CityCallCenter ApS reviews

CityCallCenter ApS reviews

9.3

Servicenivauet er fremragende!

Vi har med stor succes overdraget vores 1. stemme udadtil, til CityCallCenter. Tilgængelighed er en essentiel faktor i vores branche og netop den opgave løfter CityCallCenter så flot. Vores kunder er tilfredse med ordningen, så vi kan ikke bede om meget mere. Stor ros til staben hos CityCallCenter, for et meget højt serviceniveau.

/Kenkia

Altid tilfreds.

Har brugt CityCallCenter ApS i over 5 år nu med mine to virksomheder og det fungere bare... de er skide søde og altid venlige ved mine kunder... stort thumbs up herfra!

Takker!

CityCallCenter hjælper os hver dag til en bedre kundeservice døgnet rundt.

CityCallCenter hjælper os hver dag til en bedre kundeservice hos www.Planday.dk . CityCallCenter hjælper os både i åbningstiden, hvis vi har for mange kald eller er i møde, og udenfor vores normale åbningstid. Det er en kæmpe hjælp, og betyder at vores kunder i hele verden kan ringe til os døgnet rundt. En service, som vi ellers ikke ville kunne tilbyde. Vi er rigtig glade for CityCallCenter.

Gode faciliteter, rimelige priser, fin service og imødekommende personale

Fungerer bare

Har været kunde hos CityCall i et par år.

God, venlig og professionel betjening,

Det fungerer bare

Lever helt op til forventningerne og kan klart anbefales.

Allan Beck Jensen, DIGITAL CAB ApS

Et smil i telefonen

5-stjerner !
.. Er ganske enkelt hvad CCC skal have for deres fremragende service. Man møder altid en venlig stemme i telefonen og vores kunder er meget tilfredse.
At have nogen til at tage telefonen så vi kan afholde uforstyrrede møder og tage "ud af huset" uden at svigte kunderne, er kun noget vi kan anbefale alle virksomheder.

//Diana Thomsen, Skovbo Data

Mange dejlige oplevelser med CCC

Jeg kan kun varmt anbefale CCC - jeg har benyttet mig af dem i knap 6 år og har ikke haft en eneste klage, tværtimod. De har været med at gøre min arbejdsdag meget lettere og mere fleksibel.

Dejlig smilende piger og ikke kun i telefonen.

Pigerne har deltaget i flere firmaarrangementer for at vi kunne lære hinanden bedre at kende og det har bestemt ikke været kedeligt.

Så mangler din virksomhed en ekstra hånd til at tage telefonen - giv´ CCC et ring.

Jeg bruger CityCallCenters adresseservice og det fungerer helt fantastisk - jeg får besked når der er post og jeg kan selv hente posten eller de kompetente piger i receptionen sørger for at videresende den til mig. Tilsvarende med deres telefonservice - det fungerer og mine kunder får altid en smilende pige i røret som giver klar besked.
Så jeg kan varmt anbefale CityCallCenter

Kanon service!

Pigerne hos CCC har gjort min hverdag MEGET nemmere, ved at de tager imod opkald fra mine kunder, og sørger for de får en profesionel og faglig behandlling, som gør at de føler sig trygge og sikre.
Jeg skulle have gjort det for LÆÆÆNGE siden!!!! :-)

Christian Larsen
El-installatør

Det virker bare!

City CallCenter hjælper vores kædekontor med at tage telefonen når vi selv taler i telefon eller holder møder. - Og det fungerer bare!
De vigtigste opkald er naturligvis fra vores kunder. Dem betjener CCC-pigerne med stil og får kunderne guidet frem til den rette lokale afdeling for deres bestilling af varer, forespørgsler mv.
Den den af opkaldene, der kræver kædekontorets svar, sendes som høflig email til os fra pigerne, altid med navn, telefonnummer og besked.
Også vores egne afdelinger kommer i kontakt med CCC-pigerne, når de ringer til kontoret. På den baggrund er vi flere gange blevet spurgt om vi har ansat flere på kædekontoret, for de har talt med sådan en sød pige, som de ikke lige havde talt med før.

Tak for god service!!

Karen Madsen
Markedsføringskoordinator
Cafax Gruppen A/S

Professionelle og naturlige

CityCall center passer vores telefoner upåklageligt, og med stor professionalisme og godt humør. :)

Jeg ville ikke tøve med at anbefale dem.

Velfungerende og professionelt

Vi har gennem det sidste år brugt City Call Center som telefonbetjening for vores advokatfirma på ca. 35 medarbejdere. Samarbejdet fungerer upåklageligt, servicen er glimrende, og vores kunder oplever i al væsentlighed en professionel og ensartet betjening. En af de væsentlige fordele er i øvrigt også, at call centret er åbent hver dag fra kl. 08:00 - 17:00, hvilket ville være svært at opnå internt i huset med kun én receptionist. Derudover er der givet for vores vedkommende en økonomisk besparelse ved at outsource denne funktion, hvilket naturligvis heller ikke er uvæsentligt.

Morten Rüdevald
Direktør, advokat

Advokatfirmaet Brockstedt-Rasmussen

Bentsen VVS ApS

Det er simpelthen det bedste vi har brugt penge på længe. Effektive og dygtige, kunder føler sig altid godt behandlet, og vi bliver informeret hurtigt om opkald. KAN KLART ANBEFALES.

Dem ville jeg vælge igen!

City-pigerne er søde, dygtige og professionelle.
Det samarbejde jeg som kunde har haft med dem, har givet mig det indtryk at de er gennemsyret af den holdånd der skal til for at skabe et vinderhold. og det ér de!

kasper

Fantastisk samarbejde

City Call Center håndterer min post og tager imod mine gæster, og de er super professionelle og et rigtig godt ansigt udadtil for min virksomhed. Desuden er de altid søde og hjælpsomme og gør lige det der "ekstra", hvis man har travlt eller ringer hjem fra en rejse og skal have ordnet noget uforudset.

Ypperligt !!!

Kedeligt, at man ikke kan give 6 stjerner.

CityCallCenter har passet og plejet min virksomhed hver eneste dag på aller aller bedste vis. Professionelt, hurtigt, dygtigt, morsomt og kærligt. Ligegyldig hvem af de søde piger, som nu har taget mod beskeder, bliver jobbet altid passet til ug+
Tak søde piger og tak til dig Pouline for din professionelle måde, du kører din virksomhed. I hører alle tæt sammen med min :-)

Altid smilende på telefonen

Jeg bruger City Call Center i forbindelse med telefonpasning, og har været meget tilfreds med deres service.

De er altid smilende på telefonen.

Kommer helt sikkert til at bruge dem i andre projekter også, og har også anbefalet dem til andre.

Altid et smil i telefonen

Vi har anvendt citycallcenter i 4 år nu og er meget tilfredse med den service vi får. Vi har til dato aldrig oplevet at en kunde, partner eller anden der har kontaktet os via citycallcenter ikke har været tilfreds med besvarelsen af opkaldet. Det til trods for at vi modtager opkald fra mange forskellig lande og vi selv ofte er på rejse.
Jeg giver uden tvivl citycallcenter min bedste anbefaling til enhver der har behov for professionel telefonbetjening

CityCallCenter ApS Details

Personlige sekretær- og telefonservice. Prøveperiode tilbydes.

Visit CityCallCenter ApS

Call us on: 80202029