Citysleep In reviews

Citysleep In reviews

4.6

Tyveri og uhygienisk.

Eva Høvring Høeg's beskriver omstændighederne meget godt...
Vi var studerende der skulle overnatte i 3 nætter, vores nøgler til døren virkede ikke(hvilket vi gentagende gange fik fikset) og der var beskidt. Men det var ikke problemet, problemet var da vi kom hjem til en låst dør, men manglende computere, tøj og headsets(indbrud). Døren var ikke engang brudt op, og vi var på tredje sal. Receptionisten var ligeglad med vores problem. Han fejede os af og vi ringede til politiet.

Kan på ingen måde anbefales;

Overnat ikke her hvis du vil sove godt.

Vi skulle bare have en enkelt overnatning i Aarhus, og da Citysleep Ins hjemmeside så lovende ud, faldt valget på dette hostel. Receptionisten var sur og fraværende, men det er ingenting i forhold til det værelse vi fik. På hjemmesiden var der billeder af pæne værelser med dobbeltsenge, men vi fik to enkeltmandssenge som var super klamme og uhygiejniske. Udover det var madrassen så dårlig, at vi begge fik ondt i ryggen. Værelset var ikke rengjort ordentlig, og badeværelset var ulækkert og lugtede af kloak. Desuden vendte det ud til en gård hvor der var fest hele natten, så det var langt fra en god oplevelse. Godt nok er det et hostel og man kan ikke forvente det store, men jeg har aldrig haft så klam en oplevelse på noget andet hostel før...

Værste oplevelse nogensinde!

Mig og min kæreste ville have en hyggelig weekend i Aarhus, men pga. ualmindelige dårlig service og forhold på citysleep In aarhus, ville vi egentlig bare hjem dagen efter. Vores første værelse var ikke ren gjort. Gardinet til højre var i stykker, og der lå et brugt bind i skraldespanden. Vi fik heldigvis et nyt værelse, men uheldigvis havde vores naboer valgt at holde techno-fest ved siden af, så vi fik ikke noget søvn. Vi gik ned til receptionisten og spurgte ham, om vi kunne få pengene tilbage, eller om han kunne hjælpe os med larmen, men ingen penge kunne vi få, og receptionisten virkede ikke til at ville hjælpe med larmen.
Værste nat nogensinde!

Ok forhold - men trak flere penge

Beliggenheden er perfekt, dog kunne man godt ønske sig parkeringspladser lidt tættere på.
Værelset var fint, der var hvad der skulle være.
Da vi ankom modtog vi til vores overraskelse også sengetøj samt lagen, hvilket han sagde, at vi havde bestilt. Vi havde selv medbragt netop for at undgå dette.
På baggrund af dette trak de yderligere 45 kr. pr. mand.

Is Citysleep In your company?

City Sleep-In / Kulturgyngen Details

City Sleep-In er udover at være et billigt overnatningssted og hostel (vandrehjem/ungdomshotel) i Århus, et centralt mødested for backpackers og prisbevidste rejsende i Midtjylland. / Aside from inexpensiv/cheap youth hostel/accomodation/lodging/bed and breakfast, City Sleep-In is a meeting place centrally located in Århus/Aarhus (central jutland) for international backpackers and travellers.

Visit Citysleep In

Call us on: 86192055