Cirque Bredbånd A/S reviews

Cirque Bredbånd A/S reviews

6.5

vil du ha dit net igang, Cirque tar sagen med et pang

hei.
Den support jeg har motta fra dere ligger ikke tilbake ifht. andre tele/bredbånd leverandører. Dere virker å svare hurtigt og fornuftigt. Mange tak :)
MVH
Johnny Broe

Utroligt dårlige

Afbrydelser, langsomme hastigheder og dårlig support...

HURTIGT EKSEMPEL (tilfældigt tidspunkt):
Jeg skal have 10mb/s+ download
Har lige nu taget en online hastighedstest
Resultat nu: 0,3mb/s - 300kbps

Godt nok ringe.

Kære Kasper,
Mange tak for din henvendelse.
Det er beklageligt, at du har skulle opleve nedetid på din internet forbindelse. Søndag den 30/3-2014 havde vi et mindre nedbrud , som netop resulterede i afbrydelser og lave hastigheder. Fejlen blev rettet samme dag.Og der er nu taget forholdregler ift den konkrete fejl, således at denne ikke opstår igen.
Har du yderligere spørgsmål ifm dette, er du meget velkommen til at kontakte mig via mail på tk@cirque.dk

Internet der ikke virker

Jeg har været kunde i en måned og har allerede 3 gange oplevet at mit internet har været ude af drift - senest idag = NU!

Der står ingen information på hjemmesiden og når man ringer til kundeservice bliver man affejet uden spørgsmål om, hvor man bor og en prognose for hvornår problemet bliver løst.

Det er simpelthen uacceptabelt, at man på så kort tid allerede har haft 3 dårlige oplevelser med Jer, hvor sidste udfald varede i næsten 3 døgn.

Jeg har allerede fortrudt mit valg af leverandør!

Kære Maja
Tak for din anmeldelse.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig og få løst de problemer du oplever med din internetforbindelse.
Dog kan jeg ikke slå dig op i vores systemer uden lidt mere uddybende information.
Er du venlig at kontakte mig på tk@cirque.dk ?
Med ønsket om en god dag og en god påske.

Utrolig ringe

Jeg har konstant ustabil internet selv om det er 100/100mbit internet, hver anden time ca så slår det fra i 3-5 min. Når man så ringer der ind og beder om at få "overvågelse" på, så siger de at de vil ringe til en med resultatet. Men det er ikke sket, selv efter 3 "overvågninger" som de har lovet de vil ringe tilbage på.
Alt i alt, utrolig dårlig service og internet. Og så har de også lang tid åben i telefonerne, men dem der sidder der de kan intet gøre.

OG NEJ DET ER IKKE MIN ROUTER !!!!!!

Reply from Cirque A/S

Hej Nicolai, og tak for din feedback.

Jeg kan se at vi i flere tilfælde har skrevet en mail til dig. F.eks. d. 11 december, hvor vi spørger omkring din opsætning, da vi ikke kan se nogen fejl i din internetforbindelse til Cirque (ligesom vi heller ikke kan til andre kunder i din ejendom) Vi har aldrig modtaget svar fra dig.

Du er velkommen til at kontakte mig på hra@cirque.dk

Hurtigt internet

Jeg har haft Cirque internet via GlostrupNet i mange år nu (siden begyndelsen af GlostrupNet)
Må sige at jeg syntes at det er super stabilt, også selvom jeg kan se at andre ikke oplever det. De fleste måneder har jeg en oppetid på 100%. (har et eksternt system der tjekker oppetid hjem til mig , da min lillebror har en Minecraft server stående ved mig)

Har naturligvis oplevet nogle gange det ikke har virket, hvor det så til tider har været umuligt at komme igennem til support. (kunne anbefale i simpelthen aktivere, telefon svare med besked om problemet, hvis i oplever mange ringer angående det samme) men vil sige at jeg syntes at nettet er blevet mere og mere stabilt jo flere år jeg har haft det.

Jeg har købt en internet linje på 100 / 100 det levere i fuldt ud op til.
De gange jeg har snakket med supporten, var det også en super god oplevelse, med venlige supporter der hjalp, med de problemer der måtte være.

