Clearwire reviews

Clearwire reviews

4.2

Clearwire er lukket og slukket, likvideret og vist nok konkurs

Clearwire var for nogle år siden tilsyneladende velfungerende, men er likvideret.
Kundekartoteket er tilsyneladende overdraget til Skyline.dk ejet af ELRO a/s Randers, som tilsyneladende har ca. 120 medarbejdere,
hvilket er overraskende kvaliteten taget i betragtning.

Man kan indlysende ikke anbefale et firma som ikke eksisterer mere, uanset at jeg var tilfreds med service og produkt, til begrænset og sporadisk brug.

Billigt

God pris, men du får hvad du betaler for. Kvaliteten af signal er svingende. Ikke dårligt hvis du bare tjekker mail og den slags.

udemærket til prisen

udemærket internet til prisen!

signalet kan dog drille

Svingende signal og dårlig kundeservice

Min sidste henvendelse til Clearwire/Danske Telecom vedrørende dårligt og svingende signal har jeg måttet vente i over en måned på at få svar på. Tilmed har jeg rykket for den to gange. I deres svar skriver de blot, at signalet i mit område ikke vil blive forbedret, og jeg er velkommen til at skifte til et dyrere abonnement.

Problemer med svingende hastighed på WiMaxx produktet

Umiddelbart dejlig enkel oprettelse og nem tilslutning af udstyr.

Desværre svinger hastigheden utroligt meget, da der er alt for mange kunder tilknyttet de samme WiMaxx sendemaster.
Når der er mange på Clearwires net, så går det nærmest helt istå, specielt imellem 16-20 er der problemer.
Må håbe der snart kommer flere sendemaster, så hastigheden kan bedres.

Vær opmærksom på at Clearwire blokerer for en række porte, så en del kunder vil får problemer, da de ønskede porte er spærret.
Svartiden også her ret langsom (sammenlignet med f.eks. ADSL) dvs. fra man trykker på enter, til siden rent faktisk vises på skærmen.

Yderst tilfreds...

Har brugt clearwire igennem de sidste 3 år.
Kun to gange har jeg oplevet ikke at kunne komme på nettet, hvilket skete ret ofte da jeg havde Stofa.

Samtidig er det både billigt og praktisk......

Is Clearwire your company?

Clearwire Denmark ApS Details

Visit Clearwire

We live here: Sundkrogsgade 13 , 4. sal.
2100 København Ø