Cognachuset reviews

Cognachuset reviews

7.2

Find et andet sted at handle

Jeg har købt en humidor + tilbehør. Det virker ikke. Jeg fik hurtigt pakken frem men der er udviklet problemer med humidoren. Forretningen har oplyst at jeg kan få varerne byttet eller pengene retur. Efter aftale med forretningen har jeg sendt pakken retur men selv efter 14 dage er pakken endnu ikke afhentet fra det lokale posthus og mine opkald bliver ikke besvaret.

Forretningen virker ikke til at være scammers men der er altså ikke service med lange svar tider. Det kræver rigtig mange emails og opkald for at få bare et svar. Personen der tager telefonen lyder til at være meget sympatisk mv men jeg vil foreslå at handle et andet sted.

Super!!! +++++

Rigtig god og overskuelig hjemmeside. Lækkert udvalg. Lynhurtig levering..

Bestemt ikke sidste gang jeg handler der inde :-)

Perfekt forløb

Jeg købte en god flaske cognac, lidt som en test.

Hjemmesiden havde ikke været opdateret i et stykke tid, så jeg forberedte mig på lidt ventetid m.v.
Det var der dog ingen grund til. 48 timer efter jeg havde bestilt, modtog jeg varen. Godt og forsvarligt indpakket i trææske.

Ikke muligt at komme i kontakt med forretning

Havde bestilt en flaske cognac som nu 4 dage efter ikke er leveret. Blev kontaktet tirsdag med besked om at den var blevet leveret til en anden, men at de ville sende en anden. Har forsøgt at ringe, men telefonen bliver ikke taget. Har så prøvet med mail og SMS som telefonsvaren opfordrer til man skal gøre, stadig uden held. Eneste svar er en SMS med teksten, "den skal nok dukke op", men jeg skal bruge den nu og har derfor annulleret ordren, så nu er jeg spændt på om vi får pengene retur. Tracking nr. virker ikke og beskeder bliver ikke underskrevet med et navn, virker meget uproffecionelt og det er sidste gang der bliver handlet der.
Det er lykkedes mig at komme i kontakt med en person i firmaet og jeg har fået betalingen tilbage, men det ændre ikke på min opfattelse af firmaet. At man ikke kan finde tid til at besvare mails, telefonbeskeder og SMS'er, det er simpelthen for dårligt.

Stort og alsidigt udvalg.

En fornøjelse at handle hos Cognachuset. Utroligt mange spændende Cognac mærker. Mange gode smagsoplevelser. Priserne er iorden og fragt sker så hurtigt som man kan forlange. Emballering er altid grundig. Kun plusser herfra.

Lidt langt undervejs men 5 stjerner fortjent

Først og fremmest lad mig sige mange tak til Cognachuset for at eksistere som den eneste af sin slags i Danmark. Jeg drikker ikke alkohol så den sektion af forretningen er irrelevant for mig men det er cigar udvalget til gengæld ikke. Jeg bestilte og betalte med bankoverførsel onsdag aften. Onsdag aften ugen efter skrev jeg en mail til Cognachuset da jeg ikke havde hørt noget til min ordre. Jeg har ikke fået svar på min mail men det er ubetydeligt fordi min pakke er kommet her fredag middag. Jeg må formode at det skyldes lagermangel, jeg kan naturligvis ikke være sikker men i hvert fald så var den pakke Romeo y Julieta cigarillos jeg havde bestilt, blandt andre, erstattet af en pakke Cohiba cigarillos. Det er en egenhændig beslutning som Cognachuset har gjort sig umage for at sikre sig ville være acceptabel præcis på grund af deres valg af Cohiba som erstatning. Det er ikke nogen omfattende prismæssig opgradering men jeg synes at det er en betænksom gestus og jeg var glædeligt overrasket.

En slut bemærkning må være at Cognachuset har plads til forbedring. Man kan ikke betale med mastercard på siden og det burde man men det er et pris spørgsmål som muligvis ikke er hensigtsmæssig på nuværende tidspunkt på grund af den type forretning Cognachuset er. Mere email information ville lette forsinkelses omstændigheder overfor kunderne. I forhold til at erstatte en vare uden kundens viden så må jeg sige at i mit konkrete tilfælde har Cognachuset bestræbt sig i en sådan grad at jeg kun kan sige tak og vi tales ved inden længe.

Super service og dejligt produkt udvalg.

Har endnu engang handlet ved Cognachuset. Leveringen var hurtig og indpakning kunne ikke være bedre.

en forrygende pakke

siden var let at finde rundt på, også for en cigar-novice som mig.
varene kom hurtigt og var godt indpakket.

møg beskidt.

Jeg bestilte cognac hos cognachuset. Jeg synes leveringen got hurtigt, det er der intet at klage på. Men den ene af de to cognac'er var simpelthen så beskidt, jeg synes godt lige man kan tøre tingene af (Hvis de trænger til det selvfølgelig) inden man sender dem af sted.