Steffen

Hurtigt, men ustabilt: Status Quo

Når forbindelsen ellers er til stede er hastighederne helt vanvittige, uanset om det er 50 eller 100 Mbit fiber. Problemet er, at der ofte er nedbrud og at nedbruddene varer meget længe: I skrivende stund har det taget snart tre dage at få noget udbedret, og det er bare ikke godt nok i 2014.

Før min forening sprang over på Cirque (i December '13) var jeg kunde hos Telenor, der kostede cirka det samme og var langsommere. Til gengæld havde forbindelsen en meget høj oppetid, og supporterne svarede indenfor få timer.

Af andre oplevelser kan nævnes, at man kan sende en mail til kundeservice, som først bliver opdaget adskillige dage efter - det virker som om der er et automatiseret system på plads til at sortere henvendelser, som ikke giver besked når der er nyt.

I øjeblikket kører det for mit vedkommende på sidste chance, før jeg - desværre - må erkende, at xDSL simpelthen bare er mere stabilt.

Opdateres løbende.

Kære Thomas
Mange tak for din anmeldelse.
Jeg kan forstå at du oplever en del udfordringer med din internetforbindelse !
Det vil jeg meget gerne hjælpe dig med. Da jeg også kan fornemme, at du ikke føler at have fået respons fra vores kundeservice , vil jeg høre om du vil ulejlige dig med at skrive til mig på : tk@cirque.dk og oplyse dine kontakt oplysninger ?. Så vil jeg kontakte dig snarest.
Med ønsket om en god dag.

Super service, stabilt net,lave priser

Jeg kan varm anbefale Cirqe som udbyder af både telefoni og internet. De sidste knap seks år har jeg haft Cirque som udbyder gennem det boligselskab, jeg bor i. Den længste ventetid, jeg har haft ved henvendelser, er to minutter. Der er fulgt op på mine spørgsmål, og en sag er ikke sluppet, før jeg har fået løst problemet. Hvis du bor i en boligforening/andels- eller ejerforening, så undersøg, om Cirque er en mulighed. Jeg er endnu ikke stødt på nogen, der kan konkurrere med prisen - og slet ikke med servicen!.

Konstant udfald på Hvissingenet

Internetforbindelsen er ekstrem ustabil og Cirque er altid overrasket og virker ret lige glade når man ringer til deres kundeservice ikke en eneste gang er et nedbrud skrevet ind under driftstatus på deres hjemmeside hvilket for mig virker som et forsøg på at skjule deres ustabile forbindelse. Cirque kan ikke anbefales....

Kære René Wandel Olsen,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har fået indtryk af, at vores kundeservice ikke interesserede sig for din henvendelse, for det bestemt ikke tilfældet! Vi vil meget gerne hjælpe!

Under normale omstændigheder, ville jeg ikke vælge at debattere disse meget specifikke sager i dette forum, men da du selv nævner hvilken forening det drejer sig om, så vil jeg gerne uddybe lidt nærmere.

Der er flere elementer i denne sag…
Årsagen til at vi har valgt ikke at lægge orienteringen om "nedbruddet" på vores drift status er, at sagen er lokaliseret til et specifikt sted i jeres boligforening, og har derfor ikke noget at gøre med et generelt nedbrud i ”verden” eller i jeres boligforening.

Sagen er den, at den switch dit udstyr sidder på er i stykker (og det påvirker dig og nogle få andre beboere). Vi har, siden vi konstaterede at udstyret var gået i stykker, været i tæt dialog med både din boligforening samt den kablingspartner I entrerer med, for at rette op på situationen, - og jeg kan forsikre dig for, at der bliver arbejdet på højtryk fra alle sider, for at finde en løsning på sagen.

Vi vil meget gerne drøfte dette nærmere, – og du er naturligvis meget velkommen til at kontakte mig på 77 33 71 51 eller min kollega Jerry Filbert på 77 33 71 03.

