cocopanda.dk reviews

cocopanda.dk reviews

9.4

Eksploderende Foundation

Jeg modtog en pakke i fredags , med lidt forskellige makeup produkter for 800 kroner . Da jeg så ville åbne min Foundation så løb det ud af kassen - låget var simpelthen gået løs ... Og det syntes jeg måske youngblood mærkerne er alt for dyre til ,mistede en halv Foundation - og er meget irriteret over det . Da det som før nævnt ikke er et billigt mærke ..:

Hej Sandie
Skriv en henvendelse til support på vores side, så vil de hjælpe dig med dette :)
Du finder vores supportside her: https://www.cocopanda.dk/mypage/tickets

Enkelt - Til tiden - Lækre produkter - Super!

Jeg var super glad for at handle hos cocopanda, dette bliver med garanti ikke sidste gang :)

GOD SEVICE!

Super mange gode ting til billige priser og helt i top med og få sine varer til tiden! Kan kun give det 5 stjerner!!! (:

Billigt, nemt og hurtigt

Billige priser,nem hjemmeside og hurtig levering

fint forløb

levering dog en dag længere end forventet

HURTIGT OG NEMT

Varerne kom hurtigt og de var på lager hvilket ikke altid er tilfældet med shop på Nettet, jeg handler gerne igen, og prisen var god!!

Lisbeth

Dejligt nemt.

Det er meget nemt, at finde det man skal bruge på hjemmesiden. Nem betaling. Man modtager en SMS når varen kan hentes, efter ganske få dage. Kan kun anbefales at handle her.

Super service og hurtig levering

Kan kun anbefale at i bruger cocopanda, det er hurtigt og super levering inden for få dage

Den bedste hjemmeside

Den bedste hjemmeside med meget hurtig levering, love it!

Manglende kundeservice

Mens jeg bestilte mine varer, reklamerede de med, at hvis man købte for nogle bestemte beløb fik man rabat en bestemt varer eller et produkt gratis.
Bestilte varer efter et beløb så min datter kunne få en gratis makeuppung.
Da pakken kom var der ingen makeuppung ned. Da jeg kontaktede deres kundeservice ( som svarer på svensk!)meddelte de at der var en speciel kode ( som ikke blev vist med reklamen) for at få produktet, og at de ikke kunne eftersende den.... Ikke tilfredsstillende!!

Hej Pernille
Hvis vi har lavet en fejl, beklager vi meget dette.
Da jeg ikke kan se din ordre er det lidt svært at se hvad der er sket.
Men du er velkommen til at skrive i din support sag, så skal jeg prøve at se på det :)

Kundeservice er en by i Rusland hos Cocopanda

Jeg bestiller en del varer (3x1000 ml. shampoo & 3x1000 ml. conditioner, samt en gratis gave) hos Cocopanda, og får hurtigt besked om at pakken er på vej. Da jeg er dårligt gående, har jeg betalt ekstra for at få pakke leveret.
Pakken ankommer hurtigt og allerede kl. 08.00 om morgenen. Jeg åbner den spændt, da vi næsten var løbet tør for shampoo. I pakken er der 2x Rusk shampoo & 2xRusk conditioner, som jo ikke er hvad jeg har bestilt. Jeg tænder straks computeren, og skriver til Cocopanda, og forklarer at jeg har modtaget nogle forkerte produkter. Da jeg ikke har fået noget svar tilbage sidst på eftermiddagen, ringer jeg til Cocopanda, her fortæller jeg om fejlen, og får besked om, at Cocopanda vil svare mig via mail indenfor 24 timer, hvilket ikke sker. Først sent næste dag, får jeg en mail om at alle kan fejle, og at jeg skal sende de forkerte varer retur før at de kan sende de varer jeg har bestilt, og at jeg nu desuden kan risikere at de varer jeg har bestilt nu kan være udsolgt. Jeg gør Cocopanda opmærksom på, at jeg synes det er dårlig kundeservice, at jeg nu kan risikere ikke at få mine varer, fordi de har begået en fejl, desuden skal jeg slæbe den tunge kasse til posthuset. Jeg er godt klar over at det er menneskeligt at fejle, men det er ikke i orden at straffe en kunde der ikke er skyld i fejlen. Yderligere er der nu en del helligdage, så jeg kan gå i uvished i dagevis og ikke vide om jeg får mine varer eller om jeg får en kreditnota, og jeg har også været nødt til at gå ud og købe både shampoo og conditioner et andet sted. Det er bare rigtig øv.

Hej Tina
Vi beklager meget denne fejl.
Når der opstår problemer eller fejl, vil vi altid stå klar til at hjælpe med en løsning. Så vidt det er muligt :)

Hurtig levering.

Dejlig hurtig levering. Varerne er helt som forventet. Handler gerne her igen.

AGod kundeservice og stort udvald

Jeg havde mine varer dagen efter

Super tilfreds og handler igen hos cocopanda

De bedste anbefalinger herfra

Alt i orden - og til den lovede tid.

Kan kun anbefale at købe ALT hvad du mangler her 👍😃

Der er hurtig levering og rigtig gode tilbud

Gode tilbud & hurtig levering

Gode tilbud & hurtig levering

BILLIGE PRODUKTER OG HURTIG LEVERING!

BILLIGE PRODUKTER OG HURTIG LEVERING!
Kan klart anbefales

Fantastisk!

Ingen bemærkninger. Super service og hurtig levering.

Okay

God service, billige produkter, hurtig levering. En kende ærgerligt, at der ikke er gratis fragt, når man handler for over kr. 500,00.

Hurtig levering, gode priser, bredt udvalg af produkter

Jeg har anbefalet hjemmesiden til flere personer. Især målgruppen 19-28

Cocopanda a/s Details

GRATIS FRAGT VED KØB OVER 399,-

Hos Cocopanda.dk har vi gratis fragt på alle køb over 399,- og ellers koster det kun 29,- ved levering til Postbutik/pakkepost. Ellers koster det kun 35,- at få leveret til en adresse.

LEVERING INDEN FOR 1-2 HVERDAGE!

Vi leverer dagen efter, hvis du bestiller inden kl. 13 på hverdage.

KUNDESERVICE

Vi gør vores bedste for at give dig en god oplevelse samt service! Skulle du have spørgsmål til din ordre, betaling eller produkter, hører vi meget gerne fra dig - du kan kontakte os på flere måder. Vi er ved telefonen og på live chatten alle hverdage mellem 11-19:00 (fredag 11-15). Derudover kan du skrive os en mail eller oprette en supportsag, som besvares inden for 24 timer på hverdage og ofte hurtigere.

Om Cocopanda.dk

Hos Cocopanda.dk går vi meget op i at give dig den bedste service samt gode betingelser i form af hurtig levering, konkurrencedygtige priser samt tilbud og super kundeservice. Vi er en af Danmarks største forhandlere af skønhedsprodukter og har et stort udvalg inden for hårpleje, hudpleje, makeup, stylingprodukter, glattejern, føntørrere og parfumer. Cocopanda.dk er nem og overskuelig at handle på, og har du forespørgsler eller andet, er du altid velkommen til at kontakte os.

Visit cocopanda.dk

Kontakt os gerne