C.L. Seifert A/S reviews

C.L. Seifert A/S reviews

9.0

Fantastisk virksomhed C.L.Seifert

C.L.Seifert, levere en helt fantastisk service over for deres kunder, og de lave og levere de bedste produkter, i deres branche, hvis der er noget som man mener de har gjort forkert, så tager de sig af problemet med det samme, jeg kan varmt anbefale alle studerende, til at vælge C.L.Seifert til at producerer deres studenterhuer og muligvis studieturs tøj. bare deres historie og erfaring taler for sig selv.

Kære Anders,

Tusind tak for din fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre din mening, og oplevelse af at være kunde hos os.
Det varmer i hele virksomheden at vores kunder kommer med sådan feedback.

KUNDESERVICE - FANTASTISK

Fantastisk kundeservice - fik en forkert model til at starte med til studietrøje, efter lidt snak tog de imod trøjen og jeg fik en splinter ny lækker trøje
Bestilt studietrøjer og huer her!

Kære Jonas,

Tusind tak for din anmeldelse.

Dejligt vi kunne finde en god løsning for begge parter.

Fantastisk service

Jeg vil anbefale alle stundenter om at købe deres hue hos C.L. Seifert. Fandt en stavefejl i huen inden jeg fik den hjem, og fik så uden regning lov til at få det rettet, og det er jeg super taknemmelig for..

Mange tak for god service Fetije

Kære Maisaa,

Mange tak for din anmeldelse.

Er super glad for at vi kunne nå at hjælpe dig, inden vi fik produceret et forkert produkt til dig.

Kundeservice

Super fed service hele vejen igennem!

CL seifert har ikke fejlet med at give super god service,
Når man skriver til dem om et problem man har angående ens ordre eller lign. så svarer de indenfor et par timer, eller dagen efter.

Jeg anbefaler klart!

Kære Roald,

Vi takker for din anmeldelse.

Dejligt du har haft en positiv oplevelse både under købet og ikke mindst efter!
Vi takker for anbefalingen.

SERVICE

Jeg har ingen problemer haft med C.L. Seifert. De har været meget behjælpsomme, selv da jeg havde lavet en fejl i min bestilling. Derudover har der ikke været nogle problemer med at komme igennem til ( yderst venlige) kundeservice, og min sag er blevet behandlet hurtigt.

Hej Morten,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det er en fornøjelse for en kundeservicemedarbejder som jeg at læse dette - det viser blot det arbejder vi yder hverdag giver pote!

Tusind tak

virkelig god kundeservice

Jeg vil rigtig gerne anbefale dette firma.
De er rigtig dygtige og har nogle rigtige godt medarbejder som helt klart har fortjent de 5 stjerner som jeg har givet. Et rigtig godt firma.

Hej Maja,

Tusind tak for din fine anmeldelse.

C.L Seifert, Kundeservice

God og hurtig kundeservice

Vores koder var blevet hacket, da vi skulle lave blå bøger. Efter at have ringet op og ventet i ti minutter kom jeg igennem til en sød kundeservice-Jacob der hurtigt sendte mig hele skolens nye koder. Hurtigt og nemt. Og huerne er top kvalitet.

Hej Sofie,

Tusind tak for din anmeldelse.

Dejligt vi kunne hjælpe jer, så I kunne komme videre med jeres blåbog.

C.L Seifert, Kundeservice

Super Service

Så sidder jeg stort set et år efter og får taget mig sammen til at skrive en anmeldelse udelukkende fordi jeg har været så glad for servicen. :)

Da jeg få måneder inden min dimission (februar 2013) stod og manglede min studenterhue, stod C.L.Seifert klar, og jeg må i den grad sige: "Super god service af Hans Jacob Daugaard".

På trods af at jeg var så sent ude til at bestille, nåede min hue hjem få dage før min dimission, desværre var huen for lille, men Hans Jacob gjorde alt hvad han kunne, for at være behjælpelig.

Man kan uden tvivl bestille fra C.L-Seifert, de er super hjælpsomme hvis der skulle opstå et problem og er hurtige til at svare på beskeder.

- Alle burde have en "Hans Jacob" ansat - Mange tak for den gode service og hjælp du har ydet.

Aya :)

Hej Aya,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det betyder meget for os at du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse.
Og hvis der skulle være noget vi kunne hjælpe dig med, så er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os.

C.L. Seifert, Kundeservice

Utrolig overbærende og brugervenlige

Jeg er meget tilfreds med hele studenterhue oplevelsen af C.L. Seifert.
Tilliden de ønsker at opbygge imellem sælger og køber er utrolig god. Selv hvis betalings frister overskrides, er de storsindet og finder en løsning.
Thumbs up!