Med ønsket om en glædelig juletid – de bedste hilsner

En flok amatører

Jeg kan kun blot sige, at Cirque ledes af en flok amatører. Intet fungerer. Hverken bredbånd eller telefoni. Har forsøgt at få en fastnettelefon til at fungere i snart 2 måneder!!! Man skal tro det er løgn. En ting er sikkert, så snart jeg kan, skifter jeg leverandør.

Kære Cristina,

Jeg kan læse, at du har været uden fastnettelefoni i to måneder (og muligvis også internet i en periode), og jeg antager ud fra dine formuleringer, at du har kontaktet vores kundeservice for assistance.

Jeg har ikke mulighed for at finde dig i vores systemer blot vha. et navn, og kan derfor kun gisne om hvad der mon har været/er galt!
Vil du derfor ikke være sød, at give mig muligheden for at hjælpe dig, så månederne frem til dit skift af leverandør bliver så behagelige, for dig, som overhovedet muligt?

Jeg håber, at du vil kontakte mig på enten jnj@cirque.dk eller 77337151.

De bedste hilsner

Hurtigt og stabilt internet

Hej
Nu har jeg været en glad og tilfreds ejer at Cirque bredbånd i næsten 2 år. Jeg har haft en forbindelse som hed 40/40 mbit og den har levet op dens titel. jeg har kun oplevet et stabilt net. For noget tid siden blev det så muligt at opgradere til en 100/100 mbit forbindelse og det valgte jeg, og indtil videre virker det også upåklageligt.

Lave priser, lav service og kvalitet.

Må give denne anmeldelse, da jeg mener deres produkt er virkelig dårligt.

Jeg ringer til jeres formodet "døgnsupport", da min linje igen igen igen er nede. - Ja tak, han hverken kunne eller ville hjælpe. Jeg ser det som en fin service at have døgnsupport, men det kræver sgu at i så faktisk er villige til at hjælpe folk. Næ han kunne ikke reagerer på et nedbrud på baggrund af 1 kunde.

Jeg har absolut jeres produkt af nød og bestemt ikke af lyst.

Eneste grund til at i ikke får 1 stjerne er pga prisen. Men den lave pris bliver i den grad overskygget af alt for meget nede tid og generelt ustabilitet.

Kære Kenneth Ariel Porter Christensen,

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager at du ikke fik hjælp da du kontaktede os.

Jeg har forsøg at finde dig i vores kundekartotek, men det ser ikke ud til, at du er oprettet med dine mellemnavne. Jeg har dog alligevel en formodning om hvilken forening du muligvis bor i, men før jeg udtaler mig helt konkret, så har jeg brug for at vide hvor du bor. Vil du ikke være sød at sende mig en mail på jnj@cirque.dk eller ringe til mig på 77 33 71 51, så vi i samarbejde kan få løst din sag?!

Jeg håber at høre fra dig!

Med ønsket om en god dag - venlig hilsen,

Jeanne N. Jensen

God kundeservice

God og hurtig åbning af TV pakke.

Det passer bestemt ikke!

Her til højre på Trustpilot -------------->
Står der følgende:

"VI TILBYDER BEMANDET KUNDESERVICE 24/7/365
- og kan assistere med alt fra teknisk support til fakturaspørgsmål."

Jeg ringede til Cique kundeservice klokken 19:59 søndag aften, fordi mit internet var nede, så sagde "Mark" fra kundeservice at de ikke har adgang til se mine personlige oplysninger og at de ikke yder support på internet og fastnet.

Jeg tænkte at det ikke kunne passe fordi Cirque reklamer overalt på deres sider og på trustpilot at de yder bemandet kundeservice 24/7/365, og at de kan assistere med alt fra teknisk support til fakturaspørgsmål. Derfor ringede jeg lige op igen for lige at få bekræftet om det jeg nu forstod var rigtigt forstået, og talte denne gang med "Andreas" og fik samme besked, iøvrigt så var han lidt mundlam da jeg læste op omkring hvad Cirque lover deres kunder.

Det er selvfølgelig hverken Mark eller Andreases skyld!

