Comfy Living reviews

Comfy Living reviews

Good
8.5
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
686 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Prompt delivery and lovely beds, very comfy! would use this company again thanks

My Order was delt with quickly and delivery was prompt, the beds were excellent quality,
I would definatley use Comfy living again
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the awesome review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Well made, very efficient and affordable!

My futon arrived on the day that I had requested. It was well packaged. It was very easy to put together although needed one bigger screw than given as the smaller one didn't tighten up. This was the only very small problem. Liked the look of it and the colour mattress chosen. My nephew and his wife slept on it shortly afterwards, which was the reason for me initially buying it They both said it was very comfy. Folds up and down very easily and is a great way to save space and look good at the same time!
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the awesome review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great product and delivered in the time slot.

The futon and mattress is very good as a bed or a chair. I am very impressed with the product. Delivered on the day and before 1pm, very happy with the service.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the awesome review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Good quality, fast delivery, happy with service & product

Was a little nervous about the quality of bed before delivery but overall good quality. The delivery was fast and convenient and was pretty easy to out together. Would use this company again
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the awesome review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Item not as described

I ordered online a metal futon sofa bed with additonal centre leg support. The item that arrived did not have a centre leg. I rang up to say that the wrong item had been delivered and could I have the correct one. I was told no, because the product had changed and the item they were now selling no longer had the additional leg for support and the website had not been updated to state this.
I have just checked the website and 5 weeks later the website has still not been updated. The delivery service was excellent, but the product description - misleading.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thank you for taking the time to leave a review.

I understand that one of my colleagues have contacted you today to try and remedy the your complaint. If the item is not as described we will happily collect it or replace with an alternative futon base or if preferred offer a refund.

If you need to discuss this further with a member of the team please contact us on 0845 388 0934 or by emailing sales@comfy-living.co.uk
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Futon matress not comfortable, wooden frame was not screwed properly

Futon matress not comfortable, wooden frame was not screwed properly. Delivery all right. Cheapest way to get a new bed and matress but definitely not good quality.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thank you for taking the time to leave a review.

I have checked your order and found you have not contacted us to inform us of the faults.

Please can you contact us on 0845 388 0934 or by sending an email to sales@comfy-living.co.uk along with some photographs of your futon and we will contact you to remedy.

Apologies for any inconvenience caused and we will look into resolving this for you as soon as you have provided us with the pictures.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

comphy

swift service comfy mattress miserable driver
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the lovely review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

Apologies if the driver was miserable, he may of been having a bad day. If you wish me to look into this for you then please contact 0845 388 0934.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Awesome!

Just what we needed! Really comfortable to sleep & sit in & great value! Company was very reliable & delivered on time!
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the awesome review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Easy to order, quick and efficient delivery.

Only downside was that driver was unable to deliver to bedroom as he was on his own and not insured to take the bed upstairs.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for taking the time to leave a review!

The couriers are only insured to take the bed to the front door due to previous complaints and claims compensation caused by damage carrying the goods through the home. Now ALL couriers advise it is at the discretion of the driver for them to do this and they will not be liable for any damages.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Awesome. Enough said.

The order was on time and the driver called me to check a convenient time.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the awesome review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Great value products and service

Highly recommences. No brainer to deal with them
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the amazing review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Good service, fair product.

The futon mattress I bought is slightly disappointing as it is much thinner than the old one. It is adequate as a replacement as it is not likely to be slept on nowadays.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for taking the time to leave a review!

And please accept our apologies that you feel the futon base is not up to your expectation. If you wish to discuss this with a member of the customer service team then please call on 0845 388 0934.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

One item delivered in 5 parts with terrible customer service.

Things you need to know:

They outsource their delivery and so accept no responsibility for the incompetence of the delivery.

I ordered a Futon based on their next day delivery promise. You have to wait in from 8am-6pm. I got a call from their customer services at 4pm to say it wasn't coming. I had to get it re delivered on the weekend as I couldn't take any further time off work.

I then had to waste two more days off work as the it was not all delivered in one go. Even when I had received the base and mattress (which were of poor quality for the money I paid) I had no parts or instructions to put it together. I was sent bolts with no instructions, instructions with no legs. . .

If you want to return the item, it will cost you about the third of the price of the item AND mean you have to take additional time off work. If I don't work - I don't get paid.

