City Self-Storage reviews

City Self-Storage reviews

8.1

Dyrt !

Brug ikke city self storage, lav lidt research og så vil du nemt finde et billigere sted. Det kan godt være at de lokker dig ind ved at se billige ud og give lidt rabat når du "flytter ind", men så snart du er inde så begynder de at kræve mange mange penge for opbevaring. Du skal også være opmærksom på at man KUN kan leje ud måned til måned, så hvis du feks går en dag over tiden og flytter ud feks d. 1. som jeg gjorde, skal du stadig betale for en hel måned. Jeg er endt med at betale 700 kr for 4 kvm for 1 dag! Jeg har spurgt om de vil give nogle penge tilbage og endda henvist til at de skriver på deres hjemmeside at hvis man finder et lager der er billigere end dem i nærheden så skærer de prisen ned, men det passer ikke. Når man skriver det til dem så lader de simpelthen bare være med at svare dig!
Plus de ligger super dårlig - svært at komme dertil med en stor bil.

Kære Jensen

Tak for din anmeldelse af din oplevelse hos os ved City Self-Storage.

Først vil jeg understrege, at City Self-Storage på ingen måde ændrer på priser, kontraktvilkår eller tilkørselsforhold for vores kunder. Det hele gennemgåes ved indgåelse af kontrakten, hvor vi også hér understreger opsigelsvarslen og udflytningen af et rum der er opsagt, imens vi altid tilbyder kunderne at se rummet, samt tilkørselsforhold.

Hos City Self-Storage gør vi det nemt at fraflytte sit rum.
Hvis du vil opsige, skal vi blot have det på skrift fra kunden, hvor dette kan være via brev, ved personligt fremmøde eller blot en email.
Hvis vi har opsigelsen inden d. 15. i en måned ( t.o.m ), kan man være ude samme måned, uden at skulle betale betale for mere end den udflyttende mdr. Hvis man derimod vælger, at fraflytte sit rum efter udgangen af den løbende måned, har man næste måned med.
Hvis man skal bruge hjælp til at komme i kontakt med et flyttefirma, har hver af vores afdelinger et godt og lokalt samarbejde med en flyttemand, som med kort varsel kan hjælpe med til/fraflytningen af opbevaringsrummet.

Vores prisgaranti er gældende ved sammenligning med en anden lokal self-storage virksomhed, med et identisk produkt og skal blot fremvises på skrift. Jeg er hér sikker på, at det ikke har været muligt for dig, at finde dit rum billigere. Du har fået et rum på 4m2 til 700kr inkl. forsikring, men hvor du har haft fået 50% rabat på rumlejen i 4 mdr. Derved har du haft den lavest mulige pris på rummet, hvis du på det tidspunkt lavede research på det billigste sted.

Trods den afsluttende oplevelse du har haft med os, så håber jeg du var tilfreds med din generelle oplevelse af vores opbevaringsløsning og skulle dit behov opstå en anden gang, er jeg sikker på vi kan hjælpe dig med en løsning.

Operations manager
City Self-Storage

ATTER er mit opbevaringsproblem blevet løst med et rum hos City Self-Storage på Amager

Det er ikke første gang jeg har benyttet City Self-Storages Amager-faciliteter.
Faktisk har de hjulpet mig adskillige gange de sidste par år.
Altid med en sikker og præcis kundebehandling med en tilpasset løsning til mit behov.
Tilligemed med en Tsunami af friskbrygget kaffe der kommer strømmende imod én.
Tusind tak for en meget venlig, kyndig og korrekt kundebehandling.
Jeg kan absolut varmt anbefale City Self-Storage på Amager.

Super Service

Har kun positivt at sige om Albertslund afdelingen.
Har haft lejet i 1 måned.
Blev vist rummene indtil jeg fandt den rigtige størelse.
Købte 20 flyttekasser, som er pakket i bunter af 10 stk.
Jeg havde parkeret på den "forkerte" side af Roskildevej, og havde været nød til at gå 2 gange, Men vedkommende, som var på job, tog det andet bundt, og bar over til, hvor jeg havde parkeret...... :-) Tak
Den personlige kontakt har været posivit og frisk.
Skal jeg bruge et rum på et senere tidspunkt bliver det i Albertslund