Men det er da for ringe Cirque, intet kan rette op på min oplevelse, fordi det er ikke hverdag jeg får brug for at tale med jer. Der røg den søndagsfilm vi skulle have streamet!!!

De var iøvrigt ret gode da jeg ikke havde brug for support.

Dårlig søndag herfra Cirque :(

Kære Rabih Turk,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du ikke har fået den hjælp du havde behov for da du kontaktede os.

Jeg har forsøgt at finde dig i vores kundekartotek, men desværre har søgningen på dit navn ikke været nok.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, og jeg vil derfor bede dig kontakte mig på 77 33 71 51 eller jnj@cirque.dk.

Jeg håber at høre fra dig snart.

Med ønsket om en god - de bedste hilsner,

Koordinator for BoligNet

Billigt, stabilt og god service

Det er altid nemmere at skrive noget negativt, end positivt. Da jeg ikke har noget negativt at sige, bliver denne anmeldelse meget kort.
Kan kun anbefale Cirque !!

Det kan ikke blive bedre

Jeg flyttede 16 juni ind i min nye lejlighed, jeg bestilte mandag den 17 juni internet og efter de havde fået bestillingen ringede jeg igen og under samtalen åbnede de internettet, (hurtig service)

nu hvor jeg så er kommet på plads og ville have lidt tv kanaler, bestilte jeg igen de sagde at der nok ville gå 1½ uge da deres montør kun er ude 3 gange i måneden (fair nok da det også er sådan ved andre selskaber) men allerede dagen efter åbnede de for tv kanalerne, det er mere service end jeg regnede med.

Det er dejligt at det hele går så hurtigt, ventetiden i telefonen har været mellem 30 sekunder og 2 minutter (så syntes det er meget rimeligt og ret super med deres åbningstider selv i weekenden)

Internettet har virket uden problemer i de sidste 2 måneder.

Cirque vi lander på 5 stjerner.

Begrundelse: lav ventetider både til support/bestilling og til varen kan bruges.
Super venlig og hjælpsom kundeservice, de er gode til at hjælpe og forklare alt så man er i gode hænder.

Personligt ud fra mine egne oplevelser kan jeg kun anbefale Cirque

Ventetid..

Jeg har lige ringet for at få svar på nogle spørgsmål. I brevet fra firmaet står der: "Tøv ikke med at kontakte os, vi er her for at hjælpe!"

Ja tak, men har siddet og lyttet til Roxette og Robbie Willams i over 10 minutter uden så meget som at høre et "Du er nu nummer..." ... Der sker simpelthen ikke noget. Man skulle tro, de holder frokostpause. Det er også fair nok, men så vil jeg gerne vide det, så jeg ikke venter så længe.

Kære Katrine Schaffalitzky De Muckadell,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har været uheldig at støde ind i noget ventetid, i dit forsøg på at kontakte vores kundeservice.

Jeg kan fornemme på din beskrivelse, at du ikke fik besvaret din henvendelse.
Hvordan kan jeg hjælpe dig?

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jnj@cirque.dk eller på mit direkte nummer: 77 33 71 51.

Jeg håber at høre fra dig snart.

Med ønsket om en god dag - venlig hilsen,

--------------

Kære Katrine,

Tusind tak for et par behagelige samtaler.

Jeg glæder mig til at servicere dig når du bliver kunde.

Velkommen til!

Bedste hilsner,
Jeanne

godt ord igen

Efter en del misforståelser er der nu kommet en afklaring.
Man kan sige at det produkt jeg har købt har været det forkerte til mit brug, og jeg tror at deres mobile bredbåndsløsning kan gøres bedre andre steder. Bare det at et modem de tager 1150.- for, kan fås til 1.- i forbindelse med et andet abbonnement.
Deres faste bredbånd har derimod altid virket upåklageligt og jeg har ikke set det billigere andetsteds.
Selvom jeg synes at deres kundeservice har været mangelfuld, har deres opfølgning på problemerne været grundig og tilfredsstillende.
Sigurd Johansen

Kære Sigurd,

det ligner en misforståelse. Din regning på kr.1610,- omfatter blandt andet en Huawei 4G router til kr.1149,- vi har sendt til dig og ikke et stort overforbrug.

ring eller skriv til os, så vi kan få denne sag bragt ud af verden.

mvh. Jerry
Cirque

Top service og så på en lørdag!