I had to make several calls to sort this out and was lied to on several occasions. Apparently there were no managers to complain to.

I was told whilst wanting to make a complaint, I could get £10 back on my order - or £25 back IF I left a 5* positive review that day.

They're an absolute con, shambles and I wish I had never wasted my time with them.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thank you for taking the time to leave a review,

First please accept my sincere apologies for the inconveniences that have been caused to you through your shopping experience with ourselves.

My name is Georgina and I am the office Manager, I find many comments of your feedback a concern and would like to discuss this with you on Tuesday when I return to the office. Please can you send me an email to sales@comfy-living.co.uk for the attention of Georgina with further details (as I am unable to find your order on our system) and when it is a appropriate for me to contact you. I will then be more than happy to discuss this further with you and see if I can resolve any outstanding issues.

Again my sincere apologies for the inconvenience caused and if you have any further queries then please do not hesitate to contact another member of the team who will contact me.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Sweet Dreams!

My new bed is just as descibed on the Comfy Living site.
Still can't believe how quickly it was delivered.... ordered on Monday evening & delivered on Wednesday morning.

Excellent service. will recommend !
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the amazing review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

easy as 1..2..3

Very easy to put order through. Payment cleared quickly and sofabed delivered on time by an extremely helpful driver who made sure goods were lifted into hallway.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the amazing review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Easy online purchase and customer services phone call, BUT!!!

Ordering online was easy and a phone call to the customer helpline was dealt with easily and politely. The delivery time was great, however the product was a little poor. The sawn edges of the timber were rough and not sanded and the matress was dirty (the plastic bag was split and dirt had soiled the matress possibly on the lorry).
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thank you for taking the time leaving feedback.

Apologies for the inconvenience that has been caused, please can you contact us as a matter of urgency on 0845 388 0934 so that we can resolve any outstanding issues you may have.

We look forward for you contacting us so that we can resolve this issue for you.

Regards

The Comfy Living Team

Update: This has now been resolved
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

excellent service fast good product

lovely futon, very pleased and great fast service, easy to assemble
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the amazing review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Product faulty but ,given evidence, Comfy- Living refunded without problems.

Futon arrived with thinner mattress than ordered and marks on the metal frame. When contacted and given photos, they arranged pick up and refunded quickly. The problems were not their fault but they acted properly.
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for taking the time to leave a review.

We always strive to give 100% customer service and glad that your happy customer despite problems with your order.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Easy ordering, quick delivery, 1st class service!

I'd been looking for a sofa bed/ futon for a while when I saw this site. The price was unbeatable and the next day delivery won me over. Couldn't be happier. Thank you!
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Thanks for the amazing review! and I hope you continue to enjoy your purchase.

You can follow Comfy Living on Facebook for information on featured products and news.

We hope you will recommend us to your friends and family
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Worst customer service once you buy it it becomes your problem1

I was lied to.It took them whole month to tell me that my warrant expired.All I wanted just to buy a replacement part which was supposed to be available on their website(according to them).
Kind regards,
Don
Comfy Living Futons and Beds

Reply from Comfy Living Futons and Beds

Apologies for any inconvenience that has been caused, I would like to find out some more information and look into this for you.

Please can you email your details to sales@comfy-living.co.uk along with your full name and original order confirmation reference and I will look into this for you.

Again apologies for any inconvenience that may have been caused.

Comfy Living Futons and Beds Details

About this company

Only 5% of customers leave a review, please support us by leaving feedback. We process 10,000 orders every month. FREE next working day UK mainland delivery. Futon and Bed specialist, high quality low prices. You can follow us on Twitter, find us on Facebook and connect with us via this website, as well as the usual telephone support and email services.

Visit Comfy Living

Contact information

Call us on: 08453880934
We live here: Crypton Business Park
TA6 4SY Somerset
United Kingdom

Category

Comfy Living is ranked 48 out of 107 in the category

Comfy Living is ranked 534 out of 1032 in the category Home & Garden

12 Month Warrenty

All Beds Have 16 Stone Warranty

12 month FREE warranty on all items. All beds, including kids beds, are built to support up to 16 stone per person (including bunk beds). The Buyer may cancel their order at any time between its placement and up to seven days after its delivery. After delivery and up until the 7th day, we charge £30 to collect which will be deducted from the refund costs. If you cancel an order before it has been dispatched, there is no charge.

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.