Cirkusrevyen reviews

Cirkusrevyen reviews

5.3

KOM ALDRIG TIL EN REVY HVOR DE FILMER TIL TV OG DVD

jeg var i cirkusrevyen den 23. august 2013. Jeg havde fået en sms dagen før, at der ville blive filmet til tv og dvd, men tænkte ikke videre over dette, da det var min formodning, at det ikke ville ødelægge oplevelsen. Der tog jeg gruligt fejl. Jeg sad på 4. række til venstre for scenen. og det SK**** kamera blev hævet og sænket konstant, frem og tilbage foran os, det ødelagde totalt den gode forestilling. Jeg har efterfølgende prøvet at skrive til Cirkusrevyen info@cirkusrevyen.dk to gange, og jeg har intet hørt fra dem. Så kritisabelt!!!

Det er sidste gang jeg er i Cirkusrevyen

I tirsdags d. 10-07 var jeg sammen med min kæreste og svigerfamilie ude for at se årets revy, som en årlig fast tradition for nu 6. gang i træk.

Jeg syntes at årets revy var bedre end sidste års revy indtil 3. sidste nummer i anden akt, hvor Ditte Hansen åbenbart syntes at jeg skulle være UFRIVILLIGT med i årets revy. Dette syntes jeg bestemt ikke om, hvilket hun burde med hendes professionalisme have set med det samme og allerede da hun sikkert åbenbart havde spottet mig ud, hvilket hun nok havde gjort i 1. akt. Hvis jeg havde haft mulighed for det så havde jeg forladt Cirkusrevyen under dette nummer og måske have sagt nogle mindre pæne ord til hende. Jeg syntes at hun gik ALT for langt i hvad man kan tillade sig at sige til en publikummer og i alt for lang tid. Ditte Hansen spiller videre som om intet var hændt, mens jeg havde det virkeligt dårligt (hvilket var tydeligt for enhver dér sad omkring mig). Jeg synrtes absolut ikke at det var sjovt at alle grinede af mig (sådan følte jeg det) og hvad var takken = Ingenting (for et par år siden kastede man for flere hundrede kr kager ud til publikum!!!). Jeg har tabt alt for Ditte Hansen, som jeg ellers indtil i tirsdags har syntes var en god skuespiller og jeg kommer ikke igen for at se flere Cirkusrevyer, så længe hun er med eller i andre ting som hun er med i.

Et råd til Cirkusrevyen: Prøv at tage i Wallmanns Salonger i Cirkusbygningen. Der er de gode til at spotte de rigtige mennesker ud, som de kan bruge i deres show.

Jeg kan på baggrund af ovenstående selvfølgelig ikke anbefale at man går ind for at se årets revy, da man kan risikerer at blive udsat for det jeg blev udsat for.

Fåes ikke bedre i dk

Nu er jeg ikke den store fan af revyer. Var inviteret af firmaet og må sige det var en positiv oplevelse. Man skal tage det som en del af charmen at det forgår i teltet, varmt/koldt etc i forhold til vejrlig og der er ikke meget behagelighed i de stive stole. Men det hele går op i en højere enhed og ender med dk´s ypperste revy.
Ulf og Didde er sindsyge dygtige, deres timing er eminet. Resten af truppen er i topklasse og det hele ender dermed på max stjerner. Vi tager gerne der ud igen. Ps. eneste minus var at en defekt stole ryg ødelage min kollegas bukser, men han ville ikke anmelde det så CR fik ikke mulighed for at gøre det godt igen, så hans eget problem.

Is Cirkusrevyen your company?

Cirkusrevyen A/S (Dyrehavsbakken) Details

Glæd dig til årets sommerrevy på Dyrehavsbakken. Med Lisbet Dahl i instruktørstolen og i fuld vigør på scenen sammen med nogle af Danmarks bedste revyskuespillere er rammerne på plads for endnu en forrygende sæson.

Visit Cirkusrevyen

We live here: Dyrehavsbakken 85