Clicksalg reviews

Clicksalg reviews

9.2

Køb af mobil

Jeg har købt en mobil via Clicksalg og kan kun sige god ting om deres behandling af ordren og kundeservice.
Kan varmt anbefale at handle hos dem.

Relativ oplevelse...

Umiddelbart et fint firma udenpå, men der er nogle knaster der gør én utryk ved handel.

Det positive: Den bestilte lagervare kom dagen efter og beløbet det trukket på kortet. Man får svar på mails.

Det negative: Selvom de har et telefonnummer, så er det ikke aktiveret. Man får konsekvent en telefonsvare der siger de har travlt og at man skal sende en mail.

Jeg fik ikke faktura på mit køb, den skulle jeg rykke efter få dage efter købet, men så kom den også.

Evt.: Jeg frygter som en evt. RMA sag. Min vurdering er at det kan blive lidt bøvlet, men ved det heldigvis ikke.

3 stjerner fordi det skal være muligt at få fat på firmaet, når de har et telefonnummer, ellers skal de oplyse at ALT kontakt sker via mail.

3 stjerner fordi jeg ikke automatisk fik en faktura. Det er bare ikke godt nok. Det koster for meget spildtid.

Vil ikke fraråde folk at handle hos dem. De har OK priser på det meste.

Positiv oplevelse...!

Jeg har ikke meget erfaring med net salg, så det var med noget skepsis at jeg bestilte mit nye 37" Samsung tv hos Clicksalg.dk - Men hold da op... Jeg bestilte det tirsdag middag og inden for 24 timer var det leveret i perfekt stand på mit arbejde - og så var prisen også i orden. Jublen i familien ville ingen ende tage, da jeg kom hjem med fjernsynet allerede dagen efter det var bestilt... Fantastisk oplevelse..!

Fremragende kundeservice!!!

Købte en Sonim XP3 (LAD VÆR AT KØBE DEN!!!), men måtte erkende at telefonen lå laaangt under det man kunne forvente på styresystemssiden. Beklageligvis gik der meget lang tid inden jeg fik den indleveret og holdt min sommerferie og Clicksalg fik afholdt deres (de skal jo også ha lidt ferie), men da dette var overstået gik der ikke lang tid før jeg fik de varer jeg ville have telefonen byttet til og hele reklamations forløbet gik præcist som det skulle lige efter bogen.
Clicksalg er efter hvad jeg har erfaret ganske nye i branchen og har med denne handel været med til at vise at dansk e-handel formår at ligge et meget højt niveau.
Håber de vil være at finde på nettet mange år endnu, så jeg stadig kan få mig en god handel og en fremragende kundebetjening.

HELT I TOP!!

Hej. Jeg har købt en ny mobil hos dette firma. Den blev bestilt en lørdag og varen havde jeg allerede den efterfølgende mandag! Varen var også billigere end ved mange andre butikker. Jeg vil anbefale dem!

Firmaet kan ikke kontaktes

Firmaet opfylder ikke lovens krav om 14 dages fuld returet ved køb på internettet. Tænk på det før du køber, der er ingen fortrydelse.
Den 20.09.09 modtages e-mail om at de har modtaget anmeldelsen, men ellers intet. Så nu er der gået 240 timer uden svar. Før du køber - prøv at ring til dem, så kan du høre en telefonsvarer, der siger det samme igen og igen.
Varen leveret defekt. Firmaet reagerer ikke på henvendelser, hverken per telefon eller e-mail.
Forsøgt kontaktet i over en uge.
Man skal huske på at vare over 20 kg ikke kan returneres efter post-danmark bestemmelse om at der skal foreligge en returseddel.

Det var hurtigt at handle og varen kom dagen efter, meget fint.
Jeg brugte dog lidt overflødig tid på at oprette en konto, der var hjemmesiden lidt uklar.

Igen igen...

Clicksalg har endnu engang leveret en vare til mig, til UG og i sædvanlige gode gode stil. Ikke første, og bestemt heller ikke sidste gang jeg bruger dem...

Mvh.

Claus Frederiksen
clfr@tv2.dk

Super hurtig levering af bestilt vare

Bestilte vare søndag eftermiddag - tirsdag formiddag havde jeg varen i hånden. PERFEKT

Nemt og hurtigt

Hurtig levering og god information om status på pakken. Vil klart handle her igen.

Hurtig og tryg levering

Bestilte min nye Lenovo bærbare (til en yderst fair pris) og fik den ca. 3 dage efter som lovet. Næste gang jeg skal købe grej online, vil jeg absolut checke Clicksalg som det første! :)

Henning Højen

Har indtil nu handlet med firmaet to gange, dels mobiltelefon, dels MP3-spiller med ekstra tilbehør. Tingene, der blev modtaget svarede 100% til de bestilte, de kom så hurtigt, det lod sig gøre via almindelig post. Yderligere henvendelser til firmaet pr e-mail blev besvaret i en god tone.
Dog er der gebyr ved betaling med kresitkort - - - - det burde kunne ordnes - - -
Jeg handler gerne med firmaet en anden gang.

Super hurtig levering

varen bestilt kl. 15, levering med posten næste morgen

God og hurtig levering

Helt klart min fortruknen onlineshop, kan klart anbefale den.

Super Handel

5 Stjerner,for en meget fin og god betjening. Og meget tilfreds med min nye printer. Canon Pigman IP 4600.
Hilsen. Bent/Esbjerg.

Super clicksalg

Bare perfekt fem stjerner herfra. Det tog 3 dage.

Intet mindre end 5 kan gøre det

Super effektiv betjening, jeg bestilte en telefon onsdag aften, og fik den leveret fredag eftermiddag ***** intet mindre end fem kan gøre det

100% i orden

Reel information på nettet, hurtig ekspedition, alt som forventet.

Perfekt handel

Da min mor skulle have en ny mobil var det lidt af jungle og meget svært at finde en webbutik man kunne stole på , specielt hvis man tog trustpilot til hjælp.
Derfor var det super fantastisk at jeg fandt Clicksalg og den egnede mobil. Varen blev bestilt en lørdag og tirsdag blev den leveret - desværre måtte jeg vente en ekstra dag pga postdanmaks "næste dag" afhentning på posthus.

Telefonen er ny OG med DANSK brugermanual OG med DANSK menu - ikke som alle de andre fusker steder som sælger brugt udenlandsk bras.
Min mor på 66 er ihvertfald MEGET tilfreds :-) Tak clicksalg !

clicksalg.dk Details

Visit Clicksalg