Gode forhold

Har brugt city self Storage i hvidovre i 1-2 år og det har været rigtig godt. Meget ment med koden, sådan jeg kunne komme og gå som det passer mig. Skal jeg bruge ekstra plads igjen, så bliver det City self Storage i hvidovre.
Steen Tychsen

Elendige opbevaringsforhold

Jeg har i et længere stykke tid lejet et opbevaringsrum hos City Self Storage, Albertslund, men besluttede at skifte til et nyt opbevarings sted.
Ved flytningen fra lageret i Albertslund, opdagede jeg at en del af mine ejendele havde taget skade.
Tæpper, billeder og andet var simpelthen skadet af fugt og 'svamp', og var kun til at smide ud.
Det er nogle gamle lokaler, og øjensynligt er lokalerne ikke fugtreguleret og opvarmet til over dugpunktet, hvilket har medført de omtalte skader.
City Self Storage tilbød at hvis jeg tog billeder af tingene og beskrev hvor tingene er købt og til hvilken pris så ville de lade det gå over forsikringen.
På det tidspunkt var de beskadigede ting allerede smidt på lossepladsen, rent bortset fra at det naturligvis ikke ville have været muligt at beskrive købssted og pris - hvad er f.eks. gamle fotos værd ?

Kære Kaj Larsen

Tak for din anmeldelse af din oplevelse ved City Self-Storage.

Først og fremmest skal jeg beklage den oplevelse du har haft.
Alle vores afdelinger er opvarmet og klimastyret og derfor er jeg ikke klar over hvad skaden er kommet af. Vi ville gerne have haft chancen for at erstatte dine ting gennem den forsikring der følger med i lejen på rummet.

Driftchef City Self-Storage A/S

IKKE NETTO PRISER!! skjulte omkostninger: pas på de reelle priser

Man er nødt til at betale mindst 100 kr. over den pris som man ser på firmaets hjemmeside: det er ikke muligt at benytte sin egen private forsikring, hvis man har den.
Da jeg forsøgte at tale med dem om det, fik jeg det følgende svar: "vi har valgt at tegne en generel forsikring, og det skal kunderne betale for. Hvis man absolut vil undgå det, fordi man allerede har sin egen (indbo)forsikring, så vil vi ændre prisen til mindst 100 kr. over den pris, som man kan finde på hjemmesiden "
Det synes vi, at det er ulovlig, eller som mindst snydig, da prisene skal være overskuelige, uden skjulte, obligatoriske omkostninger.
Vi har derfor valgt at opsige vores kontrakt og skifte opvebaringsfirma, da der er, heldigvis, andre virksomheder som accepterer en mail fra forsikringsselskabet ,hvor det erklarer at ens indbo er dækket (man skal bare specificere adressen).

Kære RDNL

Du skriver at man er nødt til at betale 100,- over den pris som man ser på vores hjemmeside, hvis man ikke vil benytte sig af vores forsikring. Dette er ikke korrekt.
Prisen vil være den samme uanset om man til eller fravælger forsikring. Prisen på hjemmesiden er inklusiv forsikring og man vil ikke komme til at betale mere hvis man fravælger den. Med andre ord: Hos os får man forsikringen med i prisen.
Der er derfor ingen uoverskuelighed i vores prissætning og information som man også vil kunne læse ud fra vores hjemmeside.
Vi er kede af at det fik dig til at vælge et andet sted at opbevare dine ting men takker dig for den tid du har været kunde hos os og håber du vil vende tilbage en anden dag.
Om ikke andet så til en gratis kop kaffe på et af vores centre.

Driftchef City Self-Storage A/S

Fleksibelt og let tilgængeligt

Vi har i en periode haft behov for ekstern opbevaring. CitySelvStorage i Sundby har givet os mulighed for at skifte rumstørrelse efter behov, og der er adgang til rummet uden for åbningstid med en kode. Fin service og de har også en trailer, man kan leje. Vældigt snildt.

God service - rimelige priser : )

Har været kunde i flere omgange og i flere af deres afdelinger.
Har kun positive erfaringer - og deres hjælpsomhed ligger noget over normal kundeservice.

Jonathan

Besværlig og uforskammet gang på gang!

Vi har nu 2 gange oplevet forfærdelig betjening fra [navn] i Albertslund afdelingen!

