Cityparkering reviews

Cityparkering reviews

Very low
1.2

p-bøde for en bil jeg ikke ejer...

Har lige modtaget en rykker for en P-bøde for en bil jeg aldrig har ejet.... ovenikøbet for parkering et sted i Århus jeg aldrig har været..... bøden skulle være udskrevet d. 23/11-13, men får en rykker nu?
Det lyder satme som om i har styr på det i jeres lille skod snyderfirma, bare ærgerligt jeg er gift med en advokat! Held og lykke til jer siger jeg bare!

Parkeringsbøde for at parkere et sted, jeg ikke har parkeret og uden mulighed for at klage i tide...

Har netop fået en bøde for at parkere på Tomsgårdsvej 1-11 d. 08.03.2014 kl 09:09. Fair nok, men jeg holdt altså på Møntmestervej. Kiggede godt nok efter skilte, og kunne ikke se nogle, men derfor kan det godt være det var ulovligt. Der hvor filmen knækker for mig, er at der ikke sad en bøde i forruden, for så kan man jo passende sende en rykker. Godt nok uden rykkergebyr, men når man sender den med ti dages betalingsfrist, og bøden er dateret d. 24.03.2014, og altså til betaling inden d. 03.04.2014, men først afleverer den i "kundens" postkasse d. 03.04.2014, så får man hurtigt smækket et rykkergebyr på 100,- oveni, da den eneste klagemulighed et at skrive et brev til en postboxadresse. Dvs. man skal bruge yderlig et par dage på at de modtager brevet og kan sætte sagen i bero. Må indrømme at det er lidt smart, om end totalt klamt.... For det ville jo intet betyde at sætte en klagemail op, som "kunderne" kunne skrive til.
Hvis der er andre derude der har lyst til at tage "kampen" op, og gider bruge tiden på det, så kan man altid besøge virksomheden på Naverland 2, 2600 Glostrup, og vende situationen med dem face to face. Tror de ikke synes det er den optimale måde at håndtere kunder på, mon ikke det er derfor de prøver at skjule deres adresse. Jeg hverken har tid eller gider, så har valgt at betale bøden, men sker det igen, bliver der selvfølgelig aflagt et besøg på virksomhedens adresse...

For resten, hvis City Parkering vil have denne anmeldelse slettet eller redigeret, er de velkommen til at kontakte mig. Parkeringsafgiften havde nummer 3544710102371. Den er betalt, men beløbet er selvfølgelig altid velkommen retur, hvis de indser at bøden er givet på fejlagtigt grundlag (forkert adresse). Det skulle være til at se på de billeder der helt sikkert dokumenterer hvem der har ret.

MAN HAR LYST TIL AT TAGE KONTAKT TIL EJEREN

Efter at have læst disse anmeldelser har man næsten lyst til at konfrontere den ansvarlige ejer!

Man skal ikke være særlig skarp i det offentlige register www.cvr.dk og søge på selskabets navn og så kan man se om ejerens navn evt. dukker op. Hvis dette findes kan man så lave en personsøgning for at se om en eventuel adresse ligeledes kan findes.

Det er simpel hen ikke i orden at drive virksomhed på den måde.

kr. 3690 kr. stjålet fra kræftsyge børn.

Foreningen for kræft sygebørn. Vi er en stor grupper forældre med syge børn som efter et arrangement, ville glæde vores bør ved at tage på Mac D

Samtlige 6 biler overså at der åbenbart skulle være parkering forbudt ved Mac D……!
Har aldrig nogen sinde prøvet at skulle sætte P-skive hos Mac D.
Samlet regning for parkering i 15 minutter kr. 3690,- taget fra kræftsygebørn forældre.

Usselt parkerings selskab, der ikke sørger for at sætte en skiltning op som folk har en chance for at opdage. Vi er lige som ikke en flok hårdkogte kriminelle der er på rov efter at overtræde loven. Vi kæmper bare for at få vores børn til at overleve.

Jeg vil opfordre alle til civil ulydighed overfor både Mac Donalds i Herning og overfor Cityparkering.

Når du er på Mac D, så må man gerne tage et nyt suge rør hvis man taber det gamle. Man kan jo være uheldig rigtig mange gange i træk. Det samme med servietter.

Burgerne kan være kolde, husk at klag over det, tag dig gerne god tid og tal højt og tydeligt, så det kan høres.

Pas på ikke at tabe din burger, eller resterne af denne, eller din sodavand. Pas på ikke at tabe den ud over gulvet. Det sviner frygteligt.

Når du vil i dialog med Cityparkering, så send gerne et billede med af din bil, gerne et rigtig stort et så det er skarpt og tydeligt. Pyt med det fylder op til 20 mb.

