Clanshop reviews

Clanshop reviews

8.7

God Shop

Jeg har været involveret i et par handler ved clanshop, hvor der bl.a den ene gang, opstod en fejl omkring pakkens adressering. Dette blev løst af clanshop på en hurtig og tilfredsstillende facon, og efterfølgende handel er gennemført uden problemer. Så alt i alt god service og hurtig levering. 4 stjerner.

Super hjemmeside

2 dages levering. siger det hele :)

ingen produkt fejl eller noget ! :D

Kanon

Jeg købte et netkort der godt nok ikke virket med det var ikke noget problem, dagen efter at jeg havde sendt det til bage skrev de tilbag til mig. Jeg fik alle pengene tilbage + dem jeg har brugt på at sende det til den.

God service og flinke medarbejdere
Kan kun anbefale

Awesome!

Clanshop, er virkelig en god online butik når det drejer sig om PC, PC Gear, mp3 afspillere og hvad de ellers sælger.

Jeg har både købt tastetur, skærm, mus og flere mp3 afspillere derinde, de er simpelthen de bedste!

Clanshop.dk = Super service...

Jeg købte en mp3 afspiller på clanshop.dk prisen var rigtig go, og siden var nem at finde rundt på, absolut ingen problemer.
Her handler jeg helt sikkert for eftertiden...

Nemt og godt

Nem og god butik med en super service

Hej Clanshop

Tak for udsædvanlig god behandling har købt en del funker hver gang.

Mvh. JL.

Fin butik med gode produkter.

Hej Clanshop

Tak for den hurtige opdatering og levering af produktet.

Mvh. Per

P.s har købt et par gange og de fortjener en anmeldelse per gang herfra

De varmeste anbefalinger herfra

Kanon service hos clanshop.dk

Bestilte en 22" Samsung monitor/fladskærm i går eftermiddags, og den ankom her til morgen i perfekt stand, leveret med Post Danmark kl. 10.00!!

Meget fin service og god leveringstid

Varen ankom 1 dag efter bestilling, ingen problemer herfra.

En stor anbefaling herfra, jeg kommer igen.

ALT for langsomt

Jeg syntes bare at det tager ekstremt lang tid med leveringen. Nu har jeg ventet en uge på en skide gamermus og den er stadig ikke kommet hjem, selvom der står at leveringstiden er 1 - 3 DAGE! Det er sidste gang jeg handler her.

super personlig service

købte grafikkort og kabinet, varene kom indenfor 2 dage, men desværre var grafikkort D.O.A (death on arrival) dette var fredag aften før påske og uden grafikkort var jeg lidt presset... skrev til dem i weekend - ringede til dem mandag og de vidste allerede hvad det drejede sig om ! wow - super.
sendte grafikkort retur mandag,clanshop sendte nyt grafikkort tirsdag og min nye pc var ready onsdag, lækker service og de betaler fragten retur, så bliver det ikke meget bedre...
jeg kan varmt anbefale CLANSHOP til andre

ClanShop = Super service

Købte et grafikkort, der desværre var defekt ved leveringen. Jeg oprettede en RMA og inden der var gået en uge havde jeg modtaget et nyt.
Det synes jeg er super service. Det var første gang jeg handlede hos ClanShop, men absolut ikke sidste :-)

Fantastisk service - trygge at handle med!

For det første: Clanshop har en god Trustrate her på siden, så jeg havde ingen problemer med at bestille hos dem.

For det andet: De har fortjent de gode anmeldelser her på trustpilot.dk!

Min erfaring efter at have handlet med dem er, at de helt igennem er til at stole på. Det skete at et komponent i min levering manglede, men straks efter de blev gjort opmærksom på det, blev det eftersendt uden meromkostninger. Landede ved min hoveddør dagen efter - perfekt.

Clanshop har iøvrigt udmærket sig i min bog ved at svare på min email på en søndag - så jeg fik svar samme dag.

Top karakter herfra! :-)

Fremragende service!

Jeg købte et Logitech ClearChat PC Trådløs Headset og ganske få timer efter jeg havde bestilte det, blev jeg i tvivl om nogle ting angående headsettet og jeg kontaktede derfor ClanShop og allerede kort tid efter fik jeg svar fra dem. Jeg fik en super service af Mads via email og det blev jeg positivt overrasket over. Jeg modtog varen under et døgn efter jeg havde bestilt det og det er jo uden tvivl fantastisk og så er priserne jo også bare klasse. Jeg kan varmt anbefale ClanShop til andre, da de yder en perfekt service overfor kunderne, priserne er lave og tilmed kommer de bestilte vare enormt hurtigt. Jeg er tilfreds med mit køb hos ClanShop og det er tydeligvis også her jeg vil handle på nettet fremover i forbindelse med IT-udstyr!

fed butik

Hej jeg syntes Clanshop.dk er en mega fed butik. har leveret til tiden ved min handel, jeg kan godt forstå den jesper siger at varene kan se ud om om den er på lager, men de skriver jo osse at det kan ske da priserne kun bliver opdateret 1 gang om dagen.

Jeg kan kun anbefale denne butik, til alle der vil have mega god service!

Super gamer butik

Rigtig god professionel håndtering af min forspørgsel på grafikkort jeg søgte på.

Kan på det varmeste andbefale clanshop til alle der skal bruge hardware

Helt i top

Jeg købte et tastatur til en julegave. Det viste sig at der var en defekt tast. Det blev lynhurtigt klaret via et par mails til www.clanshop.dk
Hurtigste svartid på mine mails til clanshop var 1 minut - ja du læste rigtigt ET MINUT !!!

Kan kun anbefale dig og dine venner at handle ved clanshop

en over sindsyg netshop

de levere til tiden supporten er rigtig god de sponsorer gaver til små hygge laner og priserne er gode!!!

Kanon service!

Jeg syntes at Clanshop har et KANON service.
Jeg bestilte min vare efter klokken 5, havde den næste dag.

www.clanshop.dk Details

ClanShop.dk