Først var ved indflytning og ved leje af trailer. Da min kollega havde kontaktet Albertslund afdelingen og fik vi fat i en service medarbejder ved navn [navn] som sagde ja til at der nok skulle være en trailer klar til os. Da min kollega ankommer oplever han tværtimod at traileren ikke er klar, da de ikke kan finde trailer kablet. [navn] bruger 2 timer på at kontakte de andre afdelinger for at fremskaffe et kabel, det hele endte med at vi ikke fik noget kabel til traileren.

Anden gang var da jeg kontaktet Albertslund afdelingen med hensyn til udflytning, her får jeg også [navn] i røret. Jeg spørger [navn] om traileren vil være klar til os, det respons jeg får fra [navn] er forvirrende og provokerende, jeg får at vide at jeg er helt væk, hvorefter jeg spørger ham om jeg har talt med ham før, da jeg ikke mener at man kan tillade sig at tale sådan til sine kunder. Han mente han havde talt med mig før, så det var ok at tale provokerende til mig. Det endte med at han lovet at trailer nok skulle være klar til os. Da vi ankommer er traileren ikke klar, da nøglen til låsen mytiskvis er forsvundet? Den service medarbejder der var på arbejde prøver at kontakte [navn] for at høre ham om, hvor han har lagt nøglen men kommer ikke igennem da [navn] telefon er slukket. Efter 1 times tid ender det med vi får at vide at vi bliver nød til at køre til Skovlunde for at låne en trailer?

Desværre har Cityselfstorage fået et dårligt ry hos os, da de har en meget uprofessionel ansat som kun kan være uforskammet og ikke finde ud af sit arbejde!!

Vi kan ikke anbefale Cityselfstorage i Albertslund!

Kære Solid PC Service

Tak for din anmeldelse af din oplevelse på vores afdeling. Vi tilstræber altid, at levere en kundeservice af højeste kvalitet og har den holdning "vi kan altid hjælpe kunden". Det er derfor dybt beklageligt, at I har haft den oplevelse som du beskriver og den måde, vores ellers venlige personale tacklede udfordringerne de pågældende dage. Alle vores afdelinger arbejder for, at have det "lille ekstra" med kunderne, så jeg vil gerne understrege, at jeres oplevelse ikke beskriver de værdier vi arbejder efter i City Self-Storage, dog er jeg glad for, der til sidst blev fundet en løsning på at I kunne få en trailer.

Igen vil jeg beklage jeres oplevelse og jeg vil forsikre jer om, at I ikke vil komme ud for en lign. oplevelse ved City Self-Storage en anden gang.

Driftchef - City Self-Storage A/S

Gode faciliteter til en rimelig pris

Har nu haft mit lagerrum på Amager i over 10 år - og altid været meget tilfreds med mit det (tørt, sikkert - og meget højt til "loftet").
Jeg har med fordel betalt for 12 måneder af gangen - så det har bare kørt som det skulle alle årene - ingen problemer på noget tidspunkt overhovedet. Sådan!

Utrolig god service og stor fleksibilitet

Jeg vil meget gerne takke for en meget god betjening i forbindelse med den netop overståede valgkamp hos City Self Storage på Østerbro.

Der var stor forståelse og fleksibilitet, der var udover hvad, der kunne forventes. Jeg vil bestemt anbefale andre, at bruge City Self Storage.

Venlig og hurtig service

Jeg har været kunde hos City Self Storage på grund af flytning fra udlændet til København, og de har ydet rigtig god service. De svarede hurtigt på min e-mail, hjælp mig med at vælge den rette størrelse for opbevaringsrummet og var rigtig venlige.
Jeg har ikke kigget til andre selskaber, men synes umiddelbart at man hos City Self Storage for en god pris for deres rum og service.

