Cliche reviews

Cliche reviews

7.0

Nem brugerflade og opsætning, lave priser

Jeg har haft registreret fire domæner hos Cliche og har pt. to af dem knyttet til firmaet. Både pris og kvalitet er glimrende. Det koster mig en krone om måneden for mail og webhotel, som fint dækker mine behov. Support er helt sikkert tilfredsstillende og klares let på mail eller telefon.

Cliche var den første udbyder, jeg stiftede bekendtskab med, og jeg har nu været kunde hos dem i mindst 10 år.

Kan ikke anbefales til seriøse hjemmesider.

Cliche lukker, uden advarsel, ens side ned grundet "spam" på ens side, så man først opdager det, da et familiemedlem påpeger at siden er nede.
Selvfølgelig en fredag eftermiddag, så det er umuligt at få siden op at køre før mandag, grundet Cliches manglende support.

Når jeg betaler for et produkt og Cliche så vælger at stoppe med at levere dette produkt, skal de selvfølgelig informere en om dette. Alt andet er svindel fra deres side.

Kun gode oplevelser

Jeg har indtil videre kun haft gode oplevelser med Cliche. Jeg er dog lidt bange for, at de er lidt dyrere end andre, når man begynder at have for mange websider... Jeg har overvejet at skifte, men er nok blevet et vanedyr.

rigtig fin service og billige produkter

Min side er simpel html uden de store dikkedarer - det er vist rimeligt at skelne mellem simple "visitkort sider" og proffesionelle sider med store databaser, fora, meget trafik og så videre.

Jeg har haft min simple side liggende hos Cliche i mange år og oplever meget sjældent, mindre end en gang om året, nogle udfald på webhotel eller mail. Til gengæld har jeg aldrig set, at driftstatus på deres side reflekterer at der kunne være et problem når jeg så endelig har et.

I forhold til deres priser leverer de fine produkter og deres support, både mail og telefon, er venlig og brugbar.

Lukkede webhotel uden varsel!

Jeg brugte cliche for nogle år siden, og da trafikken på min hjemmeside steg en del på grund af et online projekt jeg havde, der valgte cliche at lukke min side, slette alt data og mere eller mindre nægte at svare når jeg skrev til dem. Helt ufattelig dårlig service, og jeg mistede en masse kode, jeg havde brugt lang tid på at lave. Min side var meget server krævende, og derfor er det ok hvis ikke de ville hoste den, men de kunne da have givet mig en advarsel og lade mig rede mine filer. Jeg oplevede dog præcis samme problem med one.com, så det er ikke enestående på dette marked.

Fornyelse af Webhotel

Jeg oplevede en meget god service, da jeg skulle forny mit webhotel.

Jeg bad først om at få mit webhotel nedgraderet til et ALFA-webhotel, da jeg så fik en mail med betaling, betalte jeg.Først da så jeg at support havd eskrevet en email før emailen med betaling, hvori der stod at både Mysql og PHP ville fosvinde. Hurtigt rettede jeg henvendelse igen fordi jeg havde brug for php og mysql, fik jeg det ændret til et GAMMA-webhotel, og de 12,- til et ALFA-webhotel, gik bare over på GAMMA-webhotellet og svarede til 2 mrd.

Dejlig service, derudover har jeg aldrig haft problemer med hverken email eller websitet, derfor 5*

Fin service til prisen!

Jeg har en del domæner liggende hos Cliche og de virker altid fint. Jeg køre også en simpel opsætning af joomla, og det køre også super.

webhotel virker ubeklageligt

Jeg har i rigtigt mange år brugt Cliche.dk´s webhotel og mail system. Jeg har ikke noget at klage over, får god hjælp og supporten er hjælpsomme. Til dem der har klager over supporten= de har nok haft fat i en "dårlig" medarbejder, som jeg syntes man skal klage over til cliche.dk´s, generelt skal man altid huske at tage fat i en ledelses person, når man syntes man er blevet behandlet dårligt.

Igen problemer

Har benyttet cliche de side 5-6 år, og har ikke haft nogen problemer med dem. Deres hjemmeside har som regel svar på ens spørgsmål, og er ret nem at finde ud af.

Jeg blev glædeligt overrasket, da jeg fornylig fandt ud af at de havde en smtp server man kan benytte (når man nu er så uheldig at være profiber kunde)

Meget nedetid og flappet support

Jeg kan se at jeg ikke er den eneste der har fået flabede svar fra supporten.

Første gang jeg havde problemer havde de lukket min side ned uden varsel, det viste sig jeg ikke havde betalt fordi de havde sendt min faktura til en ikke eksisterende mail adresse. jeg blev mødt med at jeg ikke kunne forvente nogen service på et webhotel til 10 kr. per. måned.

her for nylig var den gal igen, denne gang havde cliche ændret et eller andet så mit forum ikke virkede, jeg fik igen et flabet svar om at jeg nok skulle sætte mig ind i hvordan fora virker og så havde de ellers fjernet en eller anden dims. Hvad d eikke vidste er jeg har en phpBB forum ekspert til at hjælpe mig med det så NEJ Cliche, det er ikke jeres kunder der er dumme! HUSK DET!

Har endelig taget konsekvensen og flyttet til en andne host.

Er i gang med at finde et andet sted der kan hoste min side...

Ingen dårlige erfaringer

Jeg har brugt Cliche i adskillige år med 3 forskellige websider. Kun een gang nede og hurtigt svar fra Cliche.

Udmærket service, også når man tager den lave pris i betragtning!

Har haft dem i 4 år nu uden problemer

Der har aldrig været noget, jeg har altid fået svar, supporten har altid været tilgændelig. ingen klager her.

dårlig support og oppetid!

Har osse kun haft dårlige oplevelser med cliche!
Deres såkaldte support tog aldrig telefonen og besvarede ikke altid mails!
Så brød alt ned og var derefter meget langsomt! 56K speed!
tabte mails og database fejl var hverdag hos dem!
Man stod så pludselig en dag med fuld adgang til andres databaser! hvilket tog dem lidt over 1dag at rette og serveren var IKKE offline i denne tid!

Lukkede webhotel uden varsel. Flappet support!

Havde for nogle år tilbage et webhotel hos dem. De lukkede det uden at informere om det. Da jeg så ringede til dem for at høre hvad der foregik, endte det med at de grinte af mig og sagde at vi havde overtrådt deres regler.

Fair nok at lukke det hvis deres regler ikke overholdes, men at grine af deres kunder og lukke ned uden varsel, det har jeg meget svært ved at acceptere.

Hurtigt

Efter Needhost var gået konkurs, fik jeg flyttet min side over til dem. Dagen efter (i dag) er min side oppe og køre.

Dårlig service og ustabile servere

Jaee... Overskiften siger vel det meste...

dårlig servis

man har ikke særlig mange rettigheder med hensyn til sql, ringe webmail, og supportern siger der ikke er nogle fejl når der er

Is Cliche your company?

Cliche.dk A/S Details

Webhosting med døgnovervågning, lynhurtig tilgang uden overbooking, sikker og stabil e-mail, POP3 og POP3S (TLS/SSL), PHP 5, MySQL 5, phpMyAdmin, FTP, dansk statistik, fri trafik, webmail via SSL, support for CMS-installation - (fx Wordpress, phpBB, Joomla), ingen skjulte gebyrer og bindinger

Visit Cliche

Call us on: 70201337