Super butik og servicen i top

Har handlet med Cognachuset.dk flere gange. Virkelig lækre produkter, kan varmt anbefales.

Har nå ved to anledninger bestillt cognac fra Cognachuset til Norge og har opplevd en fantastisk god service. Anbefales!!!

Hurtig levering og fremragende service

Bestilte et par lækre flasker rom og cognac via Cognachuset.
Foretog bestillingen på en søndag, og modtog varerne tirsdag formiddag. Kunne følge leverancen via en track-and-trace mail.
Flaskerne var pakket på forsvarlig vis.

Da jeg ønskede at lave en korrektion af forsendelsesadressen, forsøgte jeg at kontakte Cognachuset pr. tlf., uden held. Blev dog i løbet af en halv time derefter ringet op og den venlige herre hjalp med korrektionen.

Alt i alt fremragende service.

Cognachuset sendte varene samme dag som de var bestilt - og det var da også kun Post Danmarks langsommelighed, der gjorde at bestillingen kom en dag senere. Der er et rigtigt godt informationsniveau idet man får track nummer med det samme at pakken er sendt. Jeg vil helt bestemt handle her igen.

det går and

jeg ventede lidt over en uge på nogle cigare der var på lager . der ud over var to af dem sprækket lidt i bunden så var nød til at klippe dem højt
. , jeg prøvede faktisk også at kontakte dem men deres tlf bliver aldrig tage og det finder jeg sært

Dårlig indpakning

Jeg har bestilt lidt forskellige cigarer fra Cognachuset. Udvalget på deres hjemmeside er god og levering skete også forholdvis hurtigt (kunne dog godt have tænkt mig en track-and-track mail).
Grunden til at de kun får 3 stjerner er, at indpakningen simpelhen er for dårlig. Nogle af cigarne stod der på hjemmesiden, at de kom i tubos, det gjorde de bare ikke ... de kom ikke engang i folie, som ellers var vist på deres billede.
Andre kom også bare enkeltvis, selvom det var en mændge der normalt kommer i en pakke (dette kan dog godt undskyldes, da der ikke stod noget om dte på hjemmesiden).

Dårlig Service

Jeg har igennem det sidste lange stykke tid forsøgt at komme i kontakt med Cognac Huset. De svarer ikke på mine Mails samt tager ikke telefonen når jeg ringer. Ydermere har der været lukket de gange jeg har været dernede, på trods af de skulle være inden for deres ''Normale'' åbningstider.

Jeg syntes simpelthen at det er uprofessionelt at man kan drive en virksomhed på den måde.

Dette har resulteret i, at jeg køber mine cigarer , ( MANGE KASSER ) et andet sted.

Jeg kan desværre kun give 3 stjerner

Service er i top, levering på en eller to dage og deres udvalg er helt superb. Alt hvad du behøver for at leve "the good life" ;) Men de cigarer jeg modtog var simpelthen alt for tørre. Ødelagde meget af smagsoplevelsen. Og når det er cigarer til 168kr stykket man bestiller skal det bare være i orden. Jeg går ud fra at dette burde kunne undgås hvis man bestiller en kasse ad gangen. Det er udelukkende pga. cigarerene var for tørre at de ikke får 5 stjerner. Jeg skal helt sikkert handle der igen, det bliver bare ikke cigarer jeg køber derfra. Men prøv gerne selv at bestille cigarer derfra, de er sikkert ikke tørre når de lige har fået nyt lager hjem.

kvalitets produkter men mangler i forsendelses indpakningen

Hjemmesiden kunne godt være bedre, det er ikke den nemmeste navigering. Men fin nok. Produkterne er rigtig gode. Har bestilt cognac + cigare til min mand. Cigarene lå mast i en lille beholder, for dårligt når man tænker på at de ikke er helt billige. Nogle mangler mærker, dvs man aner ikke hvilken cigar det er???Produkterne er altså fine, men indpakningen af produktet er ikke god, derfor kun 3 stjerner, selvom jeg nok handler der igen.

Jeg har igår bestilt 2 flasker cognac og de var i mine hænder 24 timer efter, pakket forsvarlig ind. Hurtig og god service....
Køber helt sikkert en anden gang :-) 25/3 2011

MVH.
Kim Thomsen

Billig, hurtig og god service

Har lige Bestilte en dyr cognac igår sen eftermiddag, og modtog cognac'en her til morgen. Det må man sige er hurtigt. De besvarer mail indenfor minutter / timer, med en venlig tone.

Super butik.

Cognachuset Details

Cognachuset - Danmarks største udvalg af cognac, cigar, humidor,vin og rom.

Visit Cognachuset

Write to: @cognachuset.dk