Coca Cola reviews

Coca Cola reviews

6.6

Den bedste smag

Rigtig god smag i deres zero udgave

Jeg Kan ikke lide Coca Cola

Det smager bare kedeligt.
Dr Pepper Smager bedre.
Jeg Køber kun Dr Pepper.

Coca Cola <3

Det er virkelig det bedste sodavand der findes :D
Dog har jeg altid undret mig over, hvorfor Cola i glasflasker smager bedre end på dåse o.O'
Og endnu vigtigere!! Hvorfor man kan tømme en 2-liters colaflaske i løbet af et par timer, men man kan godt nok ikke drikke 6 dåser!!
Det evige Cola-mysterie!!

Konge drikken

Coca- Cola holder hele vejen. Drikker flere dåser om dagen og smagen er altid i top.
ps. har prøvet at der i en kasse zero var en dåse som nærmest var tom, men dåsen var intakt og lukket som den skulle, har den til at stå endnu, lidt sjovt faktisk...

Ingen Urge efter de har lovet, den ville komme tilbage? Der er gået 2 år nu...

Jeg ville egentlig give dem én stjerne, men da det ikke handler om en vare, jeg ikke har modtaget, får de 2.

Det handler om at man i 2010 indledte en afstemning om, hvad for en sodavand danskerne savnede.
Det endte med, at Urge fik omkring 40% af stemmerne, og dermed vandt over de fem sodavand, der var sat op. Nu kunne Urge fans endelig se lys for enden af tunnelen, deres favoritsodavand ville vende tilbage i 2011!
Og det skete så aldrig. I hvert fald ikke i 2011. Det er nu 2012, men det betyder ikke, at Urge-fans skal give op på, at deres sodavand ikke kommer tilbage, men det virker lidt som om de har, da jeg ikke kan finde deres facebookgruppe igen.
Jeg, kan ikke som den eneste person, få Urge tilbage på de danske hylder. Jeg bliver nødt til at få hjælp fra de 37.000 andre, som dengang var på facebookgruppen.
Jeg har selvfølgelig kontaktet Coca-Cola omkring det, men svaret var, at de ikke havde nogen dato for, hvornår en eventuel re-lancering kunne komme på tale, og at Urge kan købes i Norge.
Norge?!? Jeg tager da ikke til Norge for at købe Urge, det ville være for fjollet...
Det synes jeg er MEGET arrogant skrevet.
Sidste år foreslog jeg dem, at de kunne sælge deres drik som en "limited time only" sodavand i sommertiden, men blev afvist på det groveste.

Jeg er sikker på, at en gruppe på 37.000, og nå ja, så er der en masse der nok godt kan lide drikken, men ikke lige tænker på at der findes en gruppe, de kan blive medlem af.

Så, coca-cola, de skal nok blive solgt ud, jeg lover det!

For brunt

Jeg prøvede at drikke denne for mig ukendte væske og jeg må indrømme, jeg var ikke begejstret. For det første var den for brun for min smag. Jeg er mere til grøn og gul. Derudover fik jeg en brusende prikkende fornemmelse i munden, hvilket ikke huede mig. Smagen var ikke i nærheden af at være så "julet" som jeg havde fået indtrykket af gennem de massive reklamekampagner de kører hver eneste jul. Personligt savnede jeg lidt mere kanel og "gløgg" i smagen. Måske med undertoner af marcipan. Flasken var dog flot og lavet af dejligt autentisk plastik.

Middelmådigt og dyrt!!

Jeg kan simpelthen ikke forstå at produktet skal være så dyrt.
Hvorfor skal man give en listepris på 28 kr for 2 Liter, som ikke en gang koster 2 kr at fremstille?? Godt nok er der høje afgifter i DK men ikke SÅ høje.
Og nej det er ikke på grund af kvalitet, 99 ud af 100 gange taber den i blindtests til den ligeså dyre Pepsi, men når den så tilmed også tit bliver slået af billigprodukter til 10 kr. som f.eks. Harboe, så er der jo noget galt.
Dog får I 3 stjerner på grund af jeres Cola Lemon, som vi henter ved grænsen, men tag lige og spar lidt på reklamerne og sæt prisen ned istedet, folk ved jo godt hvem I er!!

Coca cola er dejligt

Coca Cola ftw!
Coca-Cola holder da 100%

Smager Dejligt!

Men - hvorfor skal det være så meget dyrere i lille Danmark, end det er så mange andre steder?

Coca Cola ftw!

Coca-Cola holder da 100% !
Om du så putter det i;
Automater (Restauranter, barer mm.)
25cl flaske
33cl dåse
50cl plastflaske
150cl plastflaske
Coca-cola smager genialt! - Vil dog give dig ret i det aldrig rigtigt smager helt ens i de forskellige former...

Produktet VAR fint!

Jeg har drukket meget cola gennem årene. Det skal der da ikke lægges skjul på.

Men de sidste måneder har alle 1,5liters flaskers indhold af coca-cola været fuldstændig smagsløse! Sprite 1.5liters har samme problem men i mindre omfang. Måske hver 10ende flaske. Har ikke kunne finde ud af hvorfor og det giver derfor kun 2 stjerner for mangel på svar.

EDIT: Det skal siges jeg efterfølgende kontaktede Coca-Cola. De sendte mig 3x1.5liters coca cola (ligeså smagsløse desværre) og et stort lækkert badehåndklæde (som jeg ikke har smagt på) og en undskyldning. Jeg gider ikke røre mere ved det. Og 1 ekstra stjerne får de som tak for håndklædet.

Is Coca Cola your company?

Visit Coca Cola