dårligste argument, '' Jeg vil ikke have at dansker ser os som dårlige indvandrere, derfor vil jeg ikke have jer her mere. Efter en lang diskussion med supervisor om at få refunderet pengene tilbage, fik det mig til at græde. Jeg er blot 15 år gammel, og har mistet lysten til at tage til jeres bio mere, pga. dårlig service. Det skal bare informeres at dette vil blive sagt til alle dem jeg kender, og jeg vil håbe at de ikke møder de personer igen. Jeg forventer et svar, med et ordenligt argument af jer med følgende spørgsmål. Hvorfor behandlede de os som fjolser, og sagde til alle billetmedarbejderne at vi ikke skulle få vores penge refunderet? Hvorfor gjorde de mig til grin foran alle andre kunder? Hvorfor prøvede de at true mig med at kalde på politiet, er det fordi han ikke var stærk nok til at svare mig på mine spørgsmåler? Hvorfor fik de mig til at græde foran alle?
Mvh En sur kunde, som har lovet sig selv at gå udenom Cinemaxx. Palads er en stykke bedre med at få det bedste service.

Bedste biograf i DK - men...

...priserne på biograf billeter bliver kun højere og højere. Derfor kun 3 stjerner. Kan huske engang hvor en bio billet kostede 50 kr uanset tidspunkt

Let at bruge

Det er let at bruge denne side, både når man skal tjekke film og også når man skal bestille billetter. jeg har ikke haft nogle negative oplevelser.

Larmende på den ufede måde

Denne anmeldelse går på Cinemaxx i Kbh. Jeg har kun set ganske få film i Cinemaxx på fisketorvet, og det er der en god grund til. Så en superheltefilm for nogle år siden, og der sad en gruppe teenagere i den ene ende af salen og råbte til en anden gruppe i den anden ende - under HELE filmen.

Det var superbelastende, og der var ingen kontrol overhovedet. Var noget forundret over at en lille gruppe skulle spolere oplevelsen for alle andre. Så i modsætning til andre biografer i hovedstadsområdet vil jeg betegne Cinemaxx som primært rettet mod teenagere. Og det er hvad det er - for de vil jo heldigvis også gerne i biffen. Jeg gider bare ikke få spoleret min filmoplevelse af unødvendig larm, og vælger andre biografer.

Gode store sale.

+ gode store sale fra sal 1-5
+ sal 1 er virkelig god
+ god lyd
- ok sæder, og ok rent.

Minus
- ucharmerende lobby
- fesen slikbutik (brug center kiosk istedet)

Kan anbefales stadig, da kerne servicen fungerer...

Fin biograf

Var inde og se The Avengers i går, lørdag d. 5 maj kl 20:30 i Cinemaxx, Bruun's Galleri Århus.

Priserne på popcorn og sodavand var som forventet, og vi kunne 'opgradere' vores sodavand til en større i en menu for 5kr ekstra. Udemærket.
Vi fik meget sent lov at komme ind og sidde. Sæderne er ligeså smalle som i en flyver fra SAS' budgetrejser. Svagt ubehageligt at sidde i for en 2m høj gut der har en lille smule på sidebenene.

Det værste af det hele var dog reklamerne. Jeg vil ikke kunne beskrive det uden at overskride den sobre tone. Lange, kedelige reklamer som f.eks. Cartoon Networks nye 'Hits' CD der varede 2min. Provokerende som det var, var der endda en tæller i bunden der viste hvor længe vi skulle glo på det endnu. 5-6 små Haribo reklamer, fordelt ud over de 30 minutters reklametid der var inden filmen begyndte. - Og lad mig understrege. Der var mellem 20 og 30 minutters reklametid.

- Og så traileren for den film vi havde betalt for at se.
Tro det eller ej, vi så hele traileren for The Avengers til en The Avengers forestilling. Her har man gået og forsøgt ikke at se nogle klip af filmen overhovedet, og har undgået spoilers som pesten.
Så er det fandme et dickmove at vise traileren til filmen vi har betalt for at se. Og yderligere, ufatteligt spild af tid for alle andre.

Man skulle så samtidigt tro at priserne ville falde i takt med alle de reklamer.
Men ak nej, 95kr med studierabat på 15kr. Billetprisen er derfor næsten hvad filmen kommer til at koste på DVD/BR.

Det er godt nok provokerende at få smidt så mange reklamer ned i halsen når man velvilligt har betalt for at se en film. Reklametid i alt overgår denne biograf en gennemsnitlig TV3 film i primetime.

Uacceptabelt.

fin site og god opbygning

Fine biografer er det også, med god lyd osv. sæderne er en smule dårligere end dem i biocity.... man får lidt ondt bag i efter en film :P

Har mange gange bestilt billetter på cinemax og har altid virket :D

CinemaxX Danmark Details

CinemaxX har biografer i København, Odense og Aarhus. Alle biografsale har væg-til-væg lærreder, god benplads og kraftig hældning på stolerækkerne. Som den eneste biografkæde i Danmark, har CinemaxX billedopløsningen Digital 4K og Dolby Surround 7.1 i samtlige sale samt Danmarks absolut største lærreder. Biografen kan vise film i RealD 3D samt RealD 3D|HFR, og de største sale er udstyret med nyeste teknologi indenfor biograflyd Meyer Sound EXP.

Visit CinemaxX

Call us on: 70 101 202