Clinique reviews

Clinique reviews

5.6

Uprofessionelt

Købte nogle forskellig af deres produkter til julegaver, hvilket blev hurtigt fremsendt og som andre har skrevet, så følger der små prøver med (gratis) - hertil ingen problemer. Men så startede cirkusset også. Vi skulle bytte nogle af de købte julegaver, hvor vi følger deres procedure med, at sende dem retur via den vedlagte returseddel. Pengene blev lovet retur på vores konto, hvilket vil sige inden for den første uge af januar måned 2014. Har talt med deres kundeservice nu 3 gange og rykket dem, hvor man desværre mødes af et personale, som ingen viden har omkring returprocedure - skal hertil dog siges, at jeg i dag (3. gang) den 28. januar 2014 talte med en medarbejder ved navn Mads, som ihvertfald virkede mere kompetent end de tidligere, så nu håber vi der ENDELIG sker noget! Nu taler vi den 28. januar 2014 uden der endnu er sket noget. Håber jeg modtager min penge i 2014. Men fanme ikke i orden, at der skal gå så lang tid med at få sine penge retur. Går, som skrevet, super let når man bestiller og de får penge i kassen, men når det er den anden vej, så virker det som om, at det rager dem en høstblomst! Kom ind i kampen Clinique!

Uden information

fint nok - men de skriver ingen mails om at pakken er på vej, det skal du ind og se på deres side, synes jeg er lidt skidt gjort :/

Købt i en irl-butik flere gange

Jeg fik en bedømmelse af min hud i en fysisk butik - og damen nåede frem til, at jeg havde nærmest porcelæns-hud på kinderne - men uren hud i T-zonen (min hud virkede desuden irriteret og sart). Så hun anbefalede Clinique tre-trins-serien til meget tør hud/tør hud + en ekstra fugtighedscreme. Jeg brugte plejeserien i omkring 9 måneder.

I starten så det fint ud - men efterhånden som jeg brugte serien opdagede jeg, at min hud blev meget tør. Trin 2 udtørrede min hud meget, og jeg lod til sidst være med at bruge den. Men selvom jeg stoppede med at bruge trin 2, så virkede det alligevel som om, at fugtighedscremen ikke kunne give min hud nok fugt - og slet ikke om efteråret/vinteren, selvom jeg prøvede at bruge den flere gange om dagen. Min hud blev mere uren, end den var før - og mere irriteret, stram (på en ubehagelig måde) og rød.

Nu har jeg her et par år efter stoppet med en masse renseprodukter, og jeg har opdaget, at jeg ikke kun får mindre uren hud - men min hudtype viser sig også at være normal - og hverken tør eller fedtet.

Jeg har valgt at give dem 2 stjerner, der har beskrivelsen: "Lavt - en dårlig oplevelse men uden tegn på ond tro". Det gør jeg på baggrund af min egen oplevelse med produkterne. Jeg kender en anden, der har haft gode oplevelser med produkterne - men det var desværre ikke tilfældet hos mig.

Samme pris som i butikker, men der medfølger gaver

Clinique er jo et dyrt mærke, og der er ikke tilbud på hjemmsiden, til gengæld kan man ved køb tilvælge fx. en lille mascara eller "Happy".parfume, der medsendes.
Dejligt at få bragt indkøbene til døren, men hvad med lidt mængderabat eller tilbud?

Nemt og hurtigt

Bestilte mine vare og modtog pakken hurtigt med mine vare. Så er godt tilfreds og vil gøre det igen :o)

Fin internetbutik, billigere end i butikkerne

Jeg har handlet hos Clinique flere gange nu og er godt tilfreds.
Der kommer engang imellem tilbud med gratis fragt samt GRATIS vareprøve/r. Hvilket er et stort plus.
Har dog en af de gange jeg har handlet der dog oplevet, at den gratis fragt forsvandt efter man havde angivet ordren og at de så hævede 50 kr. mere end det egentlig kostede, men kontaktede dem og jeg fik i løbet af 7-14 dage pengene retur igen.

Is Clinique your company?

Visit Clinique