Sikkert og personligt

Sundby
Jeg har nu været kunde hos City Selfstorage i fem år og haft lagerrum på Standlodsvej i Sundby.
Før jeg lejede rummet, havde jeg naturligvis lavet lidt hjemmearbejde og undersøgt markedet. Allerede på det tidspunkt, var jeg ikke i tvivl om at City Selfstorage ville give mig de bedste betingelser.
City selfstorage kan dog byde på langt mere end en god pris.
Hvis der er noget der er i højsædet er det kundepleje og service. Jeg har fra dag et været ovenud tilfreds med den høflige, hyggelige og altid personlige betjening fra personalet.
Mit rum har altid været tørt og sikkert og jeg føler, der er god overvågning.
Hvis jeg skulle komme med et enkelt ønske eller to skulle det være lys i selve rummet – evt. aktiveret ved en sensor og evt. mulighed for 24 timers adgang. Det er dog sjældent, jeg har haft behov for at komme ind efter de normale åbningstider.
Peter Kjær

Professionel, flexibel og personlig service

Som lille virksomhed har jeg nu haft mit lager hos City Selfstorage i Amager/Sundby i et par år. Det basale - lageret, adgangen etc virker upåklageligt. Der hvor de får mine points er den ekstra hånd de altid står klar med. Fx. når mine kunder pludselig ønsker varer og jeg måske sidder langt fra lageret. Eller ved skybruddet i 2011, hvor de helt selvfølgeligt ringede for at sikre sig jeg var opmærksom og at alt var ok. Der er altid kaffe og plads til sjov og en snak.

Mennesker

Lyttende, god og forstående mennesker
Ren og tør rum
God kaffe
Holder hvad de lover

Troværdige mennesker og super service

Havde tidligere lager hos en konkurrent som blev ved med at blive dyrere og dyrere uden servicen fulgte med. Fik så et rum hos City Self-Storage Albertslund, hvor jeg altid bliver mødt med smil, frisk kaffe og humor!

Super service i Sundby

Jeg havde brug for at opbevare flyttegods fra udlandet som kom til kastrup lufthavn og valgte City Self Storege. Et godt valg. Hurtig betjening og let adgang til lokalerne, med mulighed for indendørs aflæsning -rart i det danske klima.
Super service - og kaffen er OK;-)

De er altid hjælpsom

Vi har haft opbevaret Vores ting I Cityselfstorage i Albertslund og hvis du nogen sinde for brug for et exstra rum til din ting , så skal du altså prøve Cityselfstorage , vi har bare være så glade for det . Jeg kan fortælle dig at De unge gutter der er der er bare så hjælpsomme med alt , selv dumme spørgsmål finde De en løsning eller forklare en hvad De mener . Vi vil altid bruge Dem hvis hvis skal have opbevaret Vores ting.
Tak for god service

Fin service

Kan kun anbefale Østebro afdelingen på det varmeste.
God service, opvarmet opbevaringsrum, lige ved siden af P kælder og ordnede forhold.
Mvh Claus Henrik Seifert

Let og hurtig nem betjening

Har brugt City Self Storage i Amager/Sundby. Betjeningen var rigtig god og kontrakten var hurtigt lavet. Der var let adgang til rummet fra 6-22 og stedet var altid rent og rydeligt. Man kunne altid få fat i dem i telefon-tiden og servicen var god. Det var også let at opsige rummet hvilket betyder lige så meget som at oprette kontrakten for mig. Jeg vil anbefale det til andre.

Om os...

Ring til os på tlf 70 15 11 11

Vi har hos City Self-Storage opbevaringsrum i alle størrelser og går fra 1m2 og op til rum i størrelsen over 100 m2. Vores personale på afdelinger har stor erfaring med, at finde ud af, hvor lidt plads, du skal bruge.

Alle rum er rene, tørre, opvarmede og aflåste. Vores afdelinger er bemandede i hverdagene fra kl 10-18 og Lørdag fra 10-14. Vores anlæg er videoovervåget døgnet rundt og som kunde, får man sin egen personlige kode. Det hele sikre høj sikkerhed og personlig adgangskontrol.

Af vores øvrige services, tilbyder vi på udvalgte afdelinger opbevaring af både, campingvogne, motorcykler og dæk.

Til vores erhvervskunder tilbyder vi en lang række ydelser, som gør din arbejdsdag nemmere.

City Self-Storage har 7 afdelinger i DK:

We live here: Roskildevej 5
2620 Albertslund

Du får altid

PRISGARANTI

Vi har normalt den laveste pris hos City Self-Storage og det sikrer vi ved, at tilbyde PRISGARANTI på alle vores centre. Skulle du mod forventning finde en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi prisen og giver vi dig yderligere 10% rabat. Derved sikrer at du altid får markedets billigste pris. Ring til os på tlf 70 15 11 11 og hør mere