Cofoco reviews

Cofoco reviews

7.7

Cofocos kemi

Efter at Cofoco har sat indholdsfortegnelse på deres dyre "fine" chokolademousse er vi blevet ganske forbløffede. Forklaring følger af Cofocos egen indholdsfortegnelse:
"Chokolademousse, ingredienser: Sødmælk, kakaomasse, sukker, skummet mælkepulver, glukosesirup, hærdet vegetabilsk fedt, maltodextrin, naturlig vanilje, emulgator, mælkeprotein. Tilsætningsstoffer: Antioxidant (E340), Farvestof (E150d), konsistensmiddel (E322, E471, E472a, E472d), surhedsregulerende (E340). Indeholder allergener: Mælk, Gluten, Søj"
Undskyld men Cofoco-chokolademousse med noget nær samme indhold som supermarkedets Dr. Oetker, det vil sige kemiske stoffer pisket i mælk: Ingen fløde, masser af E-multiplex og hærdet vegetabilsk fedt....what!

Oysters & Grill: Fantastisk mad til små penge

Min kæreste og jeg var på Oysters & Grill og det var helt fantastisk. Vi startede med blåmuslinger, man bestiller pr 100 g. Det er de saftigste og største muslinger jeg længe har smagt. Vi fik 500 g som blev leveret i en olieting med hvidløg og brød til. Det var super lækkert. Herefter fik vi bøf og den var tilberedt lige præcis, som vi havde bedt om. Til det fik vi sprød grøn salat og varme pomfritter. Min kæreste fik dessert, og derudover fik vi velkomstdrinks, et glas rosé hver, en flaske rødvin, vand samt kafffe. Jeg måtte slippe ca en tusse. Det var lækkert, betjeningen var rigtig god. Lige i øjet!

The Italian: God mad i omgivelser præget af en behagelig og afslappet atmosfære

Jeg takker for god forplejning og en behagelig og afslappet service ifm. mit besøg på jeres restaurant i går! Maden var i top, og servicen upåklagelig. Maden kom i rimelig tempo, så man hverken følte at man ventede på maden eller at retterne kom for hurtigt efter hinanden. Samtidig var tjenerstaben meget opmærksomme på sine gæster og om alt var som det skulle være. Her kommer jeg gerne igen.

Ingen forståelse for pinlig situation og vil ikke redigere 4,5 time efter redigeringsfristens udløb

Vi skal mødes 10 kollegaer til julefrokost på fredag. I den forbindelse har vi bestilt julemenu fra Cofoco Værnedamsvej til afhentning på fredag 17:30.....så langt så godt. Desværre, og meget pinligt for os, finder vi i går ud af, at vi har glemt at invitere en kollega på barsel. Hun vil rigtig gerne med trods kort varsel. Da jeg er færdig med møde i dag ca. 16:30 aflytter jeg min tlf.svarer og der har ringet een fra Cofoco vedr. bekræftelse af vores bestilling. Jeg skynder mig at ringe op, da jeg jo skal bruge en ekstra julemenu. Redigeringsfristen er dog udløbet i dag kl.12, hvilket jeg, også selvforskyldt, ikke har været obs på, og man kan på ingen måde imødekomme flere ændringer ....heller ikke i denne specielle situation, som jo er vores egen skyld....men jeg mener det er dårlig stil og kundeservice....så er man vidst ved at drukne i egen succes.

The Italian - En fantastisk middag

Har netop spist på cofoco restauranten the Italien. Simpelthen en fantastisk oplevelse. Hyggelige lokaler, god betjening og vidunderlig mad.

Höst: En overset perle

Vi spiste på Höst og havde en rigtig god oplevelse. Sødt personale, god mad og vin til rigtig fornuftige penge. Vi fik en god tre-retters inkl. 2 ekstra appetizers, vinmenu og kaffe for ca. 1000,- for to.
Stor ros til stedet herfra, som kun kan anbefales.