Hej Jonas,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det glæder os at samarbejdet fungerede og vi har levet op til jeres forventninger

C.L. Seifert, Kundeservice

Dårlige til at informere - men super gode til at rode bod på det

Dette var min første holdning til firmaet:
Da jeg først bliver student til sommer kan man godt diskutere hvorvidt denne anmeldelse er på sin plads. Dog føler jeg mig så dårligt informeret fra CL Seifert omkring vores valg af studenterhuer og vores individuelle aftale der var blevet lavet med skolen. Der var absolut ingen information fra selve firmaet men derimod kun hvis man gik til de elever der havde været i direkte kontakt med CL Seifert, og ikke nok med det var det to vidt forskellige svar man fik angående det samme spørgsmål.
i sidste ende føler man at de prøver at tage røven på en, og snyde en til at købe en pakke man slet ikke har brug for uden at informere om den pakke skolen rent faktisk har forhandlet ned. Det er sikkert en perfekt måde for dem at tjene penge på, men man står med en flok studerende der ikke har alverdens penge i 3.g, og dermed ikke har råd til ikke at få den reelle information fra firmaet.

Efter denne anmeldelse blev lagt ud blev jeg kontaktet personligt af firmaet, der var meget interesseret omkring min frustration. Dette Var jeg meget glad for, da det ikke er noget man ser ofte. De beklagede men forstod min frustration og ville undersøge sagen. Jeg føler mig set i denne sammenhæng og dermed er jeg meget tilfreds med den efterfølgende behandling og kan dermed sagtens anbefale dette CL seifert !

Hej Stine,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi beklager den lille misforståelse og er rigtig glade for din henvendelse, så vi kunne få rådet bod på dette.

Vi glæder os til at leverer din hue til sommer.

Glædelig jul og godt nytår!

C.L Seifert Kundeservice

perfekt kundeservice, god behandling og top kvalitet produkt.

Kære William,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre du har været tilfreds med forløbet og ikke mindst det endelig produkt.

Glædelig jul og rigtig godt nytår.

Kundeservice

Der blev givet god service under opmålingen

De 2 fra virksomheden som var på skolen til opmåling, gjorde deres arbejde godt og var hjælpsomme og åbne overfor spørgsmål :)

Kære Mads,

Tak for de rosende ord!

Vi er rigtig glade for din tid til at give din mening tilkende.

Glædelig jul og godt nytår

Kundeservice

Kvalitets hue til en god pris!

Jeg kunne ikke være mere tilfreds med min hue, ingen fejl, super kvalitet, og den ser stadig pæn ud trods en uge i sprit hulen !

Hej Rasmus,

Tusinde tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre vores produkt levede op til dine forventninger.

Ha' en dejlig jul og et godt nytår.

Fantastisk

C. L. Seifert er bare så dygtige til det de gør. De har gjort mit job som kontaktsperson så nemt og sjovt. Det har bare været en rigtig god oplevelse og det var klart det bedste valg vi tog da vi valgte at handle med Seifert.

Hej Line,

Tak for de fine ord. Det varmer mig at høre at du som kontaktperson synes at det har været nemt og sjovt - for det er meningen. Jeg håber du fremover forsætter med at være ligeså glad for at være KP for os.

Ha' en dejlig dag.

Rigtig god service!

Jeg blev i sommers student, hvor vores skole benyttede sig af C.L. Seifert, hvilket vi alle var rigtig glade for. Jeg er i øjeblikket ved at supplere med en HGS International, og havde glemt alt om hue til denne også. Sidder lige nu i Skotland, så vidste ikke rigtigt hvad jeg lige skulle gøre, for at kunne nå det til uddannelsen er færdig midt i december - jeg skrev så til dem hvordan og hvorledes, og jeg fik med det samme svar på at man kunne sætte en anden farve på + flagbånd på huen fra gymnasiet istedet for at købe en helt ny hue (da jeg jo er alt for sen på den og sidder i Skotland). Hjælpen var lynhurtig, og de bad om min adresse med det samme.
Mange ++++ herfra. Rigtig hurtig svar, god service og ikke mindst rigtig søde mennesker!

Hej Debbie Sofie.

Tak for dine rigtig fine ord. Vi er glade for at kunne hjælpe dig for 2. gang, også selvom du har været helt i Skotland. Jeg er glad for at have hjulpet dig.

Mvh Hans Jacob Daugaard
Kundeservice

Intet mindre end super!!!

Fantastisk hjælpsomhed og service ud over hvad man kan forvente!! Hurtigt respons på mails. Ville ønske alle virksomheder havde denne indstilling:-) absolut et sted jeg vil anbefale andre. De får mine bedste anbefalinger:-)

Hej Diana.

Tak for din anmeldelse her på trustpilot. Dejligt at høre hvordan vi i kundeservice har kunnet hjælpe dig med dine ting - og endda også at det er gået hurtigt. Det er dejligt at læse.

Kundeservice

Benyt C.L. Seifert til at lave din studenterhue!

