Classicfurniture4u reviews

Classicfurniture4u reviews

6.3

Dårlig kundeservice

Vi har ikke været tilfredse med vores handel på hjemmesiden, da vi synes at kundeservicen har været dårlig. De var ikke til at få fat på telefonisk, og svarede først sent tilbage på vores mails (på engelsk).
Stolene er kommet, og der var en fejl på den ene - så den blev sendt retur.

Venlig og god betjening. Det viste sig, at det bestilte ikke kunne leveres fra fabrikken (en kobber kogle), hvilket jeg blev orienteret om på en rigtig fin måde.

Angående kvaliteten kan jeg desværre ikke udtale mig endnu, men de fik rigtig fin omtale i dr's magasinet penge for et stykke tid siden.

Is Classicfurniture4u your company?

Classicfurniture4u Details

Learn more about classic furniture and outstanding furniture designers from their works. People who created furniture masterpieces. Brief designers bios and their furniture - chairs, sofas, armchairs, tables, lighting and more...

Visit Classicfurniture4u