Clubcollection reviews

Top klasse

Super lækre varer.
Hurtig levering.
Godt udvalg.
Har handlet der mange gange og er ovenud tilfreds. Størrelserne passer og varerne er virkelig pænt lavet.

God kvalitet - men knap så god service

Club Collection har nogle lækre pelsvarer i god kvalitet, men designet kunne godt være lidt mere hipt frem for den klassiske stil, som 80 % af deres varesortiment består af.

Deres størrelser kunne også godt være lidt mindre, fx. str. 34 og XS som reelt modsvarer denne standard størrelse. De fleste af deres varer er fra str. S/36 - XL/42. Og det er ikke os alle som hører til disse store størrelser.

Men kundeservicen er ikke god.
Returfragten på kr. 100 sendt som pakkepost er alt for høj og de oplyser, at der kan gå op til 30 dage før mine penge kan figurere på min konto. Og det er simpelthen for ringe.
Jeg skal omgående betale for min vare, så skal jeg da omgående også have mine penge retur, når de har modtaget min returvare (på grund af pelsen er alt for stor).
Så mine penge står altså og trække renter på club collections konto i op til 30 dage, frem for på min konto. Og det syntes jeg er rigtig dårlig Kundeservice.
Så nu må jeg jo så se, hvornår jeg modtager min penge retur....
Clubcollection

Reply from Clubcollection

Kære Maria, tak for din kritik som vil indgå i vores fremtidige bestræbelser på hele tiden at udvikle vores kollektioner og kundeservice i en positiv retning. For at imødekomme dine punkter vil jeg gerne svare flg:
Vedr. Størrelser & varesortiment:
I de fleste af vores pelse, får vi str. 34 også. Vi får dog ikke så mange styk i denne størrelse. En del af vores kunder er skrevet op på forhånd, det har du også muligheden for. Så vil du blive kontaktet når vi har de ønskede vare på lager og du vil have mulighed for at få besked inden de er udsolgt. Varesortimentet varierer fra sæson til sæson. Vi har altid vores klassikere med men altid også nye styles.
Vedr. Retur:
Vi anbefaler at varerne sendes retur til os med pakkepost (som regel ca.75dkk), så har du mulighed for at følge pakken. Det er ikke noget krav fra vores side, blot en anbefaling. Når vi har modtaget din retur vare, får du en mail som bekræftelse på dette. Herefter refunderer vi varens pris samt den fragt pris du har betalt for at modtage varen (ordre beløbet). Vi refunderer pengene inden for den samme uge/dag som varen er modtaget. Er varen købt med et MasterCard eller lign. kan der i nogle tilfælde gå op til 30dage før end pengene er synlige på modtagers konto. Så pengene er fjernet fra vores konto kort tid efter vi har modtaget varen retur fra dig.
Jeg håber vi har imødekommet dine spørgsmål og kritik og byder dig velkommen igen hos Club Collection.
De bedste hilsner
Louise Kaae Wagner / shop & product manager

Super !!

Flot hjemmeside der fungere.
Hurtig ordrebekræftelse, levering og forsendelse.
De leverede Cardigans er super flotte

Kan bestemt anbefales....

Lækker kvalitet

Ville give 5 * hvis forsendelse/ returneringen var gratis.
Elsker alt mit tøj herfra.

Fornuftige priser og god service

Jeg har flere gange været i deres fysiske butik, og deres varer er altid i orden og til fornuftige priser.

Lækre varer til lav pris

Har handlet flere gange dels i den fysiske butik i Kbh og dels på nettet. Har altid haft positive oplevelser. Pigerne i butikken er søde og hjælpsomme, og de har et bredt sortiment som er meget billigt i forhold til andre steder. To cashmeretrøjer for 1000 kr er en virkelig god pris!!
Kan klart anbefales
Clubcollection

Reply from Clubcollection

Hej Dea, og tak for din positive omtale det er altid dejligt med ros og vi g�r os umage for at leve op til de fine ord De bedste hilsner Louise Fredholm (butikschef)

cashmere trøjer til god pris.

2 cashmere trøjer til meget fornuftig pris.
Desværre var flere af varerne udsolgt.

Hurtig ekspedition, pænt pakket ind, medlagt vejledning om returnering.

Visit Clubcollection

We live here: Denmark