Coastalscents reviews

Coastalscents reviews

7.9

stunning

the best online shopping experience I ever had, I always shop from them, good quality fast shipping and well packing.
I love it

Fin side

Plus:
+ God kvalitet
+ Lave priser
+ Review af produkterne på siden
+ Mange gode tilbud

Minus:
- Risiko for told

Rigtig god kvalitet og fair priser

Jeg har handlet på denne side mange gange, og anbefalet den til mange af mine veninder, som ligeså er meget tilfredse. Hurtig levering!

Jeg synes deres priser er rigtig gode, og deres produkter er af høj kvalitet, i forhold til prisen.
Samtidig har siden selv en masse godt anmeldelser fra brugere, der giver gode råd og vejledning til de forskellige produkter.

De har rigtig ofte tilbud, faktisk hver eneste fredag, kører de tilbud på en eller flere produkter. Der kommer også tit nye produkter. - Hvilket jeg synes er et stort plus.

Jeg har aldrig haft noget at klage over, fra denne side, og vil anbefale alle piger at tjekke den ud.

Is Coastalscents your company?

Coastalscents Details

Makeup addicts, are you on a tight budget, however do not want to compromise quality? We provide top quality for an affordable price.

Visit Coastalscents