Hvis du er usikker på om det er kommet frem, så send for en sikkerhedsskyld mailen flere gange, så du er sikker på at den kommer frem og ikke går tabt. Pas på at billedet ikke indeholder virus.

Total latterlig og hustler firma!§§

Har en rigtig ubehagelig oplevelse med dette firma. Har været ude at rejse på forretningsrejse og nåede ikke at betale deres parkeringsbøde, tilbagevendt fra rejsen og har betalt bøden forsinket 3 dage.

Derefter får man en rykker med trussel pålagt 100 kr. hvorefter jeg ignorerer brevet, da jeg allerede har betalt det kr. 650 og 2 uger en nyt brev pålagt 100 kr + 100 kr total kr. 200 til betaling.

Hustler firma også trussel med stævning, Ribers og det ene og det andet for kr. 200

Hvem skal Ryde parken båsen så man kan se striberne

Fredag den 31-1 2014 fald der meget sne og jeg kom hjem fra arbejdet og satte bilen i god tro at den holde som den skulle i parken båsen men nej Lørdag nat smelte sneen og jeg fik en bøde på 650 kr holdet ude for båsen derfor skrev jeg et brev til City park fik afslag. Hvem skal Ryde parken båsen så man kan se striber Hviderovre Lejerbo afd 52 hilsen Kirsten Jørgensen. Hvidovre

Dette firma har intet service organ eller forståelse på realitet men kroner og øre religion

Boligselskabet Lejerbo afd. 140 Vejle har formanden indraget dette firma som ikke respektere områdets lokalitet og parkering. Vi lånte en trejler d. 7.01. 2014 som vi brugte til flytning en del af dagen den 8. - 9. - 10. 01. 2014 Herefter modtager vi den 10.02.2014 rykkere på den trejler de har lagt afgift på tre gange, uden foregående varsel eller sedler. Uden forståelse som mit billeder som viser at den anbefalede trejlerparkerings afd. fyld helt op med trejlere og campingsvogne og er det stadig. Derfor er det umoralsk at dette svindel foretages mod os når vi giver dem en opgave for at vi kan få ro på parkeringerne fremover igennem dette ellers anbefalet selskab!.
Jeg har klaget og bliver afvist grundet husordenens ord om parkering til vagten, at se & sige han ikker gider at se at den omtalte parkeringsted er optaget.
IGEN DETTE OMTALE CITY PARKERING HAR OVERALT; EN PENGECENTRAL AF DE LOVLIGE MOD ALT FORNUFT.
At give en anbefaling fra os her på denne private p-område er at de trejlere som ikke tilhøre beboerne på Finlandsvej 60 - 88 7100 Vejle bør efterses af det selskab som skulle hjælpe os og give bøderne til de udefremkomne trejlere som ikke har adresse her og optager pladsen i snart en årrække. Mit ønske er at personalepolitiken i City Parkering bliver gennemgået af de bosser vi ser på deres hjemmeside.

Under lavmålet

Fik en p-afgift på Dyrehospitalet på Landbohøjskolen, Frederiksberg kl. 21.30
Ankom stresset og fortvivlet med en dødsyg hund og overså selvfølgelig den totalt mangelfulde skiltning. Plattere hustler-firma skal man godt nok lede længe efter.
Efter en klækkelig dyrlægeregning, kom jeg således ud til en ekstra bon i forruden på kr. 650.00.
Totalt svineri med så dårlig skiltning og udnyttelse af folks situation på stedet.
Kan kun anbefale folk helt at droppe butikker og virksomheder som arbejder sammen med det firma. Jeg kommer helt sikkert ikke på Landbohøjskolen fremover.
Hvis du er så heldig at opdage deres parkeringsskilte, så hold dig langt væk fra deres område.

En ufattelig omgang ****. Urespekterede folk.

Blev tjekket klokken 21:00 om aftenen hvor der holder 3 biler på pladsen, skiltet er umuligt at se, og jeg kan ikke engang få halveret bøden.
Flot.

Afviser klager - uden dokumentation

Har klaget over p-afgift, et sted hvor jeg, selv efter at have set mig for, ikke kunne finde skiltning som forbød fri parkering. På alle billeder af min bil, som jeg modtog sammen med afgiften, var der heller ikke et skitl i syne, kun henvisning til et seperat billede med et skilt placeret ved udkørslen fra området ... to veje længere henne. Da jeg udbad mig dokumentation for "tydelige skiltnnig" i henhold til loven, fik jeg et brev om at de "fastholdt den pålagte afgift" - uden nogen dokumentation for skiltning i området. Fuldstændig usmagelig behandling - lortefirma !!!

