CleanYourCar reviewed by

Ingen respons på mails

og ingen t&t ved afsendelse.
Bliver dog ikke snydt og varer kommer frem og godt udvalg i produkter til bilpleje

UPDATE
Jeg kommer til at nedjustere til én stjerne da butikken nu er begyndt at sende ubehagelige mail til mig privat, se her:
”In your review you say we never got in touch and the forum shut! That's an absolute joke.I am absolutely disgusted with your lies. You obviously have absolutely nothing going on in your life to make false reviews up on websites. You never reply to us so surely it makes you the worse person to deal with? Maybe you never replied to our replies? [name removed]”

Jeg kan lige starte med at bevise at jeg har ret i min kommentar omkring nedlukning af forum (kan ses hvis du klikker på "Kommentar" nederst)
Under ”Service & Praise” kan nedlukningen ses her fra d. 26 maj 2010 hvor sitet er cached af [link removed], se screendump billede nederst.

Min baggrund for oprindeligt kun at give Cleanyourcar.co.uk 2 stjerner var at butikken ikke responderede på mails hen over flere ugers kontaktforsøg.
Dette synes jeg er en alvorlig svaghed for en webshop, - svarer vel til at gå ind i en fysisk butik og så er der ingen ekspedienter!
Cleanyourcar har så valgt at håndtere min mindre gode anmeldelse ved at sende chikanerende mails til mig privat!
JT., Henrik m Hansen and Elsker Spotify found this review useful