Scarapetta Rantzausgade: En fed mad oplevelse

Så var kæresten og jeg ude og spise og valget faldt på scarapetta. Det var godt sidst jeg selv var det ovre og det var godt nu det er den kort måde at sige det på.

Men det var en fed oplevelse med mad og vin der fik alt til at passe.
"Overtjeneren" havde sendt en hjem før tid da der ikke var så meget at lave men det kom der så, så vi sad og ventede lidt men han undskyldte og sagde det som det var.
Vi er på ferie så masser af tid vi skal ikke nå noget.

Men vi valgte at få den 5 retters menu som de har og lækker var den, der er ting jeg ikke normalt spiser, men ville prøve noget andet end jeg normalt bestiller nogen steder så prøvede. Og blev ikke skuffet overhovedet.

Vi fik vin som passede til retterne og unden at det var det som kostede mest, kan ikke gøre andet end anbefale folk at gå der ind og prøve noget nyt et sted hvor de er venlige og forklarer hvad du skal spise, så alle kan være med.

Vi havde æren af Rasmus "overtjeneren" ( min titel til ham ) og ingen ting at klage over der. Venlig og klar til at forklare det som vi ikke viste hvad var og fik ændret lidt så kæresten kunne spise det hele.

HÖST - Første men absolut ikke sidste gang!

Min kæreste og jeg tog ud for at spise igår - valget var HÖST som ligger inde i Nørre Farimagsgade 41 1364 Kbh.K - vi havde ikke bestilt bord så det var en chance at tag.
Da vi kom fik vi god og behalig betjening. Og fik anvist et bord - der gik et øjeblik - så fik vi en dejligt nemt og overskueligt menu kort - god betjening. Vi valgte deres 3 retters menu.
Kammuslinger
jordskokker – hø – solbær – muslingefond
~
Stegt svinebryst
rødbede kompot med senneps korn – syltet dehydreret rødbede – ryge ost
~
Kold øllebrød
mættet med mælkechokolade, lun hvid chokoladeskum med rå lakrids og ymer is

Da vi gav vores bestilling fik vi en lille overraskelse - der var indsat 2 appetitvækker oveni vores 3 retters. Og et UTROLIGT LÆKKERT Brød serveret med en olie af Persille, gran og enebær - MUUUUUMS!

Den første lille ret var en kalvetatar - det var meget lækkert.

Forret: Utrolig cremet og lækkert!!!!

Anden mellem ret: Havergrød kogt på svampe bouillon - Anderledes - men velsmagende.

Hovedret: Kan ikke ige andet end at det smagte himmelsk.

Dessert: Dejligt med noget anderledes - smagte ubskriveligt godt.

Prisen: 850 med drikkevare - det var fundet for de penge.
Personalet: tilstæde uden at man følte de sad i nakken.

Kan kun sige bestil et bord, tag kæresten under armen og kom afsted :)

MUMS

Det kan jeg godt lide.

Det smager super godt, og så elsker jeg deres appelsiner!

Best value for money in town

Jeg havde i weekenden fornøjelsen af at benytte Cofoco til at levere julefrokostbuffen for mig selv og 9 andre ..... Det var VERDENSKLASSE fra ende til anden.
Specielt de varme retter var ekstremt godt lavet og med den medfølgende vejledning og emballage der kunne gå direkte i ovnen, var det meget svært ikke at få det til at sidde i skabet.

Kan klart anbefales.

Lækker catering

Bestilte julefrokost catering fra Cofoco.dk og det var en virkelig positiv oplevelse. Maden var lækker og af god kvalitet, nemt at varme/tilberede ud fra deres guide og tingene blev leveret på det tidspunkt som jeg havde bedt om.
Oveni hatten havde de en god lille detalje med mandelgave inkluderet :-)

Dejligt mad empire

Jeg har spist på Le Trois Cochons og det har været en fornøjelse alle tre gange med rigeligt med veltilberedt mad i uformelle omgivelser til en rigtig god pris.
Jeg har også spist på Cofoco, hvilket også var ganske godt men ikke helt i samme kategori.

Is Cofoco your company?

www.cofoco.dk Details