CITYPAKERING SERVICE ER NOGLE HUSTLERE!!!!

Jeg har modtaget en bøde på 650kr i min firmabil pga jeg holdte i 2 p båse, som jeg altså er nødt til da bilen er en stor ladvogn, jeg skriver efterfølgene en klage, uden SVAR og modtager efterfølgene en bøde på 750kr fra mit firma, selv om citypakeringservice skriver de sætter bøde i beru når der bliver modtaget en klage.!, og udoverdet må man IKKE sende en rykker med gebyr FØRSTE gang, da det ligeså godt kan være en tilfældig der har taget bøden, sys bare det er så pisse lavsigt at man slet ikke får svar og man ikke kan ringe ind til dem, føj man hvor jeg hader jeres selvskab...!

Emsige cityparkerings folk (usmagelig)

Vi parkerede hos MC Donalds i Herning, bagved på deres egen parkeringsplads, og lagde selvfølgelig ikke mærke til, at der var kommet parkeringsskilte op.
Vi fik en parkeringsbøde for overskridelse af tid 17:26 til 17:32 - sat i forruden umiddelbart efter, at vi har sat bilen.
Magen til emsige parkeringsfolk, og ubehagelig tone i meddelelser har vi ikke tidligere set. Vi kommer aldrig på den MC. Donalds igen, og vi kan kun have afsky for firmaer som cityparkering.
Notitsen her er blot indsat for at udtrykke afsky for firmaet af denne kaliber, med noget der minder om mafiaen i Italien.

Afvisning i stedet for behandling

Jeg har gennem længere tid haft en sag kørende mod City Parkering (CP) og Advokatfirmaet Per Edrén.
En fuldt ud lovlig parkering med tilladelse blev pludselig ulovlig i deres øjne. Det var åbenbart ikke CP, der skulle behandle klagen, men i stedet for at fortælle dette fastholdt de blot deres krav, sendte sagen videre til advokat.
Her protesterede jeg igen over at de ikke havde forholdt sig til klagepunkterne. Jeg fik aldrig andet svar fra Advokatfirmaet Per Edrén end et brev om retslig inkasso.

Jeg har nu af andre veje rent faktisk fået behandlet min klage - og fået medhold. Hvorvidt det rent faktisk får firmaet til at frafalde sine krav står stadig hen i det uvisse...

Det kan dog lade sig gøre..

Fik annuleret en bøde som en kammarat fik i min bil.
De fastslog at der ikke var noget at gøre og JEG skulle betale denne bøde trods jeg kunne dokumentere at jeg var på arbejde den dag et helt andet sted i Danmark.
Fik dog et svar tilbage fra dem som er meget standart med at de har kigget på min sag og jeg skulle stadig betale.
Men jeg skrev mails og jeg bad dem om at retfærdiggøre deres sag når jeg nu HAR dokumentation for at jeg ikke var kørende i bilen og derved hænge på afgiften.

Fik så svar tilbage efter nogle dage med samme standart svar at sagen var gennemgået af deres inkompotente medarbejdere og skal stadig betale.

skrev igen at jeg kunne give dem nødvendig dokumentation hvis de ville have det og at jeg ydermere havde rådført mig med FDM jurister som fortæller mig at sagen - den har jeg vundet før den er gået igang.

VUPTI et brev om at sagen er frafaldet - så folk, det kan lade sig gøre :)

Dårlig Skiltning og MEGA flabet svar fra City Parkering, når man klager til dem.

Jeg holdt 5 min hos kæresten i Søborg. Da jeg kom ud til bilen lå der en parkerings bøde i forruden. Da jeg kørte ind på området så jeg ingen skilte. Jeg barkede ind på paldsen og gik op til kæresten.... Mellem buske og træer var skiltet gemt. Det er umuligt at se med mindre man er kørt forlæns ind i båsen.
Jeg var rasende og glemte alt om bøden. Nogle måneder senere modtog jeg så en inkasso varsel, som var dateret den 3. Juni. Denne modtog jeg først den 25 Juni, dvs jeg er sendt til Inkasse. Da jeg så skriver et længere klagebrev, skriver de om tydelig skiltning på stedet, hvor restriktionerne kunne ses. Til slut skrives der, at sagen i øvrigt er videresendt til Transcom inden min henvendelse.

Er det ikke lovkrav der skal skiltes om parkeringsforholdene, inden man køre ind på området???

