Comm2 reviews

Comm2 reviews

8.4

Bedste service!

Vi handler så ofte som muligt med Comm2, og jeg har aldrig oplevet noget ligne! De leverer hurtigt, har den bedste service, og hjælper os med løsninger som vi ikke troede mulige! Til alle virksomheder derude vil jeg anbefale Comm2 af hele mit hjerte, ikke vil ikke fortryde det!

Alt vi bestiller kommer dagen efter, selv hvis jeg bestiller det om eftermiddagen! De hjælper også gerne hvis jeg har en haste bestilling, så kan vi få det sendt med bud, så er varen der maks 2 timer efter.

Kompetente ansatte

Professionelle og kompetente ansatte. Kendte dem ikke før min gamle sælger flyttede fra Atea til Comm/2. Et godt valg - og jeg er glad for at jeg lige har indgået en aftale om de skal lever alt IT hardware til mine nuværende og fremtidige kunder.

Super butik!

Jeg får altid en meget venlig behandling når jeg henvender mig til Comm/2 - uanset om det er sælgere eller koordinatorer. De er kompetente og personlige i deres håndtering af alle de sager jeg kommer med. Jeg er mange gange blevet bekræftet i, at jeg kan stole på dem og vil til enhver tid anbefale dem til alle mine kollegaer.

Hurtigt, effektivt og troværdigt

Yder altid top service, og bidrager med relevant information uopfordret uden at "spamme". - Skaffer alt.. alt!

COMM2 er en fantatisk forretning

COMM2 har fantatiks service, levering og information.

Deres sælgere er meget kompetente og kan tale med om avancerede IT systemer uden at de bare bliver salgs lir.

Derudover kan de skaffe næsten alt.

Fantastisk service, og overholder altid levering, og ellers kontakter de ang. ny levering.
Reklamationer forløber altid uden problemer.
Har handlet med dem gennem 2,5 år minimum en handel pr. måned, ofte flere.

Alt ialt, helt kanon, også til special varer og bestillinger.

Is Comm2 your company?

COMM/2 ApS Details

Comm/2 er en af Danmarks største it-forhandlere. Med et komplet udvalg af hard- og software, totalløsninger og en support i topklasse hjælper vi såvel private virksomheder som offentlige institutioner med at få den it-løsning bedst passer til deres behov.

Visit Comm2

We live here: Lyngsø Alle 3