Min skole har igen i år valgt C.L. Seifert til at lave vores huer, og det er jeg godt tilfreds med! Det er nogle rigtig flotte huer de har, og der er en til enhver smag, da der er en del huer at vælge imellem - det kan jeg godt lide :-) C.L. Seifert er samarbejdsvillige, så hvis der opstår problemer eller man vil ændre noget i sin bestilling, så er det rigtig dejligt at de vil hjælpe en med det. Til hueopmåling fik man rigtig meget hjælp til hvordan man skulle bestille huen og sådan - rigtig søde unge mennesker som kom ud på skolen :-) hjemmeside er så lækker og nem at finde ud af. Kan godt lide at man kan se det direkte på huen og derved se hvordan huen kommer til at se ud :-) thumbs up!

Hej Susanne.

Mange tak for din dejlige anmeldelse! Jeg er glad for at læse hvordan vi har kunnet servicere dig lige fra første gang vi mødte dig ude på skolen og til sidst med bestillingen af huen.

Go' onsdag.
Kundeservice

Fantastisk god service og lækker kvalitet.

Er lige nu i praktik som sosu hjælper, og havde derfor glemt alt om eksamen og studenterhue. Kom i tanken om i denne weekend at jeg snart er uddannet, men ikke var klar til det på nogen måde. Fandt en fantastisk hue i rigtig lækker kvalitet, men leveringstiden stod til 5 uger. Skrev derfor vil clseifert på facebook hvordan sagen var, og fik svar tilbage at de ville sende huen så jeg har den fredag i næste uge. Hurtig og god service :) kan kun anbefale clseifert til alle der vil have god service og god kvalitet.

Kære Sabine,

Mange tak for din fine anmeldelse.

Det var dejligt vi kunne nå at hjælpe dig selv om du var lidt sent ude.

Vi ønsker dig alt muligt held og lykke med huen.

Mvh. Mark Eriksen,

Ovenud fantastisk service!

Min skole har valgt C.L. Seifert som hueleverandør, og det har jeg været super tilfreds med. Huerne de havde med på opmålingen var flotte, og jeg var glad for opmålernes væremåde og at jeg følte at de var der for mig, når jeg havde brug for det.
Efter opmålingen har hjemmesiden drillet lidt og jeg har haft spørgsmål til nogle af huerne, som er blevet besvaret inden for under 1 time, hvilket er fantastisk .
Huerne er lavet af fantastiske materialer og man har god mulighed for både og se og mærke de forskellige muligheder.

Hej Helle.

Tak for din anmeldelse! Dejligt at se hvordan vi har klaret opgaven i forhold til dine ønsker, på bedste vis!

Vi er glade for at du netop har valgt os.

Go' mandag

EXCELLENT SERVICE

Normalt gør jeg mig ikke i lignende virksomhedsanmeldelser, men C.L. Seifert fortjener virkelig mine varmeste anbefalinger, sjældent har jeg følt så stor en tryghed :)
Opfattelsen jeg står tilbage med, efter at have handlet hos C.L. Siefert er følgende: Topprofessionel service, Lynhurtig respons, fremragende kvalitet hvor pris og kvalitet går hånd i hånd, super søde og hjælpende mennesker – Alt i alt, perfekt produkt- og købs oplevelse, kan varmt anbefales!

VH
Morten, Fredericia.

Hej Morten,

Tak for en din anbefaling og tid.

Det betyder meget for os at du har haft en så særpræget og god oplevelse af at handle med os, at du har brugt tid på denne anmeldelse også!
Dette sætter vi stor pris på - og ønsker dig alt muligt held og lykke i fremtiden.

Mvh. Hans Jacob Daugaard

C. L. Seifert

Erfaring

Vi har været i gang siden 1865

Studenterhue leverandør

Danmarks foretrukne producent og leverandør af studenterhuer og andet studenter tilbehør

Om virksomheden

C.L. Seifert A/S, kongelig hofleverandør, er de skandinaviske studenters foretrukne studenterhueleverandør og vi leverer studenterhuer i Danmark, Sverige, Finland, på Island og Grønland.

Det er ikke uden stolthed at vi nu går i gang med sæson nr. 148 som hovedleverandør til de danske studenter. Siden studenterhuens indførelse i Danmark og Sverige har C.L. Seifert A/S produceret den originale studenterhue. Det betyder, at selv om studenterhuen i dag er blevet et kompliceret produkt med tusinder af kombinations muligheder, kan du som kunde være sikker på at din studenterhue kommer til tiden, udført i den bedste kvalitet.

For mere information kontakt os på info@clseifert.dk – vi besvarer alle e-mails inden for 24 timer.

Visit C.L. Seifert A/S

Write to: info@clseifert.dk
We live here: Ny Adelgade 8-10
1104 København K

Headwear

Clothes & Fashion

Studenterhuer i mere end 100 år

C. L. Seifert har i 100 år været udnævnt som Kongelig Hofleverandør, til det Danske og Svenske Hof.