Pengemaskine uden evne til at hjælpe utilfredse "kunder"

Jeg har idag været nede og træne i Fitness World i Lyngby. Her er kundeparkeringen styret af "firmaet" City parkeringsservise Rødovre. Jeg parkerer min bil, sætter p-skiven og går ind efter en seddel, som skal hentes i centret, for at holde på deres parkeringsplads. Da jeg kommer tilbage fra træning små 2 timer senere (man må holde der 3) - ligger der en hilsen på 650 kr.!

Har indgivet en klage, men kan fornemme, jeg nok ikke får medhold. Hvis dette er måden man kan drive firma i DK på, er der noget fuldstændig galt med lovgivningen.

Kedelig oplevelse af denne pengemaskine

5 minutter over tid og parkeringsvagten har registreret en bøde. Det er en ren pengemaskine og jeg synes det er kedeligt at diverse forretninger og storcentre gør brug af dette firma.
Jeg var i midtpunktet i Hørsholm med ungerne for at hygge i vinterferien. Der blev købt ind, shoppet, leget og brugt godt med penge i diverse forretninger - og så bliver man straffet når man kommer ud og skal køre hjem. Bøden er registreret 5 min efter ens parkeringsskive er udløbet. Jeg taler med informationen i storcenteret som meddeler at vagten går derude konstant og det virker som om der bare skal indkasseres ved kasse 1. Jeg vil mindske mine indkøb dernede fremover og helt klar skrive til Hørsholm midtpunkt og høre om de ikke vil være venlige at overveje at droppe dette vagtsystem - det skulle jo gerne være hyggeligt at køre ned og shoppe i sit lokale indkøbscenter, frem for at føle sig forfuldt af parkeringsvagter.
Da jeg skriver til Cityparkering får jeg en mail retur at jeg har skrevet til det forkerte sted - trods det er en medarbejder i firmaet - den bliver dog sendt videre i systemet. Dage efter modtager man et standard svar med diverse billeder og varsel om at hvis man ikke betaler inden 10 dage går det videre til advokat med advokatsalær og sagsomkostninger - nice Cityparkering!!!!

Et firma der benytter sig af rene mafiametoder udstikker parkeringsafgifter og efterfølgende sætter man først P.skilte op

Parkerer tirsdag d.27/11 kl.9.07 på volderslevvej 1 Odense (nedlagt sparkøbmand pga.konkurs) observere om der er nogle parkeringstavler, men nej så et fint sted at holde 8-9 timer for at samkøre med nogle kollegaer.
Stor er min overraskelse da vi kommer tilbage og der sidder en PARKERINGSAFGIFT i frontruden, min kollega og jeg selv kigger nok en gang forgæves efter en skiltning med et evt påbud om tidsbegrænsning eller ligende, men heller ikke nu kan vi se skiltningen vi ser dog at der er 2 store "bare" pletter på plankeværket som med god vilje kunne have indikeret at der i tidernes morgen havde siddet et p skilt men det berettiger vel ikke til at udstede P afgifter.
Efterfølgende klager jeg så over hændelseforløbet med påstand om frafald af parkeringsafgiften.
Inden jeg får svar fra CITY PARKERINGSSERVICE bemærker jeg dog at de har været i odense og sætte nye p. skilte op, så det hjalp altså at klade !!!!!!!! Og dog nej det gjorde det da ikke, for et par dage efter får jeg brev om at min indsigelse ikke er taget til følge.
CITY PARKERINGSSERVICE sender fotodokumentation med, som med dato viser min bil holde på pladsen,dette erkender jeg gerne men det kan måske godt undre mig at der ikke er dato på foto af P.skiltene der er opsat på pladsen.Det er vel ikke helt forkert at drage konklusionen at den manglende datomærkning er på grund af manglende skiltning den pågældende dag,ting som mine egne foto også beviser.Kort og godt en rigtig dårlig moral og vel også et tegn på manglende offentlig tilsyn med parkeringsfirma såfremt man kan handle som om det er et lovløst land

Forpulede svindel virksomhed!!!

Jeg er så rasende at jeg dirre i hele kroppen. Ja hvis man parkere ulovligt skal man betale og sådan er det. Men når man begynder at tænke i at skilte så ringe så man umuligt kan se skiltet (gemt i et budskads) så bliver jeg simpelthen så harm!

Jeg kan ikke beskrive hvor bondefanget jeg føler mig og hvis jeg havde bossen i røret lige nu ville han nok få verdens største verbale sviner. ARGH! sådan noget er så usmageligt at man ikke kan beskrive det.

Is Cityparkering your company?

City Parkeringsservice v/Peter Eliassen Details

Vi udfører parkeringskontrol på private parkeringspladser

Visit Cityparkering

We live here: Krogebjerg 92