Min telefonsvarer er gået i lås i udlandet og jeg ringer til cirque i dag på en lørdag. Sørme besvaret også.
Mads lyder flink, lytter og er løsningsorienteret med det samme. Den låses først op mandag pga. Telia, men Mads' indsats er til 5 stjerner! ;-)
Som kunde føler man sig taget godt, seriøst og proffesoonelt af.

Ustabilt af helveds til.

Aldrig har jeg nogensinde oplevet et så ustabilt internet før, end som det cirque tilbyder os. Hver weekend har vi ca 10% af den forbindelse som vi burde have, og det er fuldstændig ubrugeligt, og om søndagen kan man ligeså godt droppe alt om at gå på nettet, og så er det sku da godt man har et stabilt mobil net som virker meget bedre.

det er sku uacceptabelt !

Kære Claus,

De oplevelser du har med vores internet er ikke i orden.
Vi er nødt til at finde fejlen sammen med dig, på et tidspunkt hvor du er hjemme.
hvis du sender mig dine kontaktoplysninger og et tidspunkt hvor du er hjemme, skal jeg sørge for at du bliver ringet op og får hjælp af vores tekniske support.

mvh.
Jerry Filbert
jf@cirque.dk
Markedschef
Cirque

-----
19/9-2013
Kære Claus Riis

Jeg kan forstå på min kollega, at han fortsat ikke har hørt fra dig, og derfor henvender jeg mig nu.

Jeg vil gerne give dig en opdatering i sagen.
For et par uger siden deltog jeg i et møde med din boligforening samt dennes tekniske parter, og jeg kan orienter om, at samtlige parter er enige om, at der skal tages nogle beslutninger der sikrer udstyr og funktionalitet i fremtiden.

Den endelige beslutning ligger hos bestyrelsen, hvorfor administrator skal mødes med bestyrelsen, og fremlægger beslutningen/konklusionen for dem. Når denne er fremlagt, vil bestyrelsen træffe deres beslutning.

Jeg hører fra administratoren når mødet er afholdt, og håber på at kunne planlægge det videre forløb derefter.

Jeg har dig in mente, og håber at kunne komme med yderligere oplysninger snart.

Du må meget gerne kontakte mig såfremt du har behov - jeg træffes på 77337151 eller jnj@cirque.dk

De bedste hilsner,
Koordinator for BoligNet

Var super glad for god vejledning, på et plan hvor jeg også kunne følge med, da jeg ikke ved så meget om bredbånd. Sød og høflig medarbejder, og det betyder meget for mig når jeg ringer helt forvirret ind ;-) Billig bredbånd som virker upåklageligt.

Cirque Bredbånd A/S (Kun for Boligforeninger)

Vi tilbyder bemandet kundeservice 24/7/365

- og kan assistere med alt fra teknisk support til fakturaspørgsmål.

Hurtig respons på telefonen

- vi besvarer 80% af alle opkald indenfor 60 sekunder

Hurtig korrespondance pr. mail

- vi besvarer alle e-mail inden 24 timer

Hurtig reaktion ved driftsforstyrrelser

- vi overvåger infrastrukturen og reagerer proaktivt på hændelser

Om virksomheden

Cirque Bredbånd A/S blev stiftet i 2001. Vi leverer telefoni, bredbånd og tv-løsninger til bolig- og bynet over hele Danmark, med alt fra 100 til 10.000 tilsluttede husstande. Kombinationen af lave omkostninger, overskuelige regninger, moderne teknologi, og 24-timers kundeservice fra vores dygtige medarbejdere betyder, at Cirque Bredbånd er den foretrukne løsning for bolig- og bynet i Danmark. Cirque tilbyder løsninger i samarbejde med førende installationsvirksomheder.

Visit Cirque Bredbånd A/S

Kontakt os