Citroen reviews

Citroen reviews

4.6

ELENDIG SERVICE

Jeg købte min Toyota IQ gennem Citroen i Birkerød. Jeg forstår stadig ikke at man kan sælge en bil med SÅ sindssygt grimme bagbremser selv om den ½ år inden har været til syn. Der har været noget fusk indblandet der det næsten sikkert. jeg har haft bilen ½ år og venstre bagbremse skriger og hyler værre end en meget aggressiv fugl! Det kan ikke være rigtigt at man går ned på udstyr! og når man ringer og siger noget, får man bare af vide at bilen er solgt for en privat, og de kun har skrevet fakturaen for at man kan få lov til at låne pengene til bilen gennem dem. Ellers frasiger de sig alt hvad der hedder brugtvognsgaranti mm.! . så bør de oplyse det ENDNU bedre til folk end gjort i forvejen at "VI FRASKRIVER OS ALT" ! for så havde jeg nok valgt at se bilen ekstra igennem i sømmene! Jeg vil ALDRIG nogen siden købe bil mere uanset mærke, hos en Citroen forhandler ALDRIG!

Rådden information!

Nu har jeg levet uden bil i 2 måneder og havde derfor kigget længe og havde bestemt at citroen havde et godt bud på min næste bil. Da jeg ved lukkedagene her i jul er anderledes sendte jeg en mail for at høre om åbningstiderne siden de ikke lige magter at oplyse jule åbningstider på deres hjemmeside. jeg fik svar at fra d. 27 havde de åbent som normalt dog ikke helligdage, jeg kunne derfor se at de ville have åbenbart idag, søndag, 11-16 hos den lokale citroen forhandler. men ak, de havde ikke åbent - så jeg måtte køre forbi Ford og Seat - og endte da også med at købe en sprit ny Seat. Hvis i gerne ville have solgt mig en bil, så kunne i bare have skrevet at der var lukket i dag, så var jeg kommet imorgen - men siden oplysningen var dårlig gad jeg ikke vente på jer til imorgen. øv bøv citroen.

Det kører bare....

Købte i Maj 2010 en fabriksny Citroën hos Citroën Aarhus N... Har kørt 125.000 (pendlerbil) ingen problemer, igen mærkelige lyde.. Kort sagt er jeg ovenud tilfreds med min bil :-) bilen fremstår så godt som ny selvom man skulle mene at 125.000 km skulle slide lidt. Ingen reparationer kun service... Ville til hver en tid anbefale Citroën

Første og sidste gang...

Vores fabriksnye C3 blev leveret (senere end aftalt) i nov 2011 med forkert størrelse hjul!? Få måneder efter levering, var der knas med bagerste støddæmpere, som begge måtte skiftes. 11 mdr. (20.000km) efter køb er interiøret omkring midterkonsollen begyndt at skalle. En anelse tidligt for en bil, som udelukkende bruges til konekørsel til og fra arbejde, skulle man mene? Citroén afviser at dække skaden, som ifølge dem skyldes, at man kan have gnedet sine bukser op ad plastikken, som skaller. Fortryder i den grad, at vi i sin tid ikke lyttede til venner og bekendte, som advarede os mod at handle hos Citroén.

Dårlig Service

For ca. 1 måned siden kontaktede jeg citroen, da jeg skulle have lavet min service aftale om, efter en del forsøg får jeg fat i Heidi Østergård der lover at jeg få en mail ugen efter.

Da jeg ikke modtager noget ringer jeg til citroen igen men der er Frk. Østergård ikke til at få fat i.

Ugen efter prøver jeg endnu engang og igen kan jeg ikke få fat i Frk. Øster Østergård, denne gang beder jeg medarbejderen jeg snakker med om at hun skal kontakte mig og giver alle de informationer der er brug for.

Men jeg har stadig intet hørt, selv om jeg har indtalt beskeder ¨på Frk. Østergårds mobil svare.

Ville aldrig selv købe en citroen

Har en Citroen firmabil, magen til ringe bil skal man lede længe efter, kunne aldrig selv drømme om at købe en.

Is Citroen your company?

Poul Rasmussen Holding A/S Details

Citroen præsenterer sit udvalg af nye biler. DS3, C1, C3, C4, C5 Sedan, C5 Tourer, C3 Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Berlingo, Jumper, Jumpy og Nemo. Citroën Serviceaftaler giver dig tryghed i hverdagen. Kreativ teknologi. Velkommen til Citroën.

Visit Citroen

We live here: Graham Bells Vej 15