Coldstel reviews

Coldstel reviews

5.7

Sælger falske produkter!!

Bestilte StarBrite sort liner, og det kom og der var ikke de store problemer.
Men efter at havet undersøgt meget om de forskellige "ink´s" så kunne man hurtigt se at det var en kopivarer!
Der efter skriver jeg en mail til Per fra Coldsteel hvor jeg beder ham en forklaring.
Jeg skriver til ham at jeg ville tage det i medierne hvis han ikke ville uddybe sit svar.
Jeg modtager en mail dagen efter hvor han skriver " du tager det bare i medierne VH Per"
Jeg vil mene at en varer som blæk skal der være 100% styr på!
Så jeg ville fraråde alle at handle med denne side!

Super god handel

Jeg handler ofte ved Coldsteel og synes det er en behagelig side med et stort udvalg der kan matche alles ønsker.
Det er sket at de tinge jeg har bestilt ikke har været hjemme men så har coldsteel endten været god til at gøre op for det med et andet produkt eller blevet bedre til at opdatere deres side.
Hvis jeg skulle komme med et ønske, ville det være en mail hvis ens vare ikke er på lager så man kan nå at forberede sig på det.

Men i får de 5 herfra
- keep it up guys

www.coldstel.dk

vil bare sige hvis i køber hos denne virksomhed ska i regne med at blive snydt ..det er nu sket gang på gang her man får ik de varer man bestiller og brokker man sig får man det dejlige svar at man bare må finde en anden forhandler...det må så være en af de fordele der er ved at være ene forhandler på dette område
syntes bare man ska have det med i sine overvejelser når man køber her
og ik nok med det så er der osse fragt på op til 800 kr for noget som post danmark sender ud for under 100 kr
jeg er selv blevet snydt flere gange men efter mit brok står jeg i denne situation at jeg er nød til at købe under falsk navn da der ellers ik vil sælges til mig
og ikke nok med det køber man noget som man regner med er det på billedet så kan man godt
tro om igen...alt blir kastet i en kasse og hældt på små bøtter som i mit tilfælde hvertfald ikke holder på
indholdet

det er sku sørgeligt

Is Coldstel your company?

Visit Coldstel