Cisv reviews

Cisv reviews

7.4

Fantastisk koncept

For 31 år siden var jeg afsted med CISV i Graz i Østrig (4 uger), dette var en af de største oplevelser i mit liv, hele turen og opholdet var fantastisk.

CISV er en demokratisk, international, frivillig, uafhængig, ikke-politisk og ikke-religiøs organisation.

Siden 1951 har CISV afholdt en lang række lokale aktiviteter, internationale lejre, værtsfamilieudvekslinger og lokale udviklingsprogrammer. Disse aktiviteter og programmer har lært børn og unge mennesker om fred og krig, bæredygtig udvikling og menneskerettigheder. Først og fremmest skaber CISVs programmer grundlaget for – ofte livslange – venskaber på tværs af nationale og kulturelle grænser.

Hvert år arrangerer vores frivillige programmer for unge og voksne i mere end 60 forskellige lande.

Denne fredsorganisation kan klart anbefales !

Is Cisv your company?

Cisv Details

Velkommen til CISV Danmark. Vi arrangerer internationale programmer og aktiviteter for børn og unge fra hele verden. Hvis du har lyst til at få nye venner fra hele verden, udvikle dig selv dig selv og blive en del af et globalt fællesskab, så er CISV Danmark noget for dig. Gennem vores uddannende programmer giver vi mennesker i alle aldre mulighed for at opleve spændingen og begejstringen ved mødet med kulturelle forskelle.

Visit Cisv