Citycarwash reviews

Citycarwash reviews

6.5

Bruger aldrig City Car Wash

De lavede ridser i samtlige ruder og lygter på min bil!! De mente de var der før jeg kom. Men min bil var 14 dage gammel! Så det tror jeg ikke selv på. Det skyldtes deres manuelle vaske børste som de står med. Den ansatte indrømmet af ridserne ikke var der før jeg startede. Men chefen var ikke enig.

Bedre end almindelig bilvask

Og så koster ikke mere end de dyre vaskehaller. Kan godt lide at de spuler og rengører bilen først på de vanskelige steder inden man man bliver sendt ind i vasketunnelen.

Is Citycarwash your company?

City Car Wash ApS Details